قهوه کارناتاکا هند

قهوه-کارناتاکا-هند

Café Inde Karnataka ، آیا تاکنون نام آن را شنیده اید؟ یک قهوه خاص را کشف کنید که از سرزمین وسیعی که نه تنها برنج و چای در آن تولید می شود بلکه قهوه نیز تولید می شود. این قهوه مانند قهوه محلی را از کشاورزان کوچک تولید می کند که فقط از این طریق زندگی می کنند. در سراسر جهان ، بیش از 60 میلیون ها خانواده کوچک از طریق رشد قهوه ، از جمله در هند ، امرار معاش می کنند. بنابراین چه چیزی باعث شده است که قهوه ما بسیار استثنایی باشد؟ در خواندن ، به سفر به terroir بروید که تمام اسرار و ویژگی های قهوه هند کارناتاکا را ارائه می دهد. یک قهوه خوشمزه که می توانید هم در قهوه آرام و هم در اسپرسو از آن لذت ببرید.

Café India Karnataka ، کشور


هند بیش از 2٪ سطح جهان! این کشور به لطف ماجراجویی کشاورزی خود از نظر اقتصادی چرخش می کند. در واقع ، هند به تولید قهوه ، چای ، شکر ، پنبه و موارد دیگر معروف است. تنها 11 قرن نوزدهم بود که مرد سیاه پوست کوچک در کشور هند ظاهر شد ، این افسانه حول یک مسافر می چرخد ​​که به یمن عزیمت کرده و با 7 دانه قهوه (هند) به هند بازگشت. از همین جا تاریخ عالی قهوه هند آغاز شد. در حالی که قهوه برای اولین بار در 250 قبل از میلاد کشف شد ، تنها چند قرن بعد بود که قهوه وارد هند شد ، کشوری که همچنین رتبه 7 تولید کننده بزرگ در جهان را دارد. قهوه هندی بسیار خاص است زیرا خاک بین یک قاره و این قاره بسیار متفاوت است. ما می توانیم از یک قهوه بسیار پیچیده صحبت کنیم. نظر شما چیست؟

Café Inde Karnataka ، اطلاعات واضح!


وقتی در مورد قهوه از هند کارناتاکا صحبت می کنیم ، همین سوال به ما پاسخ می دهد: چه چیزی در کشور تولید می شود؟ طبق تحقیقات ، هند 40٪ از کشورهای عربی علیه 40٪ robustas. در واقع ، خاکهای هند مسطح و دارای ارتفاع متوسط ​​هستند که برای کشت قهوه روبوستا که می تواند به راحتی در ارتفاع متوسط ​​رشد کند مطلوب است. این بهتر از عربیکا در برابر بیماری محافظت می کند. فقط 27٪ تولیدکنندگانی هستند که برای ارائه قهوه به کشت عربیکا در ارتفاع بسیار بالاتر روی می آورند ایده آل. علاوه بر این ، 60٪ از کل تولید کشور به اروپا و روسیه صادر می شود. ما از این قهوه استثنایی در کام قدردانی می کنیم!

Café Inde Karnataka! در مورد قهوه چطور؟


بیایید در مورد دانه های قهوه عالی خود از هند صحبت کنیم که از کارناتاکا در منطقه مالابار به ما می آید. این منطقه در ساحل جنوب غربی کشور است. این ایده آل به دلیل بادهای زیبا که خصوصیات دانه هند را برجسته می کند ، شناخته شده است. گفته می شود که قهوه “موسمی” است ، این اصطلاح از یک حکایت زیبا آمده است: طبق افسانه ها ، قهوه منتقل شده و قربانی یک حادثه حمل و نقل خواهد بود. در نتیجه ، دانه ها در معرض رطوبت بالا قرار گرفتند که باعث درخشندگی آنها شد. این خاصیت اروپا را که این لوبیای خوشمزه را وارد کرده بسیار شیفته خود کرد و امروز این روش برای یافتن این حالت درخشان و پیچیده انجام می شود.

قهوه هند کارناتاکا ، تجزیه و تحلیل ما

این قهوه دارای شخصیت خلوص است که به دلیل نت های غالب فلفل و ادویه جات است. برای احترام به این روش از کف که از آن بهره برداری می شود ، رطوبت با سرعت بالایی 17) است. قهوه ها بین نوامبر و فوریه هر سال در این منطقه زیبا از مالابار برداشت می شوند و از 1 ‘ متر بالاتر از سطح دریا که این دانه های بسیار کمی رشد می کنند.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *