عینک تعطیلات استارباکس 2021 و نحوه مقایسه!

عکس کلاژ با عینک تعطیلات استارباکس.

آنها در 4 نوامبر وارد فروشگاه های سراسر جهان شدند و کانترها را با طرح های رنگارنگ تعطیلات خود درخشان کردند. جام های تعطیلات استارباکس 2021 اینجاست!

پرش به:

این لیوان‌ها به‌منظور اعلام فصل تعطیلات می‌آیند و غذاهای مورد علاقه تعطیلات مانند موکای نعناع و لاته کارامل برولی را با خود می‌آورند. و چند خلاقیت جدید برای امسال، مانند شیر لاته بادام بادام شیرین کوکی سرد به عنوان اولین نوشیدنی قهوه تعطیلات غیر لبنی!

جام های تعطیلات استارباکس برای سال 2021:

طرح جام تعطیلات امسال در واقع 4 طرح مختلف است که هر کدام از جنبه های متفاوتی از فصل تعطیلات الهام گرفته شده است.

هر کسی یک برچسب هدیه در پشت دارد و با رنگ‌های معمول قرمز، سبز و سفید بازی می‌کند و کمی یاسی به آن اضافه می‌شود تا لمسی لطیف بازیگوش شود. ظروف نوشیدنی مورد علاقه جدید شما را معرفی می کنیم!

کاغذ کادو:

کاغذ بسته بندی جام تعطیلات استارباکس 2021

این طرح با درخشندگی و درخشندگی از یک هدیه کاملا بسته بندی الهام گرفته شده است. و همراهی عالی برای کوکی آدم برفی شما در یک صبح سرد زمستانی است.

نوار:

جام جشن استارباکس 2021

نوارهای یاسی سفید و براق این فنجان را با الهام از انتهای بسته بندی فعلی، زمانی که کف با روبان های رنگی دور ریخته پوشانده شده است، تزئین می کند. از یادآوری سبک کثیف خود در بسته بندی هدایا با موکا شکلات سفید برشته شده لذت ببرید.

نور جشن:

جام جشن نور استارباکس 2021

این طرح ظریف با حروف سبز رنگ که “STARBUCKS” را نشان می دهد و ستاره های چشمک زن پنهان شده در میان روبان ها، مظهر یک شب پرستاره است. با کیک آهو جدید روحیه جشن خود را ببخشید.

نیشکر:

نبات نبات جام جشن استارباکس 2021

نوارهای آب نبات به رنگ سبز، قرمز و یاسی با راه راه های سفید با کتیبه “STARBUCKS” این فنجان را تشکیل می دهد که به لطافت نعناع شیرین اختصاص دارد. و برای کسانی که مربا دوست دارند بهتر است با موکای نعناع سرو شود!

داستان جام استارباکس

هدف استارباکس برای جام تعطیلات امسال این بود که فصل تعطیلات را گرم، جادویی و فراگیر کند. اما این شرکت با طراحی سالانه خود سخت کار می کند تا حس و حال فصل را القا کند.

سنت جام جشن استارباکس در سال 1997 با رنگ هایی با سنگ های قیمتی و چرخش های نقاشی شده با دست آغاز شد. آنها در حال حاضر چیزی شبیه به یک کالای کلکسیونی هستند اگر آنها را دور نگه دارید.

اما تا سال 1999 بود که جام های قرمز سنتی ظاهر شد. رنگ آب نباتی-سیبی مترادف با Starbucks شده است و فصل تعطیلات در راه است.

هر سال طرح های مختلفی با افزایش علاقه مشتریان دنبال می شد.

زمانی که به سال 2015 رسیدیم، به نظر می رسید که استارباکس نمی تواند هیچ اشتباهی انجام دهد، اما شرایط ساده فنجان 2015 جنجال بزرگی را ایجاد کرده است، به طوری که برخی از منتقدان می گویند که زنجیره قهوه در تلاش است کریسمس را ضدعفونی کند. سال بعد، عینک تصاویر تعطیلات اضافی داشت.

در سال 2020، این شرکت به سمت اکو حرکت کرد و یک گزینه قابل استفاده مجدد برای مشتریان فصلی خود معرفی کرد. به جلو بروید و به این ماه بروید و 4 طرح مختلف فنجان براق، ظریف و سرگرم کننده هستند، دقیقا همان چیزی که پس از یک بلوک طولانی به آن نیاز داریم.

10 جام برتر تعطیلات استارباکس

  • اولین جام جشن استارباکس در سال 1997: با معرفی فنجان های تعطیلات، 4 گزینه در رنگ های سنگ های قیمتی برای ورود به فصل تعطیلات مشاهده شد. همه آنها چرخش های دستی داشتند و واقعاً زیبا بودند!
جام جشن استارباکس 1997 به رنگ بنفش
  • 2010 جام مدرن: این سالی بود که در آن همه چیز کمی کمتر و کمی مدرن تر شد، با خواننده بصری آهنگ های کریسمس در پس زمینه برفی.
جام تعطیلات استارباکس 2010 با نقاشی یک خواننده
  • جام جنجالی 2015: این جام قرمز ساده با نشان سبز استارباکس باعث ایجاد انواع مشکلات شد. اما من به دلیل سادگی آن را دوست دارم.
جام جشن استارباکس 2015 به رنگ قرمز ساده
  • مجموعه 2019: امسال به جای طرحی که همه به آن عادت داشتند شاهد 5 طرح بودیم. هرکدام با گرافیک نویسی و فضایی باحال احساس کریسمس فوق العاده ای داشتند.
مجموعه فنجان های جشن استارباکس 2019
  • 1999 کاسه قرمز: این اولین سالی بود که شاهد فنجان سنتی استارباکس به رنگ قرمز آب نباتی پر از دودل های نقاشی شده با دست بودیم که تداعی کننده کریسمس بود.
فنجان جشن استارباکس از سال 1999 به رنگ قرمز با خط خطی
  • جام سالگرد 2007: برای دهمین سالگرد جام استارباکس، طراحان این شرکت با یک صحنه کلاسیک برفی برای اسکیت روی یخ پذیرایی کردند. زمستان قدیمی.
جام تعطیلات استارباکس 2007 به رنگ قرمز با صحنه اسکیت روی یخ
  • جام قابل استفاده مجدد 2020: جدای از 5 راه راه که کمی شبیه ژاکت ها به نظر می رسید، امسال بود که استارباکس یک فنجان قابل استفاده مجدد را معرفی کرد و جنگجویان محیط زیست را بسیار خوشحال کرد!
مجموعه عینک های جشن استارباکس 2020
  • 2001 The Stripy Cup: این فنجان که برای شبیه به یک هدیه طراحی شده بود، با تمبرهای قدیمی و روبان سبز و قرمز تبدیل به یکپارچهسازی با سیستمعامل شد. بسیار برازنده.
راه راه جام تعطیلات استارباکس 2001
  • جام پر زرق و برق 2021: فنجان های جدید ما، فنجان های یاسی براق مورد علاقه جدید من هستند. ایده آل برای رویای یک کریسمس جادویی.
4 طرح از فنجان جشن استارباکس 2021
  • 2017 The DIY Cup: اولین فنجان تعطیلات سفید استارباکس در سال 2017 به ما این فرصت را داد تا فنجان خود را با نسخه رنگی قرمز و سفید طراحی کنیم.
فنجان جشن استارباکس 2017 با دودل های رنگی

ما عینک تعطیلات امسال استارباکس را دوست داریم و امیدواریم شما هم دوست داشته باشید. به نزدیکترین فروشگاه بروید و شاید چیزی شیرین و کارامل اضافه کنید تا روحیه جشن را القا کنید!

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *