قهوه ارزان ، واقعاً ارزان

قهوه-ارزان-،-واقعاً-ارزان

قهوه ارزان ، واقعاً ارزان؟ با ما خوب است به دنبال قهوه با کیفیت با قیمت مسخره هستید؟ ما بیش از 70 سال قهوه را بو داده ایم ، که بوسیله دانش فنی اجدادی خود بو داده شده و با عشق تفت داده شده ایم. محدوده های قهوه ما با قیمت پایین؛ این حرف آخر است. چرا ما قهوه را با این قیمت ارزان ارائه می دهیم؟ چگونه می توانید قهوه را با چنین قیمت های رقابتی عرضه کنید؟ تمام اسرار قهوه محلی و قابل ردیابی ما را کشف کنید که به ما امکان می دهد یک دانه با کیفیت تولید شده توسط ما در کارخانه ما در میرین ارائه دهیم. قول می دهم قهوه ارزان قیمت با عطر و طعم زیادی! جو و دانش ما را از کارخانه ژنو ما کشف کنید!

قهوه ارزان ، دانش واقعی


برای ارائه قهوه ارزان ، ما از کارگاه خود در میرین به دانش فنی مستقل اعتماد می کنیم. ما قهوه های سبز خود را پس از خرید از تعاونی ها یا تولیدکنندگان ذخیره می کنیم. ما تمام محدوده های قهوه خود را با Master Roaster خود تفت می دهیم. با تشکر از تیم همه کاره و آموزش دیده خود ، همه مراحل خود را بدون واسطه در داخل انجام می دهیم: از مدیریت قهوه سبز تا بسته بندی ، کپسول سازی و فروش نهایی به مصرف کننده. ما هیچ مرحله ای را زیر قرارداد نمی گیریم ، زیرا این امر به ما امکان می دهد در هنگام مدیریت مراحل ساخت صنعت خود ، ضربات را به حداقل برسانیم.

به لطف فناوری پیشرفته ما ، قهوه ارزان قیمت

فناوری پیشرفته ما به ما امکان می دهد قهوه های خود را به صورت خودمختار و سریع بو داده ، بسته بندی و بسته بندی کنیم ، تولید را به حداقل برسانیم و بهره وری دستگاه ها را بهبود ببخشیم. اخیراً ، ما خود را به جدیدترین نسل ICA ، خط بسته بندی دانه های قهوه و آسیاب شده قهوه در وزن های مختلف مجهز کرده ایم. ما ضمن تضمین بسته بندی سوئیس ، به سرعت و با کیفیت بهتر تولید می کنیم. در واقع ، ما با شرکای محلی کار می کنیم تا در منشور محلی خود باقی بمانیم. به تازگی رست ما در فناوری بهبود یافته است تا همان کیفیت قهوه 70 سال را ارائه دهد. دستورالعمل های معتبر علاقه ما به قهوه را لنگر می اندازند.

قهوه ارزان ، زیرا ZERO INTERMEDIATE


به لطف کارهایی که بدون واسطه انجام داده ایم ، توانایی ارائه قهوه ارزان را داریم. در واقع ، ما به هیچ عمده فروش یا فروشنده ای وابسته نیستیم: ما مراقبت می کنیم که قهوه خود را مستقیماً از طریق وب سایت یا مستقیماً به فروشگاه خود به مشتری نهایی بفروشیم ، جایی که قهوه ها را می توان با کلیک و جمع آوری نیز برداشت. چرا ؟ با خرید قهوه های سبز خود از تولیدکنندگان یا تعاونی ها ، در مورد قیمت ها توافق می کنیم. ما متعهد هستیم هر ساله قهوه آنها را بخریم. این مشارکت ها به ما امکان می دهد قابلیت ردیابی قهوه را در طول سال ، با شفافیت کامل ، تضمین کنیم. ما همیشه می خواستیم در این انتقال ادامه دهیم: ارائه قهوه به مصرف کننده بدون مراجعه به واسطه ها. با فروش به مشتری نهایی در اینترنت یا فروشگاه ، می توانیم قیمت های پایین را در تمام طول سال همراه با تبلیغات جذاب ارائه دهیم.

قهوه ارزان و محلی ، 100٪ سوئیسی و شفاف ، ما می گوییم بله.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *