قهوه تخصصی چیست؟

قهوه ویژه چیست؟ ما اغلب در دنیای پیت نوآر در مورد این موضوع صحبت می کنیم ، زیرا در مورد آن به عنوان شرابی صحبت می کنیم که طبق سطوح مختلف طعم طبقه بندی می شود. این اصطلاح بسیار جدید است و کمتر از 50 سال است که استفاده می شود. اما این چیست؟ منظور از “قهوه تخصصی” چیست؟ در وبلاگ روزانه خود ، این اصطلاح مهمتر را هم برای مصرف کننده و هم برای نانوا تعریف می کنیم. ما نمره گذاری و تعریف آن را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد ، از طریق ارتفاع ، روش کشت و جمع آوری و طعم طعم این قهوه ، بنابراین می توانیم آن را به این ترتیب طبقه بندی کنیم.

قهوه ویژه و نمره

نتیجه قهوه تخصصی توسط متخصصان تایید شده در دنیای تحقیقات قهوه با کیفیت تعیین می شود. بنابراین ما در مورد قهوه تا نقطه 100 صحبت خواهیم کرد. تمام قهوه های خاص دنیا 100 درجه هستند ، این مقیاس جهانی است. سپس این روش ارزیابی کمتر از 50 سال پیش ، به منظور ترویج قهوه از قطعات کوچک ، از این رو از تولید کنندگان کوچک که در تراریوم های منحصر به فرد زندگی می کنند ، جایی که زیباترین انواع جهان پرورش می یابد ، ظاهر شد. دومی که اغلب به خانواده های تولید کننده تقسیم می شود ، از طریق رشد غلات امرار معاش می کنند و از این طریق درآمد کسب می کنند ، دقیقاً همانطور که از پرورش یک شراب مخصوص ، Grand Cru روی زمین ، درآمد کسب می کنند.

قهوه و مزه مخصوص ، آخرین یادداشت

برای تعیین قهوه در گروه قهوه های پیشرفته ، باید مرحله چشایی را تجربه کنید ، جایی که همه چیز در آن اتفاق می افتد: ما تمام ویژگی های قهوه را از جمله عطر ، طعم ، بافت قهوه ، یکنواختی ، تعادل و طعم دهنده های نادرست که آنها را نقص می نامیم. در طی فرایند چشیدن ، که به عنوان ارزیابی قهوه تخصصی نیز شناخته می شود ، قهوه برای تعیین کیفیت آن نمره حداکثر 100 دریافت می کند. اگر دانه های قهوه به طور متوسط ​​بالای 80 امتیاز درجه بندی شوند ، می توان آنها را در گروه قهوه های بالاتر طبقه بندی کرد. به یاد داشته باشید که این یادداشت همچنین در مورد شکل ، تراکم و کیفیت قهوه سبز در حالت خام ایجاد شده است. این به خودی خود اولین تجزیه و تحلیل تصویری قبل از رفتن به مرحله قهوه بو داده است.

قهوه تقریبا بی عیب و نقص

برای چشیدن قهوه با کیفیت ، باید بو دادن را با یک نمونه گیر ایجاد کنید: این دستگاه کوچک بو دادن است که به شما اجازه می دهد به طور متوسط ​​5 نوع مختلف ، هر کدام 200 گرم بپزید. پخت کاملاً دستی است و بسته به نوع آن بین 10 تا 20 دقیقه طول می کشد. سپس قهوه 24 ساعت استراحت می کند تا برای مزه ای به نام حجامت آماده شود. قهوه یک “فنجان” برای تجزیه و تحلیل کامل است. قهوه بدون شراب یا تقریباً به طور خاص در:
کیفیت گیلاس: گیلاس نارس یا گندیده را نمی توان انتخاب کرد
برداشت: برای انتخاب کامل دانه ها به برداشت دستی 100٪ اعتماد می کنیم
مرتب سازی: لوبیا سبز برای جلوگیری از باقی مانده باید پس از برداشت ریز خرد شود

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *