مزایای یک پنل صاف بهتر دیده می شود

تخته های مایع در بازار به اصطلاح پنل رهبریهمچنین به عنوان تابلوهای تبلیغاتی یا بیلبوردهای دیجیتال شناخته می شود. این تخته ها جایگزین تخته های نئون و انعطاف پذیر شده اند. مزیت این تابلوها نسبت به علائم نئون این است که این نوع تابلوها متحرک هستند و همین امر باعث جذابیت بیشتر تابلوهای تبلیغاتی می شود. میز جریان led تاثیر بسیار بیشتری در جذب مشتری دارد و بنابراین امروزه آنها بهترین انتخاب تجاری برای تبلیغات محیطی هستند. این تخته ها با توجه به تعداد رنگ ها به چند دسته تقسیم می شوند.

انواع نمودارها

انواع مختلفی از نمودارها در بازار وجود دارد. این تخته ها شامل تخته های تک رنگ، نمودارهای چند رنگ و کامل رنگ (تلویزیون شهری) اتفاق می افتد. هر یک از این تابلوها کاربرد متفاوتی دارند. قبل از انتخاب تخته ، باید بدانید که در چه محیطی و با چه هدفی از تخته استفاده خواهید کرد. تخته ها به دو صورت بیرون یا داخل تولید می شوند. نقاشی های داخلی برای محیط های داخلی مانند معابر داخلی مناسب است. این تخته ها ضد آب نیستند و باید در داخل خانه استفاده شوند. پانل های خارجی به دلیل مقاومت در برابر آب می توانند در خارج از منزل استفاده شوند. از نظر تعداد رنگ ، تخته های صاف به چهار دسته تقسیم می شوند: تک رنگ ، سه رنگ ، هفت رنگ و تمام رنگ.

نمودار بلوک آماده است

نمودار بلوک آماده است

قاب پانل های رنگی و کابینت های تلویزیونی شهری از این دست قسمت هایی از تابلوهای رنگی به نظر می رسد که تلویزیون شهری بر ظاهر ساختمان بسیار تأثیرگذار است. در واقع قاب تابلو متحرک مکانی است که قطعات تابلو متحرک در آن نصب شده و این قطعات در قاب متحرک تابلو قرار می گیرند. انواع و ضخامت های مختلفی وجود دارد.

به موسسه خیریه مرجع کمک کنید

نمودار بلوک آماده است در واقع ، این یک صفحه نمایش دیجیتال LED است که عناصر آن لامپ های LED هستند. تخته نور یکی از مفیدترین و م effectiveثرترین ابزارهای تبلیغاتی در کل جهان است.

اجرای نمودار آماده

  • نمایش تبلیغات
  • نمایش و ارائه محصولات و خدمات
  • قابلیت پخش متن ، عکس ، انیمیشن و فیلم
  • نمایش زمان ، زمان و تاریخ

ویژگی اصلی تابلوهای LED LED در بازار این است که همه اجزای الکترونیکی برد های LED LED ، که از ماژول LED – منبع تغذیه – کنترل کننده برد و قاب برد تهیه شده است ، به صورت تمام شده در بازار موجود است.

در واقع تابلوهای تبلیغاتی و تلویزیون شهری امروزه به دلیل قابلیت های فراوان ، بخش بزرگی از صنعت تبلیغات را به خود اختصاص داده اند و زوایای متفاوتی در بازار وجود دارد ، مانند بیلبوردهای LED تک رنگ (بیلبوردهای LED تک رنگ) ، پنل جریان کامل رنگ (شهر تلویزیون) و (

قیمت هر جدول جریان

قیمت هر جدول جریان

محاسبات قیمت هر جدول جریان از سایت پارسا تابلو

وارد کننده تابلو و تجهیزات تلویزیونی شهری از بهترین کارخانه های جهان.

یک کارگاه آموزشی ویژه برای تولید بیلبوردها و تلویزیون شهری در قلب بازار لاله زار تهران با سابقه 12 ساله وجود دارد.

دارای تیم تولید و طراحی تخصصی و خدمات پس از فروش می باشد

عضو اتحادیه هنرمندان در تهران و دارای پروانه کسب 0370859061

اگر به دنبال محصولات با کیفیت و قیمت رقابتی هستید ، قطعاً می توانید به خواسته خود در لیست زیر برسید و بهترین خرید را داشته باشید.

لطفاً لیست زیر را در قسمت محاسبه قیمت بخوانید ؛ طول و عرض دلخواه و نوع تخته را انتخاب کنید. در صورت دریافت فاکتور اولیه ، مشخصات فنی دقیق تری در مقابل فاکتور شما نوشته می شود.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *