چه کسانی به کافه ها احتیاج دارند؟ نکاتی برای تهیه قهوه با کیفیت در خانه

چه-کسانی-به-کافه-ها-احتیاج-دارند؟-نکاتی-برای-تهیه-قهوه-با-کیفیت-در-خانه

دوره کرونا باعث شد همه ما خانه خود را از نو بشناسیم و آن را به مکانی که ممکن است برای ما دلپذیر باشد. اگر در گذشته دستگاه قهوه ساز ، به عنوان مثال ، مختص افراد بنفش بود. از این گذشته ، بسیاری از ما از قبل به این عجیب مجهز شده ایم و هر روز مانند یک کافی شاپ از قهوه با کیفیت لذت می بریم. خوب حالا چه چیزی مانده است؟ به سطح جدیدی از کمال برسید! در اینجا چند روش برای بهتر ، خوشمزه و با کیفیت بودن قهوه با کیفیت خود آورده شده است.

از دانه های قهوه کامل استفاده کنید

اگر از دستگاه قهوه بر پایه دانه های قهوه استفاده می کنید و نه قهوه آسیاب شده ، تبریک می گویم – قهوه شما بسیار خوشمزه تر و خاص تر خواهد شد. استفاده از دانه های قهوه کامل و تهینی آن در محل باعث تازه تر شدن آن ، بدون عطر و طعم های جانبی و با طعم های بسیار عمیق تر و برجسته تر می شود.

قبل از تهیه در توزین قهوه سرمایه گذاری کنید

برای تهیه قهوه با کیفیت در خانه ، باید از فلس های آشپزخانه استفاده کنید و قبل از تهیه قهوه را وزن کنید. برای تهیه یک فنجان عالی ، توصیه می شود مقدار قهوه را با توجه به طعمی که دوست دارید ، سطح قدرت ، اندازه فنجان و تعداد نوشیدنی در نظر بگیرید.

ذخیره قهوه در ظروف سرامیکی

حتی در مورد قهوه آسیاب شده و حتی اگر دانه های کامل قهوه باشد ، ذخیره قهوه در ظرف محافظت شده از آفتاب ، ترجیحاً در ظرف سرامیکی یا شیشه ای بسیار مهم است. با این کار قهوه شما تازه تر می شود. در این رابطه ، نکته دیگری نیز وجود دارد: از انجماد قهوه خودداری کنید. هنگامی که قهوه منجمد می شود ، احتمال جذب رطوبت وجود دارد و بر طعم آن تأثیر می گذارد.

ترجیح می دهید از آب فیلتر شده استفاده کنید

هنگام نوشیدن قهوه ، انتخاب آب مورد استفاده مهم است. همیشه ترجیح می دهید از آب فیلتر شده یا آب معدنی استفاده کنید و قهوه را با آب گرم شده تا دمای 195 – 250 درجه دم کنید. . قهوه شما متشکرم.

دستگاه را تمیز نگه دارید

دانه های قهوه ما همچنین حاوی مقدار کمی روغن هستند ، بنابراین اگر ظرف را کاملا آبکشی نکنید ، روغن باقیمانده در قهوه جدیدی که بعداً درست کرده اید جذب می شود – و این بر طعم آن تأثیر می گذارد. برای جلوگیری از این امر ، قهوه یا دستگاه اسپرسو خود را روزانه یا حتی الامکان تمیز کنید.

قهوه طعم دار ارتقا یافته

هیچ رقیبی برای عطر و طعم قهوه اساسی ، تازه و آشنا وجود ندارد ، اما اگر می خواهید تجربه را ارتقا دهید و گاه به گاه از طعم های دیگر لذت ببرید ، می توانید مواد عالی را امتحان کنید طعم قهوه ، مانند افزودن مکعب های شکلاتی که با شیر ، دارچین آسیاب شده یا جوز هندی ذوب می شوند.

سرمایه گذاری در شیرخوار

قهوه خود را با شیر دوست دارید؟ آیا شما یک مرد کاپوچینو هستید یا لاته؟ سرمایه گذاری در یک شیرخشک مرغوب ، ترجیحاً برقی ، که تجربه قهوه شما را بی اندازه افزایش دهد. در حالی که قهوه به آرامی در لیوان می چکد ، لیسک کار می کند و شیر را گرم می کند. مسابقه بین آنها یک قهوه عالی تولید کرد. ماشین های مختلف همچنین کوبنده های مختلفی دارند که می توانید سطح کف را تعیین کنید ، بنابراین اگر کف زیادی دوست ندارید یا اصلاً نمی خواهید – به راحتی می توانید آن را کنترل کنید.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *