سایت bigbangram چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ | ابزار اپلیکیشن اینستاگرام

امروزه بسیاری از کاربران اینستاگرام برای مدیریت و توسعه صفحه کاری خود به ابزارها و سایت هایی نیاز دارند. سایت Bigbangram می تواند بسیاری از نیازهای کاربران اینستاگرام را پوشش دهد.

با استفاده از این سایت، می‌توانید به راحتی پست‌ها، از جمله ویدیوها، تصاویر و استوری‌ها را دانلود کنید یا با استفاده از خزنده اینستاگرام، پست‌های زمان‌بندی شده را به حساب خود ارسال کنید.

دانلود فیلم، عکس و داستان

دانلود ویدیو از اینستاگرام

مزایای

  • آسان برای استفاده
  • بدون نیاز به نصب نرم افزار
  • دانلود سریع و صرفه جویی در زمان
  • دانلود نامحدود
  • امکان دانلود ویدیو از توییتر و فیسبوک

دلایل دانلود ویدیو از اینستاگرام

فیلم های آموزشی

یکی از مهم ترین دلایل کاربران برای دانلود محتوا از اینستاگرام، آموزشی بودن ویدیو است. برخی از ویدیوهای اینستاگرام دارای محتوای مفید و آموزشی هستند که افراد می توانند پس از دانلود ویدیو چندین بار آن را مشاهده کنند.

استفاده در صفحه شخصی

بسیاری از کاربران اینستاگرام هستند که دارای صفحات کاری هستند. این افراد می توانند از این سایت برای دانلود فیلم ها و تصاویر مورد نیاز خود استفاده کنند و در دسکتاپ خود استفاده کنند. بنابراین کاربران در صورت نیاز می توانند مطالبی را از سایت دانلود کنند.

مصرف اینترنت

علاوه بر استفاده فوق اینستاگرام فضای اینترنت زیادی را اشغال می کند، به همین دلیل است که بسیاری از کاربران تمایل دارند پست ها و استوری ها را از اینستاگرام دانلود کنند. سایت Bigbangram به شما این امکان را می دهد تا از ساده ترین راه برای دانلود تصاویر و ویدیوهای لازم از اینستاگرام، توییتر و فیس بوک با بهترین کیفیت استفاده کنید.

این ابزار به شما امکان می دهد فیلم های مورد نظر خود را از هر دستگاهی از جمله تبلت، رایانه شخصی و حتی تلفن همراه دانلود کنید.

نحوه دانلود ویدیو از اینستاگرام

دانلود محتوا از اینستاگرام

  • برای دانلود ویدیو ابتدا پس از انتخاب ویدیو وارد اکانت اینستاگرام خود شده و روی سه نقطه در گوشه سمت راست کلیک کنید و سپس گزینه Copy Link را انتخاب کنید.
  • پس از کپی کردن، URL باید وارد شود سایت Bigbangram سپس لینک را در تب دانلود قرار داده و سپس گزینه دانلود را انتخاب کنید.
  • پس از تماشای ویدیو، می توانید محتوای مورد علاقه خود را دانلود کنید.

هشتگ اینستاگرام

هشتگ اینستاگرام

همچنین ممکن است تعجب کنید که چرا باید در هر پست از هشتگ استفاده کنیم یا چرا برخی از سایت ها به ما اجازه جستجوی هشتگ را می دهند. در واقع در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هشتگ ها یکی از موثرترین راه ها برای معرفی پست اینستاگرام هستند. به عنوان مثال، استفاده از هشتگ مناسب می تواند تعامل هر پست را بین 8 تا 12 درصد افزایش دهد و دید را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

سایت Bigbangram به شما امکان می دهد بهترین هشتگ ها را برای پست خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، پس از ورود به سایت، می توانید هشتگ های فارسی و انگلیسی را در سایت جستجو کنید و پس از تجزیه و تحلیل، از هشتگ های مناسب برای هر پست استفاده کنید.

چگونه از هشتگ مناسب استفاده کنیم؟

برای ایجاد یک استراتژی موثر، ترکیب هشتگ ها را در سه دسته توصیه می کنیم. در واقع، ترکیب هشتگ ها اثربخشی پست شما را به حداکثر می رساند. همچنین می توانید هشتگ های مناسب برای هر پست را شناسایی کنید:

  • دسته اول هشتگ ها هستند که محبوبیت بیشتری در بین کاربران دارند و افراد زیادی از این هشتگ ها استفاده می کنند. این نوع تگ ها در مدت زمان کوتاهی بینندگان بیشتری را جذب می کند، اما باید توجه داشت که چنین پست هایی زمان کمی برای ارائه دارند (به دلیل تعداد بسیار زیاد افراد از هشتگ های پرطرفدار، این پست ها زمان کمی می برد). در بخش آخر بمانید).
  • دسته دوم هشتگ هایی هستند که خیلی کم استفاده می شوند. این نوع هشتگ اگرچه ممکن است بازدید زیادی برای کاربران نداشته باشد، اما می توانید انتظار داشته باشید که ویدیوی شما برای مدت طولانی قابل مشاهده باشد.
  • گروه سوم در واقع همان برند یا هشتگ های کمیاب هستند که مصرف کنندگان می توانند از آنها برای تعامل بیشتر با مردم استفاده کنند.

هشتگ ها را آنالیز کنید

تحلیل هشتگ

تجزیه و تحلیل هشتگ بخش مهمی از استراتژی ارتقای حساب شما است. به عنوان مثال، پس از ارسال هر هشتگ و انتشار آن، باید تعداد لایک ها، بازدیدها و تعداد هشتگ های وارد شده را بررسی کنید. این به شما اطلاعات دقیق تری در مورد هشتگ ها می دهد. علاوه بر این، سایت bigbangram برای هر کلمه کلیدی پیشنهاداتی را به کاربران ارائه می دهد که به راحتی می تواند سختی هر تگ را تشخیص دهد.

فونت را تغییر دهید

سایت Bigbangram این امکان را به شما می دهد که به راحتی متن مورد نظر را با فونت های منحصر به فرد جایگزین کنید. برای مثال می توانید متن دلخواه خود را با فونت زیبا در قسمت بیوگرافی، کپشن و حتی در قسمت نظرات ارسال کنید. برای تغییر فونت کافیست متن مورد نظر را در قسمت وارد کرده و سپس فونت مورد نظر را انتخاب کنید.

آدرس وب سایت: https://bigbangram.com/

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *