قهوه بدون کافئین – دلیل چیست؟

قهوه-بدون-کافئین-–-دلیل-چیست؟

وقتی به قهوه فکر می کنیم ، معمولاً به تأثیر طراوت آور آن فکر می کنیم. برای بسیاری از افراد این اولین نوشیدنی صبح است و حتی در مطب نیز دوست دارند آن را قبل از جلسات طولانی یا در طول جلسات طولانی و مهم با مهمانان و مشتریان بنوشند. اما اثر تقویت کننده قهوه همیشه مطلوب نیست ، حتی در بین کسانی که از طعم غنی و خوب آن قدردانی می کنند. اغلب اوقات ، میهمانان و مشتریانی که به مطب می آیند از قهوه بدون کافئین استفاده می کنند ، بنابراین در سال های اخیر تلاش های زیادی برای تهیه نوشیدنی های قهوه بدون کافئین ، حفظ عطر و طعم بی نظیر این نوشیدنی انجام شده است.

قهوه بدون کافئین چیست؟

برای بسیاری ، قهوه یک طعم اکتسابی است. باید به قدرت و تلخی خود عادت کرد ، اما هر کس یاد بگیرد که این طعم را دوست دارد ، به راحتی تسلیم آن نمی شود. بنابراین ، برای کسانی که می خواهند مصرف کافئین خود را بدون کنار گذاشتن طعم غنی خود محدود کنند ، امروز یک راه حل وجود دارد – قهوه بدون کافئین. از بین بردن کافئین از لوبیا یک فرایند نسبتاً قدیمی است که در اوایل قرن ثبت شده است . این فرآیند در ابتدا از طریق حلالهایی مانند بنزن انجام شد ، اما از آن زمان تاکنون با استفاده از مواد طبیعی تصفیه و ساخته شده است و باعث می شود عطر قهوه حفظ شود. نکته مهم اینکه ، حتی قهوه بدون کافئین هنوز هم درصد مشخصی از کافئین دارد ، اما در مقایسه با درصد کافئین موجود در قهوه معمولی بسیار کم است. در یک فنجان قهوه معمولاً بین 20 و 96 وجود دارد. “کافئین بسته به نوع حبوبات ، روش بو دادن آنها و تهیه قهوه. روش پردازش قهوه بدون کافئین قادر به حذف 95 از این مقدار کافئین و بنابراین می باشد. با مقدار بین 2.8 میلی گرم و 6 میلی گرم کافئین همراه باشید.

دستگاه های قهوه بدون کافئین

سالهاست که قهوه بدون کافئین را با بی احترامی درمان می کنند. ادعای اصلی این بود که او یک قهوه واقعی نیست و اینکه نمی تواند عطر و طعم خوب یک فنجان اسپرسو با کیفیت را حفظ کند. و ، در واقع ، در ابتدا ، قهوه بدون کافئین فقط به عنوان قهوه فوری موجود بود ، که در واقع طعم آن نوشیدنی خوب تهیه شده توسط دستگاه های قهوه اداری

نیست. . اما با گذشت زمان ، سازندگان قهوه از نیاز به قهوه بدون کافئین با کیفیت بالا آگاه شده و شروع به ارائه لوبیای قهوه می کنند که می توان با دستگاه قهوه برای تجارت . امروزه ، تقریباً هر دستگاه قهوه ، قهوه بدون کافئین با کیفیت بالا ، در مطب یا خانه را قادر می سازد.

چگونه دستگاه قهوه مناسب را انتخاب کنیم؟

در مورد قهوه ، برای هر یک از ترجیحات او. بنابراین هنگام انتخاب دستگاه های قهوه اداری ، توجه به این نکته ضروری است که به هر کارمند اجازه می دهد نوشیدنی مورد علاقه خود را تهیه کند. اگر علاقه مند به خرید دستگاهی هستید که با لوبیا کار کند ، می توانید دستگاه قهوه تجاری که شامل چرخ

است و به کارمندان اجازه می دهد بین لوبیا های معمولی و لوبیا های بدون کافئین انتخاب کنند. با این حال ، ساده ترین راه انتخاب یک دستگاه کپسول مناسب و جمع و جور است. در این نوع دستگاه ، در هر بار استفاده می توانید یک کپسول متفاوت و طعم متفاوت را انتخاب کنید و البته – می توانید از کپسول های قهوه بدون کافئین نیز استفاده کنید. در هر صورت ، قبل از انتخاب توصیه می شود با شرکتی که در این زمینه تخصص دارد مشورت کنید و با مزایا و کاربردهای هر دستگاه به خوبی آشنا شوید.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *