معرفی بهترین اپلیکیشن موشن گرافیک اندروید

در این مقاله از سایت تک تیپ تعدادی از بهترین برنامه های گرافیک متحرک اندروید را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید به راحتی و بدون نیاز به کامپیوتر موشن گرافیک خود را طراحی کنید.

زمان هایی بود که انیمیشن برای یک فرد عادی چندان آسان و کاربردی نبود. اما اکنون زمان بسیار تغییر کرده است، شما به راحتی می توانید با استفاده از برنامه های انیمیشن عالی، انیمیشن ها و GIF ها را در گوشی هوشمند خود ایجاد کنید. این برنامه‌ها به شما کمک می‌کنند تا با استفاده از عکس‌های گالری خود به راحتی در حال حرکت، گرافیک عالی ایجاد کنید.

همچنین می توانید از برنامه های انیمیشن، مانند برنامه های انیمیشن، برای گرفتن عکس های متحرک از دوستان، خانواده و غیره استفاده کنید. همانطور که می دانیم امروزه از انیمیشن به صورت قانونی در همه زمینه ها استفاده می شود و ساخت انیمیشن های عالی برای هر فردی بسیار آسان شده است.

پس اگر می خواهید با بهترین ابزارها و برنامه های ساخت نمودار حرکتی اندروید آشنا شوید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بهترین برنامه انیمیشن برای اندروید

در این مقاله چندین برنامه برای ایجاد گرافیک برای ترافیک اندروید به شما معرفی می کنیم تا انتخاب خوبی داشته باشید. اما قبل از اینکه با این برنامه ها آشنا شوید باید یک دوره آموزش انیمیشن دبیرستانی داشته باشید و با مفاهیم آن آشنا باشید تا بتوانید با این ابزار کاربردی شروع به ساخت نمودارهای حرکتی کنید.

اگر اطلاعات کمی در مورد ساخت انیمیشن دارید می توانید با رعایت آموزش های ابتدایی و حرفه ای این مهارت را تقویت کنید. در زیر مجموعه ای از بهترین درس های آموزش انیمیشن را داریم که می توانید با قیمت بسیار پایین تهیه کنید.

1- Toontastic

برنامه فوق العاده

Toontastic یکی از بهترین برنامه های گرافیکی متحرک است که توسط گوگل برای کاربران اندروید و iOS توسعه یافته است. این یک برنامه عالی است که به شما امکان می دهد کارتون های خود را در تلفن هوشمند خود ترسیم، متحرک و روایت کنید. این یک برنامه بسیار کاربردی و آسان است که در آن باید شخصیت های خود را روی صفحه حرکت دهید و داستان خود را بگویید. Toontastic صدا و انیمیشن های شما را ضبط می کند و آنها را به عنوان ویدیوی سه بعدی در تلفن شما ذخیره می کند. این یک ابزار طراحی سه بعدی شگفت انگیز دارد که به شما امکان می دهد شخصیت های خود را به صورت رایگان طراحی کنید.

۲- انیماتور PicsArt

انیماتور PicsArt

PicsArt Animator نرم افزاری برای ایجاد گیف و ویدیو است که به شما امکان می دهد انیمیشن و فیلم های متحرک را در دستگاه اندروید یا iOS خود بسازید. می توانید به راحتی با برنامه های دوربین سه بعدی خود کلیک کنید و از آنها برای ایجاد فیلم های متحرک زیبا در تلفن هوشمند خود استفاده کنید. به شما امکان می دهد انیمیشن ها را فریم به فریم بکشید و جدول زمانی انیمیشن را با گزینه حالت پخش مشاهده کنید. این برنامه دارای چند ابزار طراحی پیشرفته است که با استفاده از آنها می توان موشن گرافیک های زیبایی را به صورت رایگان ایجاد کرد. همچنین می توانید از چندین لایه برای انیمیشن های پیچیده تر استفاده کنید و مدت زمان و سرعت انیمیشن را کنترل کنید.

3- من می توانم متحرک سازی کنم

برنامه I Can Animate

I can animate یک برنامه انیمیشن آهنگ سرگرم کننده است که توسط نرم افزار Kudlian برای کاربران اندروید و iOS ایجاد شده است. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی انیمیشن های خود را بسازید و آنها را ذخیره کرده و با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. تمامی گزینه های ویرایش ویدیو بر اساس کپی، چسباندن، لغو، پخش مجدد، ویرایش، حذف و سایر موارد موجود را دارد. علاوه بر این، می توانید پیش نمایش عکس های زمان بندی شده را نیز مشاهده کنید.

4- میز انیمیشن

Animation Desk یکی دیگر از اپلیکیشن های انیمیشنی است که به شما امکان می دهد انیمیشن ها و کارتون ها را در دستگاه اندروید یا iOS خود بسازید. این یک برنامه رایگان جذاب و کاربردی است که در آن به راحتی می توانید فریم های متحرک را از ابتدا ایجاد کنید. همچنین می توانید انیمیشن ها را روی فیلم ها، تصاویر و لایه های PSD که قبلا دارید اعمال کنید. بیش از 45 براش مختلف وجود دارد که به شما کمک می کند انیمیشن های منحصر به فرد در اشکال مختلف ایجاد کنید. یکی از بهترین ویژگی های این برنامه امکان درج فیلم و عکس در انیمیشن شما و همچنین ایجاد انیمیشن های لایه ای می باشد.

5- استاپ موشن استودیو

استودیو استاپ موشن

Stop Motion Studio یک برنامه انیمیشن محبوب برای کاربران اندروید و iOS است که به شما امکان می دهد فیلم های متحرک را در دستگاه خود بسازید. این ساده ترین برنامه برای ایجاد ویدیوهای لغو حرکت برای کاربران اندروید و iOS است. همچنین به عنوان یک برنامه حرکت آهسته برای ساخت فیلم های حرکت آهسته با گزینه های مختلف ویرایش ویدیو استفاده می شود. این اپلیکیشن دارای ویژگی های بسیار جذابی است که ورود به سیستم برای ایجاد نمودارهای حرکتی اندروید را بسیار آسان می کند. حالت های مختلفی مانند حالت پوشش، حالت شبکه، ویرایشگر داخلی فیلم و غیره وجود دارد.

یکی دیگر از ویژگی های این برنامه امکان ویرایش فیلم های کوتاه است اما شما تمامی گزینه های ویرایش را ندارید و برای ویرایش حرفه ای فیلم ها باید برنامه های حرفه ای تری را انتخاب کنید.

اگر به Twin علاقه مند هستید می توانید آموزش های حرفه ای که فرادرس در این زمینه ارائه کرده است را مشاهده کنید.

6- فلیپا کلیپ

FlipaClip یک برنامه انیمیشن انیمیشن است که توسط Visual lasters LLC برای کاربران اندروید و iOS پیاده سازی شده است. دوران کودکی شما را احیا می کند و خلاقیت یا مهارت های حرفه ای شما را به روشی بسیار ساده تر بیان می کند. با کمک انیمیشن فریم به فریم می توانید به راحتی موشن گرافیک خود را بسازید، علاوه بر توقف حرکت، می توانید صدا را نیز به آن اضافه کنید. این برنامه از محبوب ترین فرمت ها مانند MP4، GIF، IMAGE SEQ پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید انیمیشن ها را در فرمت های مورد علاقه خود ایجاد کنید.

7- GIFMob

GIFMob

GIFMob یکی از بهترین و ساده ترین برنامه ها برای توقف حرکت است، به معنای واقعی کلمه هر کسی در هر سطحی می تواند از آن استفاده کند.

این برنامه دارای رابط کاربری ساده ای است که می توانید به راحتی یک بار استفاده از آن را یاد بگیرید.

GIFMob اپلیکیشنی برای ساخت فایل های متحرک GIF برای کاربران اندروید و iOS است که به شما امکان می دهد انیمیشن های رایگان نامحدود بسازید. این نرم افزار برای ایجاد انیمیشن های فریم به فریم با فرمت های GIF، MP4، ذخیره و به اشتراک گذاری با دوستان، خانواده و غیره عالی است. این یک برنامه انیمیشن عالی است که توسط PHOTO3DLA ساخته شده است که شامل یک برنامه رایگان و یک برنامه پولی با ویژگی های مختلف است.

8- گره بچسبانید

Stick Nodes یک برنامه انیمیشن عالی است که توسط ForTheLoss Games, Inc. برای کاربران اندروید و iOS این یک برنامه رایگان و با کاربری آسان است که به شما امکان می دهد انیمیشن های استیکر را در دستگاه اندروید و iOS خود ایجاد کنید.

این یک برنامه قدرتمند با قابلیت تنظیم خودکار فریم است که برنامه حرکتی شما را طبیعی تر می کند. به راحتی می توانید جلوه های صوتی را به فریم های انیمیشن اضافه کنید و با برنامه های صوتی فیلم های جذاب بسازید. علاوه بر این، یک دوربین مجازی برای جابجایی و زوم و فیلمبرداری انیمیشن های شما فراهم می کند.

9- انیموتو

اپلیکیشن Animoto

Animoto یک برنامه نمایش اسلایدی محبوب برای اندروید و iOS است که به شما امکان می دهد به راحتی یک نمایش اسلاید روی گوشی هوشمند خود ایجاد کنید. این یک برنامه عالی است که به تبدیل خاطرات به فیلم کمک می کند. شما به راحتی می توانید عکس های مختلف را از گالری انتخاب کنید و به آنها موسیقی اضافه کنید تا فیلم ها، اسلایدشوها و انیمیشن های عکس زیبا بسازید. این برنامه دارای بیش از 100 سبک مختلف و منحصر به فرد از کتابخانه موسیقی رایگان نمایش اسلاید است.

10- راف انیماتور

RoughAnimator یک برنامه انیمیشن پولی برای کاربران اندروید و iOS است که به شما امکان می دهد انیمیشن های دستی را در دستگاه های اندروید یا iOS ایجاد کنید. با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهید بود فریم به فریم انیمیشن را طراحی کنید تا در صورت لزوم هر فریم را به راحتی انتخاب و حذف کنید. این یک برنامه موشن گرافیک حرفه ای و قدرتمند است که استفاده از آن برای مبتدیان آسان است. این برنامه اضافه شدن تعداد نامحدودی از لایه ها را برای ایجاد انیمیشن با قابلیت وارد کردن صدا و تصویر فراهم می کند.

بهترین برنامه برای جدول ترافیک

تمامی برنامه های موشن گرافیک اندروید که در بالا ارائه کردیم برای iOS نیز موجود هستند و همگی دارای ویژگی ها و عملکردهای ویژه ای هستند که جزو بهترین اپلیکیشن های انیمیشن اندروید هستند. اما برای اینکه بتوانید به صورت حرفه ای موشن گرافیک بسازید باید با نرم افزارهای حرفه ای مانند پریمیر این کار را انجام دهید. اگر می خواهید طراحی گرافیکی با حرکت را به عنوان کار انتخاب کنید بهترین راه آموزش پریمیر است.

در زیر یک آموزش فوق حرفه ای از نرم افزار Adobe Premier آورده شده است که برای شروع یادگیری موشن گرافیک کافی است. این آموزش بسیار کم هزینه بوده و برای ویرایش و میکس ویدیوها مناسب خواهد بود. البته اگر می خواهید انیمیشن حرفه ای را شروع کنید، باید افترافکت را یاد بگیرید. در زیر یک آموزش حرفه ای برای افکت های بعدی قرار داده ایم تا بتوانید اولین قدم خود را در زمینه انیمیشن جامد بردارید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *