زنان ، اضطراب و بیماری های قلبی

زنان-،-اضطراب-و-بیماری-های-قلبی

زنان اغلب از مشکلات قلبی نسبت به مردان بدتر می شوند ،

هرچقدر که باورنکردنی به نظر برسد ، زنان معمولاً از مشکلات قلبی نسبت به مردان بدتر می شوند و به نظر می رسد که گاهی اوقات آنها مقصر را اضطراب می دانند تا قلب. واقعیت این است که 04٪ از کل دانش ما در مورد قلب بر اساس تحقیقات انجام شده بر روی مردان است ، نه زنان.

بنابراین تصویر معمول سکته قلبی براساس علائم معمول مردان است. بسیاری می گویند که زنان در هنگام حمله قلبی علائم غیرمعمول بیماری قلبی را تجربه می کنند ، برخی دیگر می گویند که زنان در هنگام حمله قلبی علائم معمول زنان را تجربه می کنند ، با این حال آنها هم مطالعه و هم ارائه این علائم را به اندازه کافی فراموش کرده اند. به همین دلیل ، در آن زمان پروژه هایی مانند پروژه Go Red برای جمع آوری کمک مالی برای تحقیقات بر اساس زنان و تلاش بین المللی برای گسترش دانش راه اندازی شد.

اضطراب و بیماری های قلبی اغلب با هم سفر می کنند و در این مقاله کوتاه ارتباط بین اضطراب و بیماری های قلبی را روشن می کنم. قابل توجه است که علائم اضطراب یادآور علائمی است که ممکن است از قلب ناشی شود. نمونه هایی از علائم رایج اضطراب ضربان قلب سریع ، احساس سنگینی در قفسه سینه ، تنفس دشوار یا سنگین ، گزگز یا درد در قفسه سینه ، سرگیجه و تعریق است.

اضطراب شایع است

اضطراب در بیماران قلبی شایع است. بیمار شدن تهدیدکننده زندگی ترسناک است و ترس از بیماری مکرر بسیاری را آزار می دهد. اگر این ترس ادامه یابد و بعد از دستیابی به تعادل و بهبودی فروکش نکند و پزشک تشخیص دهد که هیچ دلیلی برای ترس وجود ندارد ، ممکن است ترس به اضطراب تبدیل شود. برای بسیاری ، این بدان معناست که علائم اضطراب به عنوان علائمی از قلب تعبیر می شود.

بیماران حرف پزشکان را باور نمی کنند که همه چیز خوب است. بسیاری از افراد در سیستم مراقبت های بهداشتی موفق می شوند ، برای معاینات پزشکی ، نوار قلب ، سونوگرافی و پیوند عروق کرونر مراجعه می کنند ، اما مهم نیست که چه کاری انجام شود ، هیچ مشکلی وجود ندارد و علائم همچنان ادامه دارد. بلافاصله بعد از معاینه در صورت تخفیف علائم. معاینه اضطراب را برطرف کرد. اما این تسکین کوتاه مدت است. شاید تحقیق درستی انجام نشده باشد. شاید مشکلی با دکتر پیش آمده باشد. اضطراب مانند هرگز زندگی دیگر را به خود جلب می کند ، زیرا اقدامات قلبی برای تسکین اضطراب چیز کمی است.

روش های مختلفی برای خلاص شدن از اضطراب وجود دارد. به عنوان مثال ، روشهای تحقیق شده زیادی وجود دارد که روانشناسان در درمان خود از آنها استفاده می کنند و اگر کارها به درستی انجام شود و بیماران آماده انجام کارهای لازم باشند ، اضطراب به زودی جای خود را جلب می کند. بسیاری از افراد پس از کاهش علائم ، افزایش شجاعت ، بهبودی جسمی را تجربه می کنند و بسیاری نیز با انرژی بیشتر ، تغییر سبک زندگی و سازگاری بهتر با شرایط متغیر با زندگی خود کنار می آیند. همه اینها سلامتی را افزایش می دهد و خطر ادامه بیماری را کاهش می دهد.

زنان بعداً تشخیص می دهند

سپس اضطراب طرف دیگر است. البته ، زنان ممکن است علائم معمول مردانه یک حمله قلبی مانند درد ضربات چاقو در قفسه سینه که منجر به بازوی چپ می شود را نیز تجربه کنند ، اما اغلب علائم حمله قلبی در زنان کمتر مشخص است ، به عنوان مثال سوi هاضمه ، ضعف و خستگی غیرقابل توضیح ، تعریق ، حالت تهوع ، سرگیجه ، بله و اضطراب. زنان به دلیل علائمی که از قلب آنها نشأت می گیرند ، بیشتر از مردان به دنبال مراقبت های پزشکی هستند ، اما به آنها گفته می شود که فقط باید وزن کم کنند ، ورزش کنند ، به تعطیلات بروند و استراحت کنند ، استرس را کاهش دهند یا اینکه فقط اضطراب است.

بی دلیل نیست که انجمن قلب دانمارک در سالهای اخیر کمپینی را تحت عنوان “اگر دچار حمله قلبی شده اید ، پس امیدوارید که یک مرد باشید” در حال انجام است ، زیرا به دلیل دانش بیشتر در مورد بیماری قلبی مردان ، آنها زودتر تشخیص و درمان صحیح را بدست آورید. و وقتی قلب از یک طرف است ، زمان مهم است.

سخنان زنان را جدی بگیرید

در سرعت جامعه و در نتیجه در خدمات بهداشتی ، کاهش و افزایش فشار ، مسئولیت سلامتی خود هرگز مهمتر از اکنون نبوده است. همه زنان باید علائم بیماری قلبی زنان را بدانند و آن را با سابقه خانوادگی و خطرات زندگی خود مقایسه کنند.

من از پزشکان می خواهم که سخنان زنان را جدی بگیرند ، از علائم مختلف آنها آگاه باشند و معاینه پزشکی غیر ضروری پزشکی را انجام دهند نه اینکه زنان را با یک کتابچه آموزش وزن مناسب به خانه بفرستند. بنابراین من از زنان می خواهم که در هر دو جهت هوشیار باشند و در مورد بیماری قلبی با علائم زنان آشنا شوند.

برای رد بیماری قلبی ، بدون معاینه پزشکی قبلی اضطراب را به عنوان توضیح در نظر نگیرید. در عوض ، پس از معاینه پزشک با دقت و گفتن اینکه قلب شما خوب است ، از او درمورد اضطراب توضیح و تشخیص دهید.

روانشناس Mjöll Jónsdóttir.
mjoll@shb9.is

P.S. فراموش نکنید که در 49064551 فیس بوک به ما بپیوندید

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *