چای یخ ، دستورالعمل معتبر ما!

چای-یخ-،-دستورالعمل-معتبر-ما!

در دستور العمل های چای یخ زده ، چیزی بهتر از اینکه جایی برای تصور ما باقی نماند ، جایی برای یک دستور العمل معتبر و ایده آل باقی می گذاریم. برای همراهی هرچه بهتر در ماه های آگوست و سپتامبر ، برخی از افراد به دلیل هوای گرم از قهوه خودداری می کنند. آنها سپس نسخه چای یخ زده را انتخاب می کنند ، که با توجه به دستور العمل های خوب ، طعم مجللی را ارائه می دهد. در واقع ، روش های تولید چای سرد می تواند به سرعت جایگزین دوستداران سودا شود. بیایید یک دستور العمل خوشمزه برای چای یخ کشف کنیم تا بتوانید تمام تابستان را خنک کنید. بین تابستان ، گرما ، چای ، یخ های یخ … بیایید لیوان های خود را با یک تهیه معتبر ارتعاش کنیم!

چای یخ ، همه چیز را که نمی دانستیم!


قبل از هر چیز ، در مورد مزایای بسیار مهم در نسخه چای یخ صحبت خواهیم کرد. مانند دم کردن قهوه سرد ، روند دم کردن بسیار کمتر تهاجمی است. همان فرآیند چای است: برگهای چای خرد شده خیلی کمتر مورد حمله قرار می گیرند و آب سرد همه مزایا را به دست می آورد. طعم موجود در دهان بسیار ظریف تر ، اسیدی تر است. در هنگام چشیدن هیچ تلخی احساس نمی شود. اما برعکس ، دم کردن چای فقط با یک کیسه امکان پذیر نیست. این اولین ماده ای است که باید از آن اجتناب کرد. برای تهیه یک چای یخ زده به ارزش نام ، باید یک چای شل با کیفیت را انتخاب کنید.

مواد لازم برای چای یخ زده


چای یخ زده تابستان امسال به اتفاق آرا است! برای تهیه آن به خوبی ، در اینجا مواد و وسایل لازم برای تهیه آنها ذکر شده است. ما عمدتاً در مورد چای گشاد صحبت خواهیم کرد: سوگند نمی خوریم که! اگر قصد تهیه یک چای یخ زده قدیمی را دارید ، کیسه های چای را فراموش کنید. علاوه بر این ، ما توصیه می کنیم که از مطبوعات فرانسوی یا یک سازنده سنتی چای شیشه ای خودداری کنید. از این ایده که می خواهید یک غذای یخ زده با پلاستیک تهیه کنید ، خودداری کنید: قطعاً طعم آن یکسان نیست.

روش تهیه


برای تهیه یک چای یخ زده خوب ، ابتدا به مواد لازم احترام بگذاریم ، که به آن اصطلاحاً همراه هم می گویند. برای تهیه یک چای ایده آل ، توصیه می کنیم 8 گرم چای سست را اضافه کرده و وزن کنید. ما در مورد 8G چای سست برای 70 میلی لیتر آب صحبت می کنیم. برگهای چای خرد شده 3 یا 4 ساعت در یخچال قرار می گیرند تا یک چای یخ زده خوب به دست بیایند. هنگام خدمت ، مهم است که برگهای تزریق شده را آزاد کنید تا فقط تزریق شود

روش تزریق


همانطور که در پاراگراف قبلی مشاهده می شود ، مدت زمان تزریق تا 4 ساعت می تواند باشد. به هر حال ، آیا می دانید اگر برگ ها به درستی ذخیره شوند ، می توان چای سبز و چای سفید را مرتباً دم کرد؟ در حقیقت ، ما حتی در مورد 5 تزریق احتمالی برای این نوع بوته ها صحبت خواهیم کرد. با این حال ، چای سیاه فقط یک بار می تواند تزریق شود.

به طور خلاصه ، تزریق چای به موقع و برگ شل پخش می شود. تزریق برگهای تازه ضروری است ، زیرا تزریق سرما باعث می شود که رایحه طبیعی بوجود نیاید.

نوع مورد علاقه شما چای چیست؟

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *