نوشیدن چای به روش های مختلف

نوشیدن-چای-به-روش-های-مختلف

نوشیدن چای فقط مسئله فرهنگ و سنت است. نوشیدنی هایی که در حال حاضر میلیون ها فنجان در روز مصرف می شوند ، هر کشور فرهنگ مصرف و آماده سازی خود را برای دستیابی به سلیقه های استثنایی و ترور ایجاد کرده است. نحوه نوشیدن چای در سراسر کشورها شکل گرفته است.

نوشیدن چای فقط به بورژوائی که فقط آنها به این نوشیدنی خارق العاده دسترسی داشتند که برای اولین بار به دلیل داروهای دارویی آن مصرف می شد. در واقع ، برگهای چای مانند قهوه مصرف نمی شدند. آنها آن را نوشیدند تا خود را از بیماری های احتمالی درمان کنند. از خواص دارویی آن پرده برداشته می شود ، از برگهای چای بعنوان طعم دهنده های طبیعی سوپ های خانوادگی استفاده می شد. علاوه بر این ، اینها برای به دست آوردن تعادل غذایی مناسب نیز مورد استفاده قرار گرفت.

تکامل مصرف

از آنجا که ، شیوه مصرف چای طی قرن ها تغییر کرده است. گفته می شود که در چین ، روش نوشیدن چای سه موج مجزا مانند قهوه را تجربه کرد که 3 موج را تجربه کردند. برای چای ، ما از دوره های تنگ ، سونگ ، مینگ صحبت خواهیم کرد. این سه کلمه به معنی: جوشانده ، کتک خورده ، تزریق شده است. بین اعتقادات دارویی ، فضیلت ها ، روش های مختلف تولید رایحه ، چین سه موج مصرف خود را تجربه کرده است. تا به امروز ، دوره مینگ بدون تغییر باقی مانده است: تزریق شده.

بارت

نوشیدن چای فقط محفوظ بود “تا جامع high عالی تا قرن هشتم . در این دوره نگذشته بود که تزریق چای رایج شد. تا قرن هفتم قرن تجارت تجارت چای شروع به رشد کرد و معامله گران شروع به تجارت بین کشورهای همسایه برای صادرات و واردات برگ. تجارت چای در آن زمان شامل تبادل برگهای چای برای حیوانات یا به عنوان مثال پوست حیوانات بود.

در برخی کشورها ، چای به صورت خام ، بدون قند اضافه شده و یا طعم طبیعی مصرف می شود. با این حال ، برخی از کشورها فرهنگ خود را مسحور نگه می دارند ، زیرا آنها چای همراه شیر گاو یا بز را در کاسه های چوبی می نوشند. در واقع ، نوشیدن چای از این طریق یک عمل مهمان نوازی محسوب می شود.

یک فرهنگ اجدادی و مهم

برخی از کشورها هنوز هم چشیدن چای را به عنوان اقدامی بسیار مهم در روز تجربه می کنند. در انگلیس نوشیدن چای صبح می تواند زمان لحظه اشتراک را “بشکند”. در چین ، چای مصرفی بسیار پر کالبدی است و همراه با ادویه های مختلفی است که در نهایت در شیر جوشانده می شوند. این روش آماده سازی CHAI نام دارد. آیا تاکنون از آن شنیده اید؟ اگر ما تلاش برای چای را ادامه دهیم ، در مراکش ، این سنت حکم می کند که آن را با نعناع میل کنید. ارائه چای نعنا به مهمانان نشانه احترام ، مهمان نوازی و جامعه پذیری است.

و شما ، چگونه آن را دوست دارید؟ تو چای مینوشی؟

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *