دوچرخه برقی – یک حالت حمل و نقل دوستانه با قلب

دوچرخه-برقی-–-یک-حالت-حمل-و-نقل-دوستانه-با-قلب
فیزیوتراپیست Bjarni MÓr aflafsson

دوچرخه سواری برای قلب از تابستان امسال به خوبی آغاز شده است و خوشحال کننده است که ببینیم چند نفر به طور منظم برای لذت و سلامتی چرخه می کنند. دوچرخه های برقی برجسته هستند و واضح است که دوچرخه های خوبی در حال حرکت احیای بزرگی خواهند بود.

ما فیزیوتراپیست Bjarni Már aflafsson را برای پیوستن به ما گرفتیم و در اینجا یک پست عالی در مورد دوچرخه های برقی به عنوان یک روش حمل و نقل دوستانه با قلب است.

می توان گفت دوچرخه در سالهای اخیر در ایسلند رواج داشته است. مسابقات دوچرخه سواری مانند Wow cyclothon محبوب و گسترده است ، دوچرخه سواری در کوهستان ، تریاتلون ، توییت سواری و غیره. بیشتر و بیشتر افراد در حال استفاده از دوچرخه به عنوان وسیله حمل و نقل هستند و ممکن است دلایل زیادی در این زمینه وجود داشته باشد ، مشکلات جوی ، پیشرفت های بهداشتی ، پس انداز یا صرف اینکه سوار شدن با دوچرخه جالب است.

من خودم واقعاً از دوچرخه سواری لذت می برم و به بسیاری از دوچرخه های خیابانی ، دوچرخه کوهستانی ، دوچرخه های شهری و اخیراً دوچرخه های برقی تعلق دارم. اکنون یک انفجار واقعی در محبوبیت دوچرخه های برقی به وجود آمده است و من می خواهم آنها را به طور اختصاصی بردارم و فواید آنها را برای افرادی که دوچرخه سواری در دوچرخه های سنتی با مشکل مواجه هستند بررسی کنم.

اینجاست که سرگرمی ، کار و تجربه شخصی در یک مکان جمع می شوند. ایروبیک بیماران قلبی در دوچرخه برقی. من یک فیزیوتراپیست کارگر و مربی شخصی هستم ، اما در زمینه توانبخشی نیز در قدم یک بیمار بوده ام. من در تابستان 300 برای تعویض دریچه قلب رفتم و یک دریچه قلب آئورت گوساله کاشت کردم. پس از عمل ، مجبور شدم استقامت و استقامت را انجام دهم ، که با افزایش شور و شوق باید با آرامش انجام شود.

دوچرخه های برقی گزینه مهیبی برای چنین توانبخشی قلب هستند و از این نظر بسیار عالی هستند که می توان از آنها برای کنترل بار استفاده کرد. شما به سادگی تعیین می کنید که چه مقدار از موتور الکتریکی می خواهید. یک مطالعه خلاصه از سال گذشته نشان داد که در دوچرخه برقی افراد از نظر جسمی بیشتر از هنگام پیاده روی سعی می کنند اما کمتر از دوچرخه سواری سنتی. همه كسانی كه مجبور شده اند از دوچرخه سواری شیب ها و سرهای جلوی سر خود را متوقف كنند باید بتوانند راه خود را با دوچرخه برقی طی كنند.

بیایید فرض کنیم که دوچرخه های برقی چندین سطح کمک دارند زیرا بیشتر دوچرخه های برقی تنظیم می شوند ، از کمکهای بسیار زیاد گرفته تا کمکی یا کمکی. دوچرخه سوار با بیشترین کمک ، فقط برای شروع کار باید روی پدالها قدم بگذارد ، اما با کمترین راهنمایی ، خود این دوچرخه سوار است که بیشتر قسمت ها دوچرخه را هدایت می کند ، اما در دامنه ها یک بار سبک می شود. بنابراین تمام مراحل از محدوده راه رفتن تا دوچرخه سواری بر روی دوچرخه سنتی محدود می شود. برای مبتلایان به بیماری قلبی ، این پرش ممکن است غیرقابل تحمل به نظر برسد ، اما بر روی دوچرخه برقی افراد می توانند با کمک بسیار زیادی شروع کنند و هدفشان این است که بتوانند با کمک کمتری و کمتری بتوانند سوار شوند. همچنین می توانید تنظیمات را مطابق با قالب روز ، جهت باد ، منظره یا هر آنچه برای شما مناسب است تغییر دهید.

فقط نظر شخصی من نیست که این بهترین وسیله حمل و نقل است. یک مطالعه جدید نشان می دهد که افراد با دوچرخه برقی خوشبخت ترین افراد در ترافیک شهر هستند. این در شرایطی است که افراد معمولاً به دلیل عوامل بیرونی مانند ترافیک و این واقعیت که شما در حال ورزش راحت هستید ، دیر وارد می شوند ، این امکان را به شما می دهد تا به اطراف نگاه کنید ، از محیط اطراف لذت ببرید و حتی در صورت امکان با همراه خود گپ بزنید.

بدون شک برخی وجود دارند که به حرکت حرکتی که با دوچرخه الکترونیکی همراهی می کند ، توجه کمی نشان می دهند ، اما جالب توجه است ، یک بررسی جدید با نام تجاری انجام شده در هفت شهر اروپایی نشان داد که به نظر می رسد کسانی که دوچرخه های الکترونیکی سوار می شوند ، مسافت های طولانی تری را نسبت به کسانی که انتخاب می کنند انتخاب کنند. یک دوچرخه معمولی سوار شوید و در نهایت با همان ورزش انجام دهید.

امیدوارم که این بررسی کوتاه باعث ایجاد علاقه به دوچرخه برقی یا حداقل کنجکاوی شود. همچنین می خواهم هر کس را که می داند چگونه دوچرخه سوار کند ، تشویق کنم تا به فروشگاه دوچرخه سواری برود و امتحان کند. توصیف آنچه که دوست دارد بر روی یک دوچرخه برقی بپیوندید تقریبا غیرممکن است. حداقل من به اندازه کافی شاعر نیستم که تجربه را تفسیر کنم.

Bjarni Már Ólafsson

فیزیوتراپیست و مربی شخصی

آبگرم تمرینی

https://www.hreyfing.is/um-hreyfingu/starfsmenn/bjarni-mar-olafsson/ 10325

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *