قهوه ویتنام: چرا ما آن را خیلی دوست داریم؟

قهوه-ویتنام:-چرا-ما-آن-را-خیلی-دوست-داریم؟

قهوه ویتنامی از نظر طعم یک محصول بسیار خاص است. فرهنگ موجود در سایت بسیار غنی و سرزنده است. قهوه در حال رشد شدید ، جمعیت فقط در مورد آن در محل ، در اطراف یک قهوه خوب صحبت می کنند. چرا او را خیلی دوست داریم؟ داستان کوچک قهوه ویتنامی چیست؟ ویژگی های ویژه چیست؟ ما همه چیز را با جزئیات بیشتر از طریق کشف دانه ویتنامی ، سپس اقتصاد این کشور توضیح می دهیم ، بدون این که تمام خصوصیات یک فرهنگ روبوستا را فراموش کنیم. ما کمی بیشتر در مقاله وبلاگ خود روز اضافه می کنیم! ما فرهنگ مزه قهوه در ویتنام را توضیح می دهیم. دلخوشی که به زودی فراموش نخواهید کرد …

فرهنگ قهوه در ویتنام

قهوه ویتنامی یک شور واقعی در محل است ، حتی ممکن است بیش از سایر terroirs. یادمان باشد ، این فرانسوی ها بود که اولین برنامه های قهوه را در قلب ویتنام معرفی کردند. در قرن 19 هفتم بود. در آن زمان قهوه قبلاً به طور گسترده مصرف می شد. علاوه بر این ، در دوره های استعمار ، فرانسوی ها بدون قهوه خود نمی توانستند کاری انجام دهند ، این مانند یک سنت روزانه بود. خاکهای حاصلخیز و شرایط آب و هوایی ایده آل در ارتفاعات فوق 70 از سطح دریا ، بستر ایده آل برای رشد قهوه در ویتنام فراهم کرده است.

قهوه ویتنامی و اقتصاد

جنگ ویتنام در سالها 70 خیلی به اقتصاد کشور کمک نکرد. با این حال ، فرهنگ قهوه برای کمک به کشور در بحران وجود دارد. در واقع ، کشور بیش از حد بدهکار بود. وی سپس با صادرات قهوه راه حلی برای تسویه بدهی می یابد. در آن زمان بود که این کشور خود را از بحران رهایی داد و پس از برزیل به دومین تولید کننده قهوه در جهان تبدیل شد. تا به امروز قهوه ویتنامی در تمام کشورها مصرف می شود.

قهوه از ویتنام و روبوستا

اکثر تولید کنندگان در ویتنام به کشت قهوه روبوستا متکی هستند ، گونه ها بسیار مقاوم تر و بسیار مناسب تر برای خاک های حاصلخیز ویتنام. دانه های robusta بین 6 تا 8 ماه در اراضی ویتنامی برداشت می شود. آیا می دانید روبوستا در حال رشد 5 برابر بیشتر از عربی است؟ عربیکا عمدتاً در مورد بیماری ها و حساسیت های درخت قهوه می داند ، که با شرایط آب و هوایی متغیر مختل شده است. در مورد قهوه روبوستا از ویتنام گفته می شود که حاوی نت های زیبایی از خرما و شکلات تیره ، به اندازه کافی برای تهیه یک اسپرسو شدید خوب است.

چگونه آن را مست در محل بنوشید؟

از آنجا که آنها تولید کنندگان اصلی قهوه روبوستا هستند ، ویتنامی با دم کردن یک قهوه کیفیت محصول دانه روبوستا را مورد توجه قرار می دهد. خوش اخلاق. علاوه بر این ، ویتنامی ها عاشق نوشیدن قهوه خود با شیر و شکر هستند ، در حالی که از طریق تزریق صافی عبور می کنند.

تفاوت در اروپا

قهوه ویتنامی به دلیل دارا بودن کافئین زیاد و عطرهای قوی و پر از بدن ، خالص مصرف نمی شود. ویتنام بیشتر برای ساخت مجامع قهوه مورد استفاده قرار می گیرد تا ترکیب ایده آل از robusta و arabica را ارائه دهد.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *