دوچرخه سواری برای قلب – در ظهور

دوچرخه-سواری-برای-قلب-–-در-ظهور
ظهور از جذابیت زیادی برخوردار است و این مهم در دوچرخه نیز نیست.

علی رغم همه گیر شدن و بلایای طبیعی ، در هفته های اخیر هوا در منطقه پایتخت برای دوچرخه سواری مطلوب بوده است. بعد از طلسم سرد و پرواز یخ ، باد ملایمی وجود داشت که کم و بیش برای طول کشید و من از دوچرخه سواری لذت بردم برای قلب دوچرخه برقی من.

در وحشی ترین رویاهایم هرگز پیش بینی نمی کردم که تقریباً روزانه در Advent دوچرخه سواری کنم. اما دوچرخه های برقی ابزاری عالی برای افرادی مثل من هستند. نارسایی قلبی با برون ده قلب و ضربان ساز / ضربان ساز قلب محدود. همکاری با فروشگاه دوچرخه سواری TRI بسیار خوب بوده است و از زمان 2 ژوئیه که Léttfeti خود را در دست گرفتم این یک زمان خارق العاده است. لازم به ذکر است که Léttfeti یک مکعب طبیعی ترکیبی است. ما به خصوص خوب کنار آمده ایم و هیچ اتفاقی نیفتاده است.

در اواخر ماه اکتبر ، آنها در TRI لاستیک های پر از زیر دوچرخه را برای من گذاشتند و در یخی که در سرتاسر شهر بود کاملا خوب سوار شدند تا این گرمای فوق العاده ای که در دسامبر جاری حاکم بود.

لاستیک های پر شده برای من بسیار تعجب آور بود و صادقانه می گفتم بهتر بود بی تجربه را باور نمی کردم که چقدر خوب است و دوچرخه با وجود پرواز یخ در چند بخش ، پایدار است. این نیاز به احتیاط داشت ، اما همه چیز خوب پیش رفت و یخ ها با گرم شدن سریع از بین رفتند.

از آن زمان ، این فوق العاده بوده است. بعضی روزها کمی باد شده است ، اما در آنجا خصوصیات برق به خصوص خوب است. دامنه ها و بادگیرها مانعی برای چنین قایق تندرو نیستند و برای مردی مثل من کارهای زیادی انجام داده است.

من از دوچرخه سواری برای دیدن چراغ های کریسمس استفاده کرده ام و این باعث شده است سفرهایم سرگرم کننده باشد و آنها را به جشن تبدیل کند و ذهن من اغلب در روزهای طولانی گذشته که من در بورگرفارجور بزرگ می شدم دور می زند. اینها به خصوص سفرهای سرگرم کننده ای بوده اند و چیزهای زیادی به من داده اند.

دوچرخه سواری نه تنها برای بدن بلکه برای بهزیستی ذهنی نیز بسیار مفید است. روحیه ام سبک تر است و همه با من راحت هستند. احساس می کنم این چه کاری برای من خوب است و بعد از هفده سال که نتوانستم کاری از پیش ببرم ، این یک تغییر بزرگ در زندگی من است و کیفیت زندگی من بعد جدیدی پیدا کرده است.

نتیجه شش ماه گذشته این است که در 10) من در کل دوچرخه سواری کرده بودم 2400 کیلومتر از 2 جولای. چیزی که فکر می کردم خیلی دور از تجربه غیرقابل تصور باشد. اما این نتیجه است. تنها هدف من در آغاز این بود که آهسته شروع کنم اما سعی کنم تا جایی که ممکن است هوا اجازه دهم. این کمی شبیه معمای نحوه خوردن فیل است؟ این به خودی خود خیلی پیچیده نیست. با گرفتن یک قطعه در هر بار.

در تعطیلات با یکدیگر مهربان باشید و از کنترل عفونت به خوبی مراقبت کنید.

Björn Ófeigs.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *