ما بهترین قفل های هوشمند درب را از دیدگاه متخصصان به شما ارائه می دهیم

وقت آن است که او را رها کنیم و حرکت کنیم. از دست دادن کلید ، کمبود کلید و موارد دیگر با ظهور نسل جدید قفل درب پایان می یابد. انتخاب قفل درب ورودی مناسب یکی از ارکان اصلی امنیت خانه و خانواده است و از ورود متجاوزان و سارقان جلوگیری می کند.

در حال حاضر از سیستم های امنیتی مختلفی مانند دوربین ها ، درب های ضد سرقت ، دزدگیرها و اطلاعات ساختمان برای جلوگیری از سرقت به منظور دستیابی به سطح بالاتری از امنیت در ساختمان ها استفاده می شود. اما می توان گفت که داشتن قفل مناسب درب مهمترین قسمت در حفظ امنیت و آسایش افراد است.

قفل ها از زمان های بسیار قدیم از جان و مال مردم محافظت می کردند ، بنابراین قفل سازان در سراسر دنیا فکر می کردند قفل های هوشمند با ویژگی های بیشتر و ضریب ایمنی بالاتر را طراحی و تولید کنند. امروزه با وجود قفل های هوشمند موجود در بازار ، مهمترین قسمت امنیت ساختمان بهبود یافته است.

قفل درب هوشمند چیست؟

قفل هوشمند دستگاهی است که امکان دسترسی و کنترل درب را از راه دور از طریق WiFi یا بلوتوث فراهم می کند. در Smart Lock ، کاربران با استفاده از سیگنال های ارسالی از طریق تلفن ، رایانه لوحی یا سایر ابزارهای هوشمند درب ورودی ساختمان را باز یا بسته می کنند.

علاوه بر امنیت و راحتی که این نوع قفل در اختیار کاربران قرار می دهد ، در هر زمان یا هر مکان به درب دسترسی خواهید داشت. همچنین می توانید با تلفن همراه خود به راحتی دسترسی افراد به ساختمان را کنترل کنید.

Kadas ، بهترین قفل دیجیتال در بازار جهانی

شرکت کاداس یکی از محبوب ترین و بزرگترین تولید کنندگان قفل دیجیتال در بازار جهانی است. این شرکت دارای بزرگترین کارخانه ها و تأسیسات در کشورهای مختلف است و توانسته است نیاز مصرف کنندگان در سراسر جهان را برآورده سازد. ایران همچنین با داشتن نمایندگی رسمی و انحصاری فروش محصولات این شرکت موفق به تأمین نیازهای مصرف کنندگان شده است. با شناخت بیشتر از کاداس ، انتخاب مارک های دیگر از نظر کیفیت و زیبایی در کنار هم برای مشتریان دشوار خواهد بود. بی شک قفل دیجیتال کاداس یکی از بهترین مارک های قفل دیجیتال در بازار ایران و جهان است.

قفل اثر انگشت کاداس

چرا Kadas به عنوان بهترین مارک برای قفل های دیجیتال شناخته می شود؟

قفل کاداس با امنیت بالا

قفل های کاداس دارای روش های مختلفی برای بازکردن قفل درب هستند از جمله تلفن همراه ، اثر انگشت ، کارت هوشمند ، رمز عبور و تشخیص چهره که با فعال سازی ورودی دو قفل ، دسترسی به ساختمان با دو روش احراز هویت امکان پذیر است. بنابراین قفل دیجیتال کاداس از امنیت بیشتری نسبت به قفل های دیگر برخوردار است.

شیک و کاربردی

ظاهر زیبا قفل های هوشمند کاداس مورد توجه طراحان دکوراسیون قرار گرفت. کاداس با استفاده از طراحان مشهوری مانند طراح ارشد لامبورگینی ، قفل هایی با ظاهری زیبا و شیک طراحی کرده است که علاوه بر زیبایی با روش های مختلف دسترسی و انواع مختلف سیستم های ضد سرقت ، امنیت بالایی را در ساختمان ایجاد می کند.

Edge ، بهترین قفل هوشمند سازگار با خانه هوشمند

سازگاری قفل های هوشمند یال با انواع سیستم های هوشمند ساختمانی ، آن را به بهترین انتخاب در خانه های هوشمند تبدیل کرده است. انواع روش های دسترسی ، ظاهر ساده و کاربردی ، کیفیت بالای مواد به کار رفته در ساخت مسکن و … مهمترین دلایلی هستند که قفل هوشمند لبه را به بهترین انتخاب برای ایمنی بیشتر درها تبدیل کرده است.

قفل لبه دیجیتال

سامسونگ ، امنیت خانه ، دفاتر و مراکز تجاری را ارتقا دهید

مارک معروف کره ای سامسونگ تولید محصولات قفل هوشمند خود را از سال 2005 آغاز کرد. از آن زمان ، سامسونگ به دنبال راه حل های مفید و ایمن برای بهبود سطح زندگی خانواده ها است. امروزه با استفاده از فناوری پیشرفته و استفاده از سیستم های مختلف مانند سیستم های تشخیص حمله ، اعلام حریق و سیستم بازشدن وحشت ، امنیت بیشتری برای قفل درب در نظر گرفته شده است.

یوکا ، بهترین قفل دیجیتال بدون خطا

اگر می خواهید قفل های سنتی خود را با یک قفل مدرن و ایمن جایگزین کنید ، قطعاً Yuka می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. قفل های یوکا به دلیل داشتن سیستم احراز هویت بدون خطا و بدون خطا ، به عنوان یکی از بهترین قفل های دیجیتالی شناخته می شوند. علاوه بر این واقعیت که یوکا انواع مختلف قفل های دیجیتال هوشمند را به صورت حرفه ای طراحی و تولید کرده است ، ضمانت های ارائه شده توسط شرکت های توزیع کننده این محصولات کلی و خاص است.

وقتی 4 مارک برتر قفل دیجیتال را شناختید ، کدام یک را برای افزایش امنیت و راحتی انتخاب می کنید؟

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *