چای گشاد ، کامل ، غنی!

چای-گشاد-،-کامل-،-غنی!

چای فله – بیایید و معدود چایهایی را که قبلاً در محصولات ما به صورت فله موجود است ، کشف کنید. به زودی چای نیز تهیه می شود که 5 مورد از آنها در حال حاضر در فروش و موفق هستند! جالب ترین عطرهای چای های گشاد را مرور کنید و موارد دلخواه خود را انتخاب کنید. تصمیم به شماست. از طریق محدوده جدید ما ، از طریق روئیبوها ، مخلوط ها و کلاسیک های عالی مانند ارل گری به قلب شگفتی های چای شیرجه بزنید. چای مورد علاقه شما چه خواهد بود؟ بسته بندی شده در بسته های انفرادی 98 G ، زمان آن رسیده است که یک لحظه استراحت را با یک انتخاب معتبر به شما ارائه دهیم … بیایید 5 مورد را کشف کنیم اولین چای های برتر فروش

چای گشاد Rooibos Bourbon Vanille

این چای خوشمزه از ترکیب فوق العاده ای از مخلوط های مبدأ تهیه می شود که کاملاً برای تعادل مناسب ترکیب می شوند. خانواده چای Rooibos ، ما آن را به دلیل بوی زیبایی که به ما ارائه می دهد ، در طیف چای های طعم دار طبقه بندی می کنیم. از نظر شخصیتی خوشمزه ، این ترکیبات برای خود صحبت می کنند: روبیبو ، طعم دهنده های طبیعی ، تکه های وانیل برای تقویت طعم نهایی. آیا می دانید که Rooibos Vanilla کلاسیک ترین چای آنتی اکسیدانی موجود در بازار است؟ بدون کافئین ، بدون تین ، چگونه برای Rooibos Vanilla سقوط نکنیم؟ آن را بین 5 تا 8 دقیقه تزریق کنید تا همه رایحه های آن روی کام باشد.

چای گشاد را با ادویه جات ترشی جات ، یک تازگی منحصر به فرد …

ما یک چای متفاوت ، روویبوی متفاوت (کامپوزیت) برای کام خود را به شما پیشنهاد می کنیم ، پیچیده و معتبر. روئیبوس با ادویه جات ترشی جات ، زیباترین عطرهای خود را از طریق تزریق نشان می دهد و نوعی عطر وانیل و هل را به عنوان عناصر غالب وعده می دهد. از مخلوطی از ریشه ها ناشی می شود که Rooibos را با انواع ادویه جات ترشی جات می کند. از خانواده چای Rooibos و Mélange ، ما آن را در محدوده چای های طعم دار به دلیل مواد تشکیل دهنده آن طبقه بندی می کنیم ، هر یک به اندازه دیگری خوشمزه است: روبیبوس ، هل ، دارچین ، فلفل صورتی ، میخک ، تکه های وانیل برای قسمت های تند گل میخک را نرم کنید. چی میگی؟

چای گشاد دارجیلینگ هیمالیا ، معتبر!

اولا ، چای سست دارجیلینگ هیمالیا به لطف ذرات سبز بسیار تأثیرگذار آن به راحتی شناخته می شود. در طول تزریق ، چای بسیار واضح است. از نظر طعم و مزه ، ما آن را به لطف شخصیت بسیار پر جنب و جوش و عطرهای خوش بو و گلدار آن می شناسیم. به عنوان رایحه اصلی ، بدون تردید آن را به گل ، ترد و خوشمزه می دهیم. یک چای 22 مخلوط٪ از ریشه ، کاملاً متعادل است. طبقه بندی شده در رایحه های گل ، ترکیب آن برای خودش صحبت می کند: ٪ چای سیاه ، طعم های طبیعی. چگونه نمی توانیم برای Darjeeling ؟

ارل گری ، کلاسیک کلاسیک

رایحه اصلی ترنج ، این چای سیاه با رایحه های طبیعی در طیف چای های طعم دار طبقه بندی می شوند. از خانواده ای چای سیاه و مخلوط های مختلف ، ما آن را بخاطر شخصیت زیبا و لذیذش که از زیباترین لحظه های آرامش خاطرآوری می کند ، قدردانی می کنیم.

E صبحانه آرام ، آیا یک فنجان چای می خواهید؟

عطرهای دلپذیر ادویه جات شیرین و کارامل بارها ، این مخلوط از مبدا که صبحانه انگلیسی ما را تشکیل می دهد بین 3 تا 4 دقیقه برای طعم کامل تزریق می شود. طبقه بندی شده در چای های طعم دار ، سپس آن را در دسته عطر ادویه ها ، ظرافت ها طبقه بندی می کنیم. چای سیاه در 22٪ ، چای 100٪ طبیعی برای کام شما.

7610407155796

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *