دستگاه قهوه شیر Gaggia Magenta Milk

دستگاه-قهوه-شیر-gaggia-magenta-milk

قهوه ساز گاگیا شیر گاگیا سرخابی

دستگاه تک لمسی

حداکثر 9 نوشیدنی با لمس یک دکمه

9 نوشیدنی موجود را کشف کنید: ریسترو ، اسپرسو ، اسپرسو لونگو ، قهوه ، آمریکانو ، کاپوچینو ، قهوه یا لایت ، شیر مایع و آب داغ.

رابط کاربری

رابط کاربری گسترده با صفحه نمایش کامل رنگ و دکمه های لمسی کنترل بیشتر را تضمین می کند و قابلیت مشاهده برای یک تجربه کاربری پیشرفته. تهیه نوشیدنی بسیار ساده است و تمام مراحل تمیز کردن به صورت مرحله به مرحله انجام می شود.

حداکثر 5 نوشیدنی در لمس یک دکمه

ضد زنگ سینی اسپرسو استیل

اطمینان حاصل می کند ارتفاع مناسب برای تهیه یک اسپرسوی بی عیب و نقص در همه زمان ها ، با یک لایه کارما و یکنواخت و بدون قطره های پاشیده در هنگام تزریق قهوه. داخل سینی قطره ای بسته شده ، می توانید آن را با یک حرکت ساده استخراج کرده و در ارتفاع مناسب قرار دهید.

5 نوشیدنی موجود را کشف کنید: اسپرسو ، اسپرسو لانگو ، قهوه ، آمریکانو و آب گرم.

آسیاب قهوه با چاقوهای سرامیکی قابل تنظیم

آسیاب سرامیکی با دوام خالص ترین اصل دانه های قهوه را از بین می برد و از گرم شدن بیش از حد قهوه جلوگیری می کند. این ماده دوام ، سکوت و بهترین نتیجه را در لیوان شما تضمین می کند. برای سفارشی کردن اسپرسو خود از 5 سطح تاهینی انتخاب کنید ، از بهترین طاهینی گرفته تا عطر و طعم قوی ، تا درشت ترین قهوه ظریف تر.

درب عطر

ظرف دانه قهوه مجهز به درپوش ضد هوایی برای حفظ عطر است که به حفظ رایحه ترکیب قهوه مورد علاقه شما کمک می کند.

دکمه کنترل قدرت قهوه

OPTIAROMA

این ویژگی گزینه منحصر به فردی را برای تنظیم شدت عطر و ایجاد نوشیدنی های سفارشی بر اساس قهوه با انتخاب مقدار قهوه آسیاب شده در هر فنجان از 5 درجه قدرت.

گرمایش سریع

Boiler Quick Heat نوشیدنی گرم را از لیوان اول بدون انتظار تأمین می کند. این راز در بدن آن ساخته شده از آلومینیوم سبک و فولاد ضد زنگ است که می تواند به سرعت به دمای گرم برسد.

گزینه قهوه آسیاب شده

علاوه بر گزینه دانه های قهوه ، یک راه حل آسان برای تهیه انواع مخلوط های قهوه آسیاب شده ، همچنین ترکیبات بدون کافئین.

وارد کننده Kedma

گارانتی: ماهها

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *