چگونه اسپرسو کامل درست کنیم؟

چگونه-اسپرسو-کامل-درست-کنیم؟

با توجه به اجاره دستگاه اسپرسو تجاری ؟ می خواهید barista کامل باشید و مانند متخصصان قهوه درست کنید ، در سطحی که همه مستاجرین دفتر به شما حسادت کنند (و از شما بخواهید که آنها را نیز درست کنید ، بنابراین مراقب باشید …)؟ در اینجا روش کاملی برای تهیه اسپرسو کامل وجود دارد.

صنایع دستی که در کنار او استخدام شده است

ساخت اسپرسو مناسب کار آسانی نیست. نیاز به استفاده از دانه های قهوه با کیفیت ، یک روش عالی برای پخت و پز ، یک دستگاه خوب و البته – عشق به دنیای قهوه و عطرهای عالی. درست قبل از شروع کار و یادگیری نحوه ساخت اسپرسو مناسب ، بدانید که این یک کاردستی به خصوص با ارزش است. هرچه بیشتر در مورد درست کردن قهوه تمرین کنید ، درک کنید که مکانیسم چگونه کار می کند و در آماده سازی سرمایه گذاری می کند ، بنابراین اسپرسو شما را به مناطق بسیار دور و به خصوص خوشمزه می برد ، دقیقاً مثل اینکه در وسط یک کافه قهوه در رم ایستاده اید و در حین استراحت ناهار خود ، همزمان با یک قهوه اعتیاد آور ، در وسط یک کافه قهوه ایستاده اید و به زبان ایتالیایی مسلط صحبت می کنید. آماده؟ بیا ، شروع کنیم!

مرحله اول: فیلتر را تمیز کنید

قبل از فشار دادن هر دکمه روی دستگاه یا حتی انتخاب دانه های قهوه ، مطمئن شوید که فیلتر شما تمیز و آماده بهره برداری است. تمیز کردن فیلتر در تهیه قهوه و سطح محصول نهایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، از آنجا که با گذشت زمان و تولید فنجان قهوه بیشتر در دستگاه ، فیلتر باقی مانده قهوه قدیمی را ذخیره می کند. نتیجه ممکن است قهوه جدید را به هیچ وجه طعم تلخ و خوش طعم نداشته باشد و کیفیت آن را مختل کند ، بنابراین مطمئن شوید که فیلتر از باقی مانده های قهوه قدیمی عاری باشد.

دوز مناسب را انتخاب کنید

این یک مرحله بسیار ساده است ، به خصوص اگر شما یک ماشین خودکار دارید. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که یک دکمه را فشار دهید یا در صورت دستی بودن دستگاه را بچرخانید و چرخ ماشین به طور خودکار دوز مورد نیاز قهوه را مطابق آنچه از قبل تعیین شده محاسبه می کنید – استخراج مناسب و مناسب برای فنجان قهوه ، به طوری که خیلی ضعیف و خیلی قوی نباشد.

دمای ایده آل و فشار یکنواخت

در اینجا ، تا آنجا که به یک ماشین خودکار مربوط می شود – دیگر نیازی به نگرانی در مورد صحبت نخواهید داشت. دستگاه می داند که چگونه دمای ایده آل برای فنجان قهوه را با توجه به اندازه و دانه های قهوه محاسبه کرده و از فشار یکنواخت در طول ریختن اطمینان می دهد. با این حال ، این مهم است که بدانید که هدف از بستن قهوه به نگهدارنده قبل از ورود به دستگاه ، صرفاً حذف تمام جیب های هوا ، در صورت وجود ، و اطمینان از یکنواخت بودن قهوه است. به این ترتیب ، وقتی قهوه به درستی فشرده شود ، قهوه ما با طعم های غنی تر یکنواخت بیرون می آید.

زمان لازم برای پخت قهوه را بدانید

اکنون زمان آن رسیده است که فنجان کامل اسپرسو را بپزید. اگر از دستگاهی استفاده می کنید که حجم آن را اندازه گیری می کند ، مهم است که زمان ایده آل پخت و پز را بدانید. در صورت زمان بسیار کوتاه (به نام حرفه ای “زیر استخراج”) یا خیلی طولانی (“بیش از حد”) ، قهوه به درستی دم نمی شود و طعم های آن ممکن است مخلوط یا تلخ و سوزانده شود. اگر از دستگاه اسپرسو دستی استفاده می کنید ، دقت کنید که حجم قهوه توصیه شده چیست و چه مدت دقیقاً باید آن را دم کنید.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *