لیست هتل های کیش از بهترین تا ارزان ترین

کیش جزیره ای زیباست که مسافران هر ساله آن را برای سفری دلپذیر انتخاب می کنند. اگر قصد سفر به کیش را دارید و می خواهید هتل مناسبی را انتخاب کنید، در پایان این مقاله با ما همراه باشید. زیرا ما لیست زیر را می خواهیم هتل های کیش تا بهترین و ارزان ترین هتل آپارتمان کیش را در اختیار شما قرار دهیم.

بهترین هتل های کیش

همانطور که اشاره شد؛ کیش یک مقصد محبوب است. به همین دلیل این جزیره مملو از انواع هتل ها و اقامتگاه هاست. از بهترین هتل کیش تا ارزان ترین هتل کیش و تنوع هتل ها، آپارتمان ها یا ویلاها می تواند یکی از انتخاب های شما در جزیره باشد. با بررسی قیمت هتل کیش می توانید با در نظر گرفتن قیمت خاص هتل مناسب را انتخاب کنید. اما واضح است که بهترین هتل کیش را باید در بین هتل های پنج ستاره این شهر جستجو کرد. در ادامه به معرفی این دسته از هتل ها می پردازیم.

1. هتل داریوش

هتل پنج ستاره داریوش بهترین هتل کیش است. برای رسیدن به این هتل باید به میدان داریوش بروید. درست در گوشه میدان، ستون هایی مانند ستون های تخت جمشید در هتل نظر شما را جلب می کند. از ویژگی های خوب این هتل علاوه بر امکانات رفاهی استاندارد می توان به دسترسی آسان به دریا و همچنین مراکز خرید اشاره کرد.

در این هتل می توانید انواع اتاق ها و سوئیت های لوکس را رزرو کنید و از اقامتی استاندارد لذت ببرید. از دیگر امکانات این هتل می توان به واحدهای پذیرایی از جمله رستوران ها و کافه های مختلف اشاره کرد. می توانید با هر سلیقه ای غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید. مهمانان هتل می توانند از امکاناتی مانند استخر، اتاق بیلیارد، سالن بدنسازی، ماساژ، ماساژ، دریاچه قایق، زمین تنیس، دوچرخه سواری لذت ببرند..

2. هتل ترنج

در ابتدای جاده جهان کیش هتلی ساحلی به نام هتل ترنج که یکی از بهترین هتل های کیش است. اگر از بالا به ساختار هتل ترنج نگاه کنید، نماد ایرانی بته جقه را خواهید دید. به عبارت دیگر اتاق ها و آپارتمان های روی اسکله چوبی در کنار هم نماد بت را تشکیل می دهند. با اقامت در این هتل می توانید انواع اتاق ها و سوئیت های منحصر به فرد را با امکانات ویژه رزرو کنید. اتاق های هتل با انواع ترنج، دریا و غروب آفتاب به مهمانان ارائه می شود. بالکن اختصاصی واحدهای اقامتی هتل نیز منظره بی نظیری از دریا را به شما می دهد.

برای غذاهای آبی لذیذ در این هتل می توانید به رستوران گلف یا ترنج بروید. رستوران ساحلی، بار ساحلی و کافه از دیگر غذاهای خوشمزه هتل ترنج هستند. از دیگر مزایای انتخاب این هتل می توان به مجموعه آبی، زمین والیبال ساحلی، امکانات دوچرخه سواری، اتاق ماساژ، بیلیارد و … اشاره کرد.

3. هتل مارینا پارک

هتل مارینا یک هتل پنج ستاره است که عنوان بهترین هتل کیش را از آن خود کرده است. این هتل را در بلوار ماریان خواهید دید، پارک مارینا نیز در کنار دریای همیشه زیبای خلیج فارس قرار دارد و به این ترتیب با اقامت در این هتل می توانید پیاده به ساحل برسید.

کمتر از ده دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارید تا به مهم ترین مراکز خرید جزیره برسید. در هتل مارینا پارک می توانید انواع آپارتمان ها و اتاق ها را با امکانات رفاهی دلخواه و استاندارد رزرو کنید. از دیگر امکانات هتل می توان به رستوران لوتوس، کافه دریایی، فروشگاه و گالری لباس، اتاق ماساژ، چندین کافه ساحلی، پارک ساحلی و باشگاه تفریحی دریایی اشاره کرد.

ارزش یک هتل را دارد

4. هتل شایان

برای رسیدن به هتل شایان باید به میدان ساحل برسید. باید گفت ارزش یک هتل را دارد نزدیکترین هتل اسکله تفریحی بزرگ کیش است. فقط چند قدم با هتل فاصله دارید تا به اسکله برسید. در این هتل می توانید انواع آپارتمان های ساحلی، اتاق ها و ویلاهای ساحلی را با امکانات رفاهی یک هتل پنج ستاره رزرو کنید. هتل شایان گزینه های مناسبی برای غذاخوری نیز دارد. از کافه های سنتی گرفته تا رستوران ها و کافه های کلاسیک، همه چیز می تواند انتخاب شما برای غذاهای خوشمزه در جزیره باشد.

از مهم ترین امکانات این هتل پنج ستاره می توان به پارکینگ، آتلیه عکاسی، استخر، سونا، جکوزی، بیلیارد، کافی نت، سالن آمفی تئاتر، کنفرانس و سالن های چند منظوره اشاره کرد.

5. هتل میراژ

یک هتل پنج ستاره دیگر در بلوار دریا وجود دارد که باید آن را یک هتل لوکس دانست. موقعیت مکانی خوب هتل میراژ، از جمله دسترسی آسان به مراکز خرید و همچنین یک اسکله تفریحی بزرگ، آن را در بین گردشگران جزیره محبوب کرده است.

واحدهای اقامتی هتل در اتاق ها و سوئیت های استاندارد موجود است. در این هتل می توانید اقامتی فراموش نشدنی در کنار دریا را انتخاب کنید. رستوران و کافه شیک هتل منوی متنوعی ارائه می دهد که غذاهای شما را خوشمزه می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به پالایشگاه، آلاچیق، استخر، سونا و جکوزی، سالن استراحت و راهنمای تور اشاره کرد.

6. هتل بین المللی

هتل بین المللی کیش را در تقاطع بلوار سنای و دریا خواهید دید. هتل اینترنشنال در موقعیت مکانی مناسبی قرار دارد، بنابراین می توانید به راحتی و در مدت زمان کوتاهی به اسکله تفریحی کیش یا مراکز خریدی مانند مریم و ونوس بروید. در این هتل می توانید انواع اتاق و آپارتمان با ظرفیت های مختلف و امکانات مناسب را رزرو کنید. با رزرو هتل بین المللی با امکاناتی مانند; از اتاق صبحانه، رستوران، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس، کافه، فروشگاه، مجموعه ورزشی، مجتمع کودک و … لذت خواهید برد.

از دیگر هتل های پنج ستاره کیش می توان به هتل آرامیس پلاس، هتل ایران، هتل پانوراما، هتل ویدا، هتل پارمیس، هتل کوروش، هتل پالاس و هتل شایگان اشاره کرد.

هتل های ارزان کیش

برای اقامتی مقرون به صرفه در کیش با امکانات مناسب، باید از بین هتل های دو و یک ستاره این شهر یکی را انتخاب کنید. با نگاهی به قیمت هتل کیش می توان به این نتیجه رسید که انتخاب هتل های دو ستاره علاوه بر مقرون به صرفه تر بودن، از امکانات رفاهی مطلوب تری نیز برخوردار خواهید بود. اما برای انتخاب هتل های تک ستاره کیش باید کمی توقع خود را پایین بیاورید. در اینجا چند هتل دو ستاره در این جزیره وجود دارد.

هتل 1 ستاره

هتل ستاره بین میدان داریوش و سیری واقع شده است. هتل ستاره برای کسانی که خواهان دسترسی خوب به ساحل و مراکز خرید هستند مناسب است در حالی که هزینه کمتری برای اقامت در جزیره کیش می پردازند. در این هتل می توانید هر اتاقی از یک تا پنج اتاق خواب با امکانات رفاهی مناسب رزرو کنید. از مهم ترین امکانات و خدمات این هتل می توان به چای سنتی، رستوران، تاکسی سرویس و اتاق چمدان اشاره کرد. لازم به ذکر است که این هتل فاقد پارکینگ می باشد.

هتل پانیذ

2. هتل پانیذ

هتل پانیذ کیش یکی دیگر از هتل های دو ستاره کیش است که از هتل های ارزان کیش نیز می باشد. این هتل در خیابان رودکی کیش، جنب رویا مال واقع شده است. در این هتل می توانید اتاق های دو نفره یا چهار تخته رزرو کنید. اگر با خانواده یا جمعی از دوستانتان سفر می کنید، آپارتمان های دوبلکس هتل پانیذ برای شما مناسب است. از مهم ترین امکانات و خدمات این هتل می توان به رستوران، کافه، باربری، فضای سبز و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

3. هتل شباویز

هتل شباویز نیز یک هتل ارزان در کیش است. این هتل در ابتدای جاده جهان و بعد از پارک مارینا واقع شده است. هتل شباویز ده دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. از شباویز به پارک دلفین ها جاده ای وجود ندارد و تنها ده دقیقه با ماشین می توانید به مرکز خرید جزیره برسید. انواع ویلاهای یک تا پنج تخته را می توان در هتل پانیذ رزرو کرد. امکانات هتل شامل رستوران، پارکینگ، کافه، فضای سبز، اتاق چمدان، آژانس مسافرتی می باشد.

4. هتل فنر

هتل فانوس به عنوان یک هتل ارزان در لیست هتل های کیش نیز شناخته می شود. این هتل در خیابان میرمهنا و در ضلع جنوبی بازار خلیج واقع شده است. اگر دیدن بازارهای سنتی را به پاساژ ترجیح می دهید، باید گفت که با انتخاب این هتل می توانید به بازار بزرگ عربی بروید. از هتل فانوس تا ساحل حدود 5 دقیقه با ماشین فاصله دارد. در این هتل می توانید انواع اتاق های یک نفره، دو تخته و سه تخته با امکانات رفاهی مناسب را رزرو کنید.

فضای زیبای هتل و همچنین ارائه امکانات مناسب شما را به گذراندن چند روز در این هتل ترغیب می کند. از مهم ترین امکانات این هتل می توان به رستوران، پارکینگ، زمین ورزشی، چای سنتی، آژانس مسافرتی و کافه اشاره کرد.

5. هتل را تماشا کنید

هتل تماشا یکی دیگر از هتل های ارزان کیش است. این هتل در میدان امیرکبیر واقع شده است. اقامت در این هتل نزدیک شهربازی هایلند و کیش مال خواهد بود. هتل تماشا فاصله چندانی با ساحل ندارد. در این هتل بسته به تعداد نفرات می توانید از یک تا پنج اتاق انتخاب کنیدهتل آپارتمان پارسی

تابلو را رزرو کنید از امکانات هتل می توان به رستوران، فضای سبز، اجاره ماشین، انبار چمدان و کافه اشاره کرد.

از هتل های تک ستاره کیش می توان به هتل رایان قائم در بلوار ساحل، هتل آسیا در میرمهنا و هتل ققنوس در میدان امیرکبیر اشاره کرد.

هتل آپارتمان کیش

برخی از مسافران در سفر به کیش ترجیح می دهند در اتاق هایی به عنوان خانه اقامت کنند. برای این دسته از گردشگران هتل آپارتمان کیش می تواند انتخاب خوبی باشد. در زیر چند هتل آپارتمان در کیش را معرفی می کنیم.

1. هتل آپارتمان پارسیان

هتل آپارتمان پارسیان در میدان ساحل جنب بازار زیتون واقع شده است. ساحل تنها دو دقیقه با ماشین از این هتل فاصله دارد. در نزدیکی هتل مراکز خریدی مانند مرکز خرید دیپلمات، بازار پانیذ و مرکز خرید کیش نیز وجود دارد. یکی از ویژگی های خوب این هتل وجود آپارتمان های بزرگ و سخاوتمندانه با امکانات دلخواه با ظرفیت های متفاوت است. از مهم ترین امکانات این هتل می توان به رستوران، کافه، آرایشگاه، فضای سبز، کرایه ماشین و … اشاره کرد.

2. هتل آپارتمان تعطیلات

هتل آپارتمان هالیدی بعد از مرکز خرید پردیس 2 در میدان سیری واقع شده است. مرکز خرید سارینا 1، مرکز خرید میکا و پارک هنگام در نزدیکی این مرکز قرار دارند. هیچ جاده ای از هتل تعطیلات تا ساحل وجود ندارد. هتل آپارتمان های با ظرفیت یک تا پنج تخت در این منطقه واقع شده است و صبحانه در پالایشگاه هتل سرو می شود. برای غذاهای خوشمزه نیز باید به رستوران واقع در لابی هتل بروید. در این رستوران می توانید انواع غذاهای ایرانی را سفارش دهید و لذت ببرید.

3. هتل آپارتمان آرمانی پالاس

هتل آپارتمان قصر آرمانی در صدف نبش بلوار مروارید واقع شده است. این هتل دارای آپارتمان ها و آپارتمان های دو خوابه و یک خوابه با امکانات رفاهی مورد نظر می باشد. امکانات هتل شامل آسانسور، پارکینگ، خدمات کرایه اتومبیل، اینترنت، فضای سبز و خدمات بلیط توریستی می باشد. گفتنی است این هتل دارای پذیرش 24 ساعته نیز می باشد.

4. هتل آپارتمان رویال

هتل آپارتمان رویال نیز در صدف واقع شده است. شهری آرام که می تواند انتخاب خوبی برای مسافرانی باشد که به دنبال آرامشی ناب در جزیره هستند. اقامت در این هتل مجهز به امکانات راحت مانند مهمانپذیر می باشد. باید گفت که این هتل رستوران ندارد اما می توانید غذای مورد علاقه خود را از رستوران های نزدیک هتل تهیه کنید. شایان ذکر است پارکینگ هتل با ظرفیت مناسب در اختیار میهمانان می باشد.

به انتهای لیست هتل های کیش رسیدیم. توصیه می کنیم قبل از رفتن به جزیره؛ به خصوص در روزهای شلوغ، حتما قیمت هتل کیش را بررسی کرده و محل اقامت خود را مشخص کنید تا در بدو ورود به کیش با هتل های تکمیل شده مواجه نشوید. امیدواریم این مقاله به شما در انتخاب هتل های کیش کمک کند.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *