سه روش کاربردی برای تماشای YouTube Shorts روی رایانه و رایانه لوحی

از زمانی که TickTack امکان تماشای فیلم های کوتاه را فراهم کرده است ، محبوبیت چنین ویدئوهایی دو برابر شده است. در همین حال ، چندین برنامه و شبکه اجتماعی برای کمک به رشد این مخاطبان راه اندازی شده است. متأسفانه تیک زدن در برخی از کشورها ممنوع است و برای استفاده از آن باید جایگزین بهتری پیدا کنید.

اینستاگرام اندکی پس از تیک تیک از ویژگی Instagram Reels استفاده کرد و گوگل نیز YouTube Shorts را به طرفداران معرفی کرد. شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که آیا YouTube Shorts را می توان در سایر سیستم عامل ها مشاهده کرد ، بله ، می توانید این ویدیوی کوتاه را در رایانه و رایانه لوحی خود تماشا کنید.

در این مقاله ، ما می خواهیم شما را با 3 روش کاربردی برای تماشای YouTube Shorts روی رایانه و رایانه لوحی آشنا کنیم.

شورت YouTube را در رایانه خود تماشا کنید

مانند دیگر پخش کننده های ویدیویی کوتاه ، YouTube Shorts برای گوشی های هوشمند طراحی شده است و محتوا را به صورت عمودی برای کاربر نمایش می دهد. در همین حال ، این سال پیش می آید که آیا مردم می توانند YouTube Shorts را در نسخه رایانه تماشا کنند؟ پاسخ روشن است ، بله. برای مشاهده این فیلم های کوتاه باید از سه روش زیر پیروی کنید.

1. از یک هشتگ در URL استفاده کنید

به موسسه خیریه مرجع کمک کنید

توجه داشته باشید که می توانید با ایجاد تغییر کوچکی در URL YouTube در مرورگر خود ، همه ویدیوهای Shorts را در YouTube در رایانه خود جستجو کنید. این مراحل را دنبال کنید:

1. ابتدا ، YouTube را در یکی از مرورگرهای رایانه خود باز کنید.

2. پس از تایپ youtube.com و فشار دادن Enter ، در نوار آدرس عبارت / hashtag / shortts را تایپ کنید.

اکنون می توانید تمام فیلمهای کوتاه را در YouTube به همراه کانالهایی که چنین ویدیوهایی را تولید می کنند تماشا کنید.

2- YouTube را جستجو کنید

ترفند دیگری برای تماشای فیلم های کوتاه در YouTube وجود دارد ، بنابراین می توانید آنها را در رایانه یا رایانه خود تماشا کنید. به جای تایپ در نوار آدرس ، فقط ویدیو را مستقیماً در نوار جستجوی YouTube جستجو کنید.

1. Youtube.com را در رایانه خود باز کنید

2. اکنون #Shorts را در نوار جستجو جستجو کرده و Enter را فشار دهید.

مجدداً می توانید همه ویدیوهای کوتاه YouTube را از تولید کنندگان محتوا مختلف بارگیری کنید.

با این حال ، اگر می خواهید ویدیوهای کوتاهی از تولید کنندگان خاص پیدا کنید ، باید از روش دیگری استفاده کنید.

3. فیلم های خاص را جستجو کنید

اگر در بخش فیلم کوتاه به دنبال دسته یا سازنده خاصی هستید ، می توانید آن را در قسمت نوار جستجو جستجو کنید. برای پیدا کردن آن ، فقط به youtube.com بروید و سپس دسته یا سازنده ویدیو را در نوار جستجو با #کوتاه وارد کنید. کاری که انجام می دهید باید شبیه به #کوتاه + اسبابک باشد.

وقتی این عبارت وارد شد ، enter را فشار دهید. سپس خواهید دید که همه فیلم های مرتبط فاش شده است. به این ترتیب ، به راحتی می توانید هر ویدئویی را در دسته سرگرمی ، اسباب بازی ، رقص یا چیزهای دیگر پیدا کنید.

نحوه بارگذاری یک فیلم کوتاه از طریق رایانه شخصی

به طور کلی ، YouTube برنامه ای برای بارگذاری فیلم های کوتاه از طریق رایانه ندارد ، بنابراین اگر به YouTube Studio بروید ، هیچ بارگذاری در Shorts وجود ندارد. تنها راه این است که ویدیوی خود را در قالب ویدیوی کوتاه بارگذاری کنید.

برای این کار باید یک فیلم 60 ثانیه ای با نسبت تصویر 9:16 ضبط کنید. هنگام بارگذاری از هشتگ #کوتاه استفاده کنید. البته افزودن یک فیلم کوتاه از طریق رایانه دارای اشکالاتی است که برخی از ویژگی ها را از دست می دهد.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *