قبل از خرید سخت افزار با نکات مهم آشنا شوید

آهن یکی از مواد اصلی مورد استفاده در صنعت ساختمان است. بنابراین برای خرید می کند باید یک سری نکات را برای این محصول به خاطر بسپاریم تا خریدی مطلوب و اقتصادی داشته باشیم

محصولات فلزی تنوع بسیار زیادی دارند. از جمله این محصولات می توان به تیرآهن، میلگرد آرماتور، پروفیل سبک و سنگین، نبشی و ناودانی اشاره کرد.از دیگر محصولات این بخش می توان به ورق مشکی و گالوانیزه اشاره کرد. در این مقاله شما را با نکات مهم قبل راهنمایی می کنیم خرید می کند آهن حالا نباید ملاقات را فراموش کنید.

یراق آلات بخرید

یکی از پرمصرف ترین محصولات فلزی در صنعت ساختمان برای آرماتوربندی. محصولات فولادی با سطح مقطع گرد و نسبت طول به قطر زیاد، میلگردهای تقویت کننده نامیده می شوند. یراق آلات معمولا در دو نوع ساده و آجدار تولید می شوند. قیمت اتصالات به مواردی مانند ضخامت، استاندارد، کیفیت و سازنده بستگی دارد.

میلگردهای استاندارد میلگردهای A1، A2، A3، A4 هستند. میلگرد A1 یک میلگرد ساده تقویت کننده است که دارای سطح صاف و بدون آج بوده و کاربردهای مختلفی دارد. این مخفف به نوعی الگوی آج آرماتور را نشان می دهد.

آرماتور A2 نوعی آرماتور آجدار است که بیشتر در سازه هایی که به مقاومت زیادی نیاز ندارند استفاده می شود. میلگردهای تقویت کننده A3 و A4 با پایداری اسمی 3000 و 5000 کیلوگرم بر متر مربع پرکاربردترین میلگردهای تقویت کننده مورد استفاده در صنعت ساختمان هستند. و به دلیل مقاومت بیشتر از قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل های میلگرد آرماتور برخوردار است. اندازه آرماتورها از 8 تا 40 میلی متر متغیر است، بنابراین ممکن است هر کارخانه ای تمام اندازه میلگردهای تقویت کننده را تولید نکند. به طور کلی میلگردهای تقویت کننده در ابعاد 12 متر تولید می شوند. به میلگردهای تقویت کننده با سایز 3 تا 11 میلگردهای تقویت کننده معمولی می گویند.

خرید سخت افزار

خرید سخت افزار

با کیفیت ترین یراق آلات ساخت ایران یراق آلات کارخانه ذوب آهن اصفهان می باشد که بر اساس استاندارد بوده و وزن بسیار دقیقی بر اساس جدول وزن دارد توجه داشته باشید که در هنگام خرید علامت مخفف سازنده بر روی یراق آلات حک شده است. من آن را دریافت می کنم قیمت میلگرد آرماتور اصفهان 14 می توانید به سایت بورس آهن مراجعه کنید

تیرآهن بخرید

تیرآهن یکی از پرمصرف ترین محصولات فولادی در صنایع مختلف و پروژه های ساختمانی می باشد. برای خرید تیر ابتدا باید تیر مورد استفاده خود را مشخص کنید. استفاده از تیرآهن را می توان در ساخت و ساز، سوله سازی، ساخت فلزی ساختمان نام برد. با توجه به نوع کاربری تیر و وظیفه مهم حفظ سازه، انتخاب اندازه و استاندارد این محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. و همه اینها بر سرعت نهایی پرتو تأثیر می گذارد. تیر از دو قسمت زندگی و بال ساخته شده است. لبه های بالا و پایین متقارن هستند که به آن بال تیر می گویند. قسمت میانی دو بال که به یکدیگر متصل هستند، جان تیراهان نام دارد. تیرآهن های ساخت ایران در سه نوع تولید می شوند. IPE، IPN، پرتو H.

تیرآهن IPE رایج ترین نوع تیرآهن در کشور است که کاربرد اصلی آن در ساخت و ساز می باشد. این مدل تیرآهن دارای ضخامت یکسانی از بالای ارسی تا قسمت متصل به هسته تیر می باشد. این مدل تیرآهن پرمصرف ترین تیرآهن در کشور است. ارتفاع روح از عرض بال بیشتر است و به هیچ وجه یکسان نیست.

تیر H تیری با تیر عریض است. طول این نوع بیشتر از مدل قبلی است. از این مدل تیرچه در ساخت سوله و ساخت مجتمع های بزرگ استفاده می شود.

خرید سخت افزار

فولاد بخر

تولیدکنندگان تیرآهن ذوب آهن اصفهان ناب تبریز، فایکو ساری، ظفر بناب، آرین فولاد و … می باشند. که بهترین کیفیت ساخت کارخانه ذوب آهن اصفهان است و از سایز 12 تا 30 در بازار عرضه می شود. من آن را دریافت می کنم قیمت تیرآهن 18 اصفهان با بورس آهن تماس بگیرید

یک ملحفه مشکی بخرید

یکی دیگر از محصولات فولادی ورق فولادی است. ورق های فولادی در دو نوع گرم و سرد تولید می شوند. ورق هایی که به روش نورد گرم تولید می شوند و در اثر تماس با دمای بالا رنگ تیره ای دارند که به آن ورق سیاه می گویند. لیست سیاه به دلیل کاربردهای مختلف در صنعت از جمله کاربرد آن در کشتی سازی، خودروسازی، صنایع سبک و سنگین از اهمیت بالایی برخوردار است. ورق مشکی در دو نوع موجود می باشد. ورق مشکی بر روی صورت رول شده به ضخامت 1.5 تا 15 میلی متر و عرض 1000، 1250، 1500، 2000 ورق مشکی در سایزهای مختلف به سفارش تولید می شود و اصولا ورق مشکی با ضخامت بیش از 1.5 میلی متر

استانداردهای ورق های مشکی متفاوت است، رایج ترین آنها st37 و St52 هستند. عدد این استاندارد نشان دهنده استحکام، پایداری و سختی کیلوگرم بر سانتی متر مربع است. قیمت هر ورق مشکی تحت تاثیر قیمت های جهانی آهن، نرخ دلار و تعدادی از عوامل دیگر در نوسان است. و این عوامل قیمت نهایی لیست سیاه را کنترل می کنند.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *