قهوه ترکیبی ، راه حل برای تولیدکنندگان کوچک در معرض خطر است

قهوه-ترکیبی-،-راه-حل-برای-تولیدکنندگان-کوچک-در-معرض-خطر-است

قهوه ترکیبی ، بنابراین آخرین راه حل برای تولیدکنندگان کوچک است که به دلیل تغییرات آب و هوایی خود را در معرض خطر رشد قرار می دهند. چرا ما در مورد انواع ترکیبی هیبریدی صحبت می کنیم؟ چه عواملی باعث شده است که تولید کنندگان بتوانند تنوع بسیار مقاوم تری تولید کنند و چرا؟ از طریق مقاله وبلاگ ما ، روزانه چالش هایی را برای تولید کنندگان مرور کنید ، که هر روز مجبورند با مشکلات آب و هوا و همچنین بیماری های قهوه مبارزه کنند. بسیاری از کشاورزان قهوه در تلاشند راه حل های اقتصادی و اکولوژیکی مانند توسعه قهوه ترکیبی را پیدا کنند. بیایید کمی بیشتر از طریق سرمقاله روز ما کشف کنیم.

چالش های فعلی مزارع

در حال حاضر ، مزارع قهوه اما نه تنها ، ما همچنین در مورد برنج ، چای ، میوه و سبزیجات صحبت خواهیم کرد ، همه آنها در نتیجه توسعه شرایط آب و هوایی ، افزایش بیماری های میوه ، جنگل زدایی و تکامل درجه های دما را تجربه می کنند. اینها فقط نمونه های ساده ای از عوامل محیطی هستند که توضیح می دهند که مزارع امروز مورد تهدید قرار گرفته اند. ما به وضوح در مورد یک تهدید جهانی صحبت می کنیم ، همه قاره ها تحت تأثیر این شوک زیست محیطی قرار دارند. علاوه بر این ، چند مطالعه انجام شده امروز نشان می دهد که در طی سی سال آینده ، این امکان وجود دارد که تقریبا 50٪ از اراضی مزارع دیگر نمی تواند به عنوان محصول قهوه مورد استفاده قرار گیرد.

مدتها قبل از تهیه قهوه ترکیبی

مدتها قبل از تهیه قهوه ترکیبی ، تولید کنندگان و تولید کنندگان قبلاً سعی داشتند راه حلهایی برای غلبه بر آنها پیدا کنند افزایش درجه در زمین. در واقع ، تولیدکنندگان arabicas ، یک نوع قهوه بسیار حساس و استرسزا که با همه تغییرات روبرو شده است ، خطرات تولید گرمای زیاد را می دانستند. سی سال است که تولیدکنندگان برای کند کردن رشد و محافظت از لوبیا ، روی سایه بازی می کنند ، اما امروز دیگر این کافی نیست. شرایط آب و هوایی ، افزایش دما ، جنگل زدایی همه مناطق تولید را تحت تأثیر قرار می دهد و خانواده های تولید کننده باید برای حفظ زمین خود سازگار شوند.

قهوه ترکیبی ، علم

قهوه ترکیبی ترکیبی ژنتیکی از دو گونه است ، اگر می خواهید آن را به زبان ساده توضیح دهید. علاوه بر این ، برخی محققان قهوه توضیح می دهند که با پیوند دو نوع قهوه بسیار دور ، ترکیبی آنها بسیار مقاوم تر و بهتر خواهد بود. تمرکز اصلی اکنون بر تولید انواع قهوه بسیار قوی تر برای مقابله با همه عوامل محیطی است. سپس از عبور از دو گیاه مادر صحبت می کنیم. هدف یک قهوه ترکیبی تولید کیفیت بهتر و ساقه مقاومت بهتر است.

ترکیبی ، بهره وری بهتر؟

تا سپس ، تولیدكنندگان در صدد تولید عربیكی با كیفیت بالا در ارتفاعات زیبا بودند. با تشکر از ترکیبی ، ما نه تنها در مورد کیفیت بلکه در مورد کمیت صحبت می کنیم. قهوه عربیکا در برابر گرما بسیار حساس است و در سایه مطبوع رشد می کند. در عوض ، ترکیبی نوعی جدید است که کاملاً در خورشید رشد می کند. علاوه بر این ، محققان توضیح می دهند که این محصول می تواند منبع بهره وری و بهترین بازده آن باشد.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *