دوچرخه سواری برای قلب – کیفیت زندگی

دوچرخه-سواری-برای-قلب-–-کیفیت-زندگی
داشتن چرخه سلامتی ، کیفیت عالی زندگی است.

کسی تصور می کرد که دوچرخه سواری ممکن است برای مردی مثل من اتفاق نیفتد. نارسایی قلبی ، با ظرفیت محدود قلب علاوه بر داشتن کیت ضربان ساز / نجات. دوچرخه های برقی کاملاً این ایده ها را تغییر داده و دنیایی را برای من گشوده اند که کیفیت زندگی عالی را برای من به ارمغان می آورد.

در سالهای اخیر ، نه تنها انقلابی در مسیرهای دوچرخه سواری در منطقه پایتخت رخ نداده است. همچنین پیشرفت های چشمگیری در توسعه دوچرخه های برقی و مدل های بی شماری در دسترس بسته به آنچه مناسب هرکدام است وجود دارد. این پیشرفت های عالی باعث شده است که دوچرخه های برقی از همیشه محبوب تر شوند.

دوچرخه سواری برای بیشتر افراد دارای معلولیت مناسب است

این تنوع عالی بدان معنی است که بسیاری دیگر از مردم می توانند از سرگردان در اطراف شهر با باد در موهای خود لذت ببرند و یا فقط با آرامش و آرامش از فضای بیرون از منزل لذت ببرند. بسیاری از این افراد افرادی هستند که ممکن است روی یک نیمکت بنشینند و رویای دوچرخه سواری را در سر داشتند اما نمی توانند منتظر بمانند.

این وضعیت با من بود. در سالهای 10 که از سکته قلبی من گذشته است ، من نتوانسته ام با پسرم که درخواست کرده ام خیلی در یک بازی شرکت کنم. فعالیت بدنی به نظر من این اتفاق در قسمتها بسیار دشوار بوده است و بیشتر از آن که من حوصله نداشته ام. اکنون ما به عنوان یک خانواده با هم سوار می شویم و من از داشتن مشارکت و مشارکت لذت می برم. نکته دیگری که مدت هاست مرا آزار داده است این است که من بیماری های بیشتری دارم که راه رفتن را برای من دشوار می کند و در مدت زمان کوتاهی باعث درد می شود که خسته کننده است. من آنها را به عنوان دوچرخه احساس نمی کنم که لازم نیست وزن خود را تحمل کنند.

دوچرخه سواری برای قلب

سال گذشته ، هنگامی که ما دوچرخه سواری خود را “دوچرخه سواری برای قلب” شروع کردیم ، یک دوچرخه برقی مکعب را از یک فروشگاه TRI قرض گرفتم و فهمیدم که فکر می کردم کاملاً غیرقابل تصور است. یک گزینه مناسب.

من وقتی در اوایل ماه ژوئیه یک دوچرخه برقی مکعب از آنها را در فروشگاه تایرهای TRI دریافت کردم بسیار هیجان زده شدم. من به آرامی شروع کردم تا با دوچرخه آشنا شوم و از تعادل مطلع شوم. من به عنوان یک کودک و نوجوان خیلی دوچرخه سواری کرده ام و در واقع من برای کار در دهه بیست سالگی دوچرخه سواری کرده ام ، اما این خیلی طول نکشید. بنابراین من به سرعت اعتماد به نفس خود را جلب کردم تا کمی با هر تور کمی پیش بروم و دریابم که من این پروژه را اداره کردم.

. هدف کیلومتر. وقتی این نتیجه حاصل شد ، من تصمیم گرفتم که سعی کنید هر روز در صورت امکان حرکت کنم و هوا مجاز باشد.

نکته اصلی این بود که من از دوچرخه سواری لذت می بردم و احساس کردم که می توانم به خوبی آن را انجام دهم. من هیچ وقت باور نمی کردم که برق چقدر خوب کار کند و سفر را به یک تجربه عالی تبدیل کند. همانطور که در مقدمه اشاره کردم ، نارسایی قلبی دارم ، بنابراین وقتی عضلات بزرگ من فاقد خون غنی از اکسیژن است ، گاهی اوقات در زندگی روزمره دچار مشکل می شوم. این امر در هنگام بالا رفتن از پله ها صدق می کند و علاوه بر این ، من از راه رفتن در سطح زمین خسته می شوم و اکنون هنگام شیب به سمت بالا صحبت نمی کنم. قلب من به طور کلی بیش از حد 10 ضرب و شتم در هر دقیقه و از آنجا که قلب من در شرایط عالی نیست ، من نیاز به چشم نگه داشتن فقط در این مورد برای اینکه بیش از حد از آن استفاده نکنید.

بنابراین ، من از دوچرخه برقی بسیار تعجب کردم که با حرکت سریع دنده ها در دامنه ها ، تعادل سرگرم کننده بین کمک از برق و چرخ دنده در دوچرخه ایجاد شد. این بدان معنی بود که من هرگز مجبور نشده ام از زین بلند شوم ، هرگز مجبور به تحمل وزن خودم و نبض معمولاً زیاد نمی شوم 17 ضربان می زند به جز مدت کوتاهی. این بدان معناست که تور بی دردسر است ، اما اگر بخواهم بیشتر بخواهم برای تور بتوانم پشتیبانی از موتور الکتریکی را به راحتی کاهش دهم. هر کس می تواند با فشار دادن یک دکمه ، این کار را کنترل کند.

سرانجام

باید در نظر داشته باشید که قبل از تهیه دستگاه ضربان ساز / نجات ، این امکان وجود نخواهد داشت. این دستگاه کوچک شخصاً برای من خیلی تغییر کرده است و کیفیت زندگی من را بسیار بهبود بخشیده است.

در این حرفه دوچرخه سواری من همچنین تعدادی از “دوستان قلب” خود را دنبال کرده ام که دوچرخه برقی دریافت کرده اند و داستان ها همه یک طرفه هستند. تجربه باشکوه و کیفیت زندگی بسیار افزایش یافته است.

به همراه دعواهای ما در اینجا در hjartalif.is ، من گروهی را در Strava با نام “دوچرخه سواری برای قلب” آغاز کرده ام. در آنجا ، افرادی که از Strava استفاده می کنند می توانند من و دیگران را دنبال کنند که مسیری که من برای دوچرخه سواری در آن ظاهر می شوند و اطلاعات بیشتری درباره سفرهایی که می توانند جالب باشند ، دنبال کنند.

بدون شک در ذهن من وجود دارد که این یک کیفیت عالی زندگی است که بتوانیم از این طریق از بیرون از منزل لذت ببریم. نکته دیگری که مرا خوشحال کرده است اینست که مسیرهای دوچرخه اغلب در مسیرهای زیبا حرکت می کنند که غالباً هنگام تردد در اتومبیل از ما پنهان می شوند. این بدان معنی است که من ضمن بهبود کیفیت زندگی ، محیط خود را با روشی متفاوت و جالب کشف می کنم.

در آینده نزدیک من تپانچه های بیشتری را در مورد سفرهایم با دوچرخه با خانواده در سراسر شهر و خارج از کشور منتشر خواهم کرد.

Björn Ófeigs.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *