دستگاه قهوه برای B&B

دستگاه-قهوه-برای-b&b

محل اقامت در B&B در نظر بسیاری از افراد تعطیلات عالی است. از یک طرف ، ما از مکانی بازدید می کنیم که دقیقاً با مناظر زیبا طراحی و احاطه شده است و از طرف دیگر از مهمان نوازی خانگی و آرام لذت می بریم. اما همانطور که هر صاحب B&B می داند ، دستیابی به این هدف و حفظ استانداردهای بالایی که بازدیدکنندگان را بارها و بارها جذب می کند آسان نیست. هنوز هم ، یکی از راه های انجام این کار ارائه یک تجربه میزبانی استثنایی ، با توجه به جزئیات جزئی است. دستگاه های قهوه در اتاق های مهمان قبلاً بخشی از این تجربه شده اند و امروزه می توان آنها را تقریباً در هر کیفیت B&B یافت.

مدلهای پیشنهادی دستگاههای قهوه برای اتاقهای مهمان

برای اینکه یک دستگاه قهوه به خوبی در اتاق B&B جا بیفتد و برای مهمانان مناسب باشد ، باید دو شرط اصلی را داشته باشد. استفاده از آن باید راحت باشد و البته – زیبا و جمع و جور. بنابراین ، اگر به دنبال قهوه ساز توصیه شده برای اتاق ها هستید ، قبل از انتخاب مدل دستگاه ، توصیه می شود با شرکتی متخصص در این زمینه مشورت کنید. B&B ، می توانید از توصیه های زیر استفاده کنید:

  • NESPRESSO Inissia C – 40: شکی نیست که این یکی از مدلهاست به دنبال بیشترین موارد ، و چندین دلیل اصلی برای این امر وجود دارد. اول – ظاهر جذاب دستگاه قهوه ، خطوط گرد آن و رنگ قرمز روشن به تکمیل جلوه دلپذیر B&B کمک می کند. اما همانطور که می دانید ، ظاهر همه چیز نیست و در واقع دستگاه قهوه نسپرسو استفاده شهودی و ساده را به هر میهمان ارائه می دهد. این یک دستگاه کپسول است که می تواند برای تهیه قهوه در طعم های مختلف و مطابق با ترجیحات مهمان استفاده شود.
  • ILLY / MITACA i-8: مارک ILLY ایتالیا قبلا شناخته شده است برای همه دوستداران قهوه خوب است و این دستگاه همچنین با موفقیت از بالاترین استانداردها برخوردار است. کپسول های دستگاه قهوه با کیفیت ارائه می دهند – 100٪ Arabica ، و مهمانان می توانند شیر کف را به نوشیدنی اضافه کنند و از قهوه معکوس خوب لذت ببرند.
  • دستگاه های قهوه ساز NIVONA: این دستگاه مخصوص B&B هایی است که می خواهند قهوه تازه آسیاب شده به مهمانان خود ارائه دهند. این یک دستگاه دانه قهوه از برند سوئیس موفق است و به صورت فشرده و ظریف طراحی شده است و برای جهت آسان و راحت به صفحه نمایش TFT مجهز شده است.

ماشین های آشامیدنی برای مکان های عمومی

عموم مردم اسرائیل می دانند که چگونه کیفیت را درک کنند و از صرف وقت صرفاً در B&B تحصیل کرده که خدمات دقیق ارائه می دهند و به هر جزئیات کمی می پردازند ، لذت می برند. بنابراین ، در بسیاری از B&B ها می توانید فضاهای عمومی مورد استفاده همه میهمانان مکان را پیدا کنید و ممکن است شامل یک استخر و جکوزی ، یا یک منطقه آبگرم و سونا باشد. برای اطمینان از اینکه بازدید کنندگان از مکان واقعاً خدمتی را که انتظار دارند دریافت می کنند ، می توان دستگاه های آشامیدنی را نیز در این مناطق قرار داد. به این ترتیب میهمانان می توانند وقت خود را در اسپا یا استخر سپری کنند بدون اینکه مجبور شوند برای لذت بردن از یک نوشیدنی تازه به اتاق بروند. اما در مقایسه با دستگاه های آشامیدنی در اتاق های میهمان ، وقتی صحبت از فضای عمومی می شود ، بهتر است نوع دیگری از دستگاه را انتخاب کنید که طیف وسیعی از نوشیدنی را ارائه دهد. بنابراین ، در فضاهای عمومی مجموعه B&B ، استفاده از ماشین آلات زیر ارزشمند است:

  • دستگاه های قهوه ساز قدرتمند: اگر علاقه مند هستید دستگاه قهوه ساز پیشنهادی را در فضای عمومی بگنجانید ، باید به قدرت آن توجه کنید. بر خلاف دستگاه هایی که اساساً برای استفاده شخصی طراحی شده اند ، ماشین آلات در فضای عمومی نیاز به کار سریعتر دارند و در صورت امکان می توان همزمان دو فنجان قهوه درست کرد. برای این منظور ، به عنوان مثال ، می توانید دستگاه IMPRESSA E-8 را از مارک JURA انتخاب کنید که قادر است حداکثر saj آن در روز ») تولید کند )
  • نوار آب: همراه با نوشیدنی های گرم ، باید یک نوشیدنی سرد و گوارا به میهمانان نیز ارائه دهید. برای این منظور می توان میله های آب را در مکان های عمومی B&B (و همچنین در اتاق ها) قرار داد و همچنین می توان دستگاهی را انتخاب کرد که بتواند نوشیدنی های سودا ایجاد کند.
  • دستگاه نوشیدنی : اگر واقعاً علاقه دارید بازدید کنندگان خود را تحت تأثیر قرار دهید – این دستگاه مناسب است! جدای از طیف وسیعی از نوشیدنی های گرم ، نوشیدنی های سرد را با طعم ارائه می دهد ، در حالی که امکان کنترل مقدار قند را فراهم می کند. این نوع دستگاه تجربه مهمان نوازی بازدیدکنندگان شما را افزایش می دهد و به آنها ثابت می کند که تا آخر به راحتی آنها فکر کرده اید.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *