دانلود کتاب جاوا در اینجا بهترین منابع رایگان برای یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا آورده شده است

اگر دنبالش هستید دانلود کتاب جاوا این مقاله را حتما بخوانید زیرا می خواهیم بهترین کتاب های درسی جاوا را به شما معرفی کنیم.

در اینجا لیستی از چند کتاب عالی جاوا که کاملا رایگان هستند آورده شده است، برای دانلود یا خواندن این کتاب نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید. برای دانلود این کتاب ها در رایانه، لپ تاپ، آیفون یا گوشی هوشمند اندرویدی خود، تنها چیزی که نیاز دارید اتصال به اینترنت است.

جاوا یکی از بهترین و مهم ترین زبان های برنامه نویسی اندروید است، اگر شما هم قصد دارید از جاوا برای برنامه نویسی با اندروید یا iOS استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم آموزش های زیر را از دست ندهید.

  • آموزش ساخت اپلیکیشن موبایل – کلیک کنید

بهترین کتاب درسی جاوا

دانلود کتاب جاوا

کتاب های زیادی در جاوا موجود است، اما انتخاب درست برای مبتدیان دشوار است. در اینجا چند استاندارد اساسی وجود دارد که یک کتاب برنامه نویسی جاوا را بهتر از بقیه می کند. بهترین کتاب جاوا باید دارای معیارهای زیر باشد.

  • کتاب باید از زبانی واضح، دقیق و آسان استفاده کند.
  • باید مطالب آموزشی مانند فعالیت ها، تمرین ها، مثال ها و … وجود داشته باشد که برنامه نویسان بتوانند در آن شرکت کنند.
  • کتاب جاوا باید درسی برای برنامه نویسان باشد.
  • باید توضیح خوبی در مورد مفاهیم اساسی جاوا وجود داشته باشد.
  • محتوا باید به روز باشد.
  • موضوعات آن باید واضح و ساختارمند باشد.

قبل از ارائه کتاب های جاوا برای دانلود به نظر ما بهتر است از آموزش های تصویری استفاده کنیم، آموزش های تصویری موجود برای برنامه نویسی جاوا به زبان فارسی بوده و اطلاعات و آموزش های به روزی را ارائه می دهد. بنابراین اگر قصد دارید از فیلم آموزشی استفاده کنید فرادرس استفاده کنید. اما اگر هنوز متقاعد نشده اید که آموزش های ویدیویی بهتر از کتاب های مطالعه هستند، حتماً ادامه مقاله را بررسی کنید، زیرا ما بهترین کتاب های جاوا را به شما معرفی کرده ایم.

معرفی جاوا 8

دانلود کتاب جاوا

این آخرین کتاب جاوا است که رایگان است. با تشکر فراوان از O’Reilly برای انتشار کتاب مقدماتی جاوا 8، معرفی جاوا 8، راهنمای شروع سریع یادگیری جاوا به زبان ساده و رایگان.

نویسنده Raoul-Gabriel Urma، همچنین نویسنده یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سال گذشته، Java 8 in Action، توضیح می‌دهد که چگونه بهبود خوانایی کد و پشتیبانی از پردازنده‌های چند هسته‌ای، محرک‌های اصلی ویژگی‌های جاوا ۸ بوده است.

نویسنده: رائول گابریل اورما

لینک دانلود: oreilly.com/programming/free/introducing-java-8.csp

به دانلود کتاب جاوا معرفی جاوا 8 لینک بالا را کپی کنید و در مرورگر خود جستجو کنید.

2- مانکن های جاوا

جاوا برای مانکن ها

همه برنامه نویسان با مجموعه کتاب های For Dummies آشنا هستند. این سری از کتاب ها برای مبتدیانی که تجربه برنامه نویسی ندارند بسیار مفید است.

Java for Dummies یک کتاب مهم برای مبتدیان جاوا است. این کتاب به خوبی مفاهیم پایه جاوا را توضیح می دهد. این کتاب در پنج بخش تقسیم شده است.

بخش اول رویکردهای برنامه نویسی مدرن، نحوه عملکرد جاوا (JVM)، فرآیند توسعه نرم افزار، نصب جاوا بر روی کامپیوتر و اولین برنامه جاوا را شرح می دهد. اگر در برنامه نویسی تازه کار هستید، باید این بخش را بخوانید، این بخش اطلاعات دقیقی در مورد پارادایم برنامه نویسی به شما می دهد.

قسمت دوم در مورد نوشتن برنامه جاوای خودتان است. این بخش نحوه نوشتن کد جاوا را به شما آموزش می دهد و همچنین متغیرها، ساختارهای کنترلی و حلقه ها را توضیح می دهد. این بخش برای مبتدیان برای شروع برنامه نویسی بسیار مفید است.

قسمت سوم به مفاهیم برنامه نویسی شی گرا اختصاص دارد که در این قسمت از CMO به خوبی توضیح داده شده است.

بخش چهارم تمرین های برنامه نویسی را پوشش می دهد و همچنین برخی از ویژگی های جاوای مدرن مانند برنامه نویسی لامبدا و تابع را توضیح می دهد.

قسمت پنجم شامل نکات و ترفندهایی برای نوشتن کد جاوا و جلوگیری از اشتباه می باشد. همچنین حاوی چند لینک مفید به وب سایت ها است. با توجه به موارد فوق دانلود کتاب جاوا Java For Dummies 7th Edition برای مبتدیان بسیار مفید خواهد بود.

لینک دانلود: tutorialsfield.com/java-for-dummies-7th-edition

3- کتاب جاوا برای مبتدیان مطلق

جاوا برای مبتدیان مطلق

این کتاب برای برنامه نویسان مشتاق جاوا ایده آل است. تقریباً هر چیزی که یک مبتدی در جاوا باید در مورد زبان برنامه نویسی جاوا بداند را پوشش می دهد.

این به طور مفصل مفهوم CMO را توضیح می دهد. همچنین موضوعاتی مانند مفاهیم اولیه زبان جاوا، توابع جاوا، نصب جاوا و مدیریت فایل ها و موارد دیگر را پوشش می دهد.

این کتاب همچنین شما را با مباحث پیشرفته برنامه نویسی جاوا مانند Java Swing و JavaFX آشنا می کند که کمک زیادی به یادگیری برنامه نویسی جاوا با رابط کاربری گرافیکی می کند و در عین حال به زبان ساده ای آموزش داده می شود که می توانید یک مفهوم را خیلی سریع درک کنید. . .

اگر تازه وارد جاوا هستید پیشنهاد می کنیم این کتاب در مورد جاوا را دانلود کنید زیرا به شما کمک می کند جاوا را به روشی بسیار ساده و سریع یاد بگیرید.

نویسنده: جولیانا کازمینا

لینک دانلود: tutorialsfield.com/java-for-absolute-beginners

4- دانلود Java Book Java: The Legend

جاوا

جاوا در 20 سال گذشته راه طولانی را پیموده است. این دیگر زبان فوق العاده ای برای توسعه دهندگان نیست، اما در حال حاضر به اصلی ترین برنامه توسعه برنامه در جهان تبدیل شده است. استفاده از جاوا در اندروید باعث گسترش جاوا شد. این کتاب شما را به سفری در زبان برنامه نویسی جاوا از نسخه اول تا نسخه فعلی جاوا، 8 می برد.

نویسنده این کتاب بنجامین ایوانز و لینک است دانلود کتاب جاوا در زیر برای شما قرار داده شده است.

amazon.com/dp/1617290068/?tag=javamysqlanta-20

این کتاب پولی است و برای تهیه آن باید حساب پی پال داشته باشید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم به جای این کتاب از آموزش فارسی و حرفه ای فرادرس استفاده کنید.

5- کتاب جاوا: راهنمای مبتدی

جاوا: راهنمای مبتدیان

این یکی از بهترین کتاب ها برای جاوا برای مبتدیان است. این کتاب رایگان یکی از جامع ترین و کامل ترین کتاب های جاوا موجود در بازار است. بهترین نکته در مورد این کتاب این است که در پایان هر فصل چندین تست وجود دارد که برای بهبود مهارت کدنویسی زبان آموزان جاوا بسیار مفید است.

در این کتاب، هربرت شیلد نه تنها مبانی جاوا، بلکه برخی از مفاهیم پیشرفته جاوا را نیز پوشش می دهد. مفهوم Multithreading، Swing، Generic، Lambda، JavaFX و دیگران. در این کتاب به خوبی توضیح داده شده است.

موارد زیر باعث شد این کتاب در نوع خود بهترین باشد:

  • تمرینات عملی
  • انجام آزمایشات در پایان فصل
  • کد نمونه با تفسیر
  • بخش پرسش و پاسخ پر از اطلاعات و نکات مفید است

اگرچه این کتاب یک راهنمای مبتدی است، اما یک کتاب ایده آل برای یادگیری جاوای پیشرفته نیز می باشد.

6- دانلود کتاب جاوا به زبان ساده (فارسی)

کتاب جاوا به زبان ساده

دانلود کتاب های جاوا به زبان ساده برای کسانی که نمی توانند از کتاب های انگلیسی استفاده کنند توصیه می شود. این کتاب نوشته یونس ابراهیمی یکی از محبوب ترین منابع جاوا به زبان فارسی است.

این کتاب گام به گام جاوا را به زبانی ساده آموزش می دهد و برای مبتدیان بسیار مفید است. این کتاب دارای حق چاپ است و شما باید هزینه آن را بپردازید. با این حال، سایت هایی مانند لینک زیر وجود دارند که لینک را به صورت رایگان قرار می دهند.

barnamenevisan.org/Articles/Article6004.html

با این حال پیشنهاد می کنیم کتاب را به صورت قانونی خریداری کنید.

7- Headtab Head First Java

سر اول جاوا

این بدون شک بهترین کتاب برای یادگیری جاوا است. این یک کتاب جاوا ایده آل برای کسانی است که می خواهند جاوا را از ابتدا یاد بگیرند.

کتاب Head first Java بسیار ساده و قابل فهم است. این کتاب جنبه های عمیق برنامه نویسی جاوا را توضیح می دهد. این کتاب تمام مفاهیم برنامه نویسی شی گرا را به روشی بسیار دقیق پوشش می دهد که به مبتدیان کمک می کند تا برنامه نویسی جاوا را به روشی آسان و دقیق درک کنند.

بهترین چیز در مورد این کتاب این است که شامل 42 پازل شگفت انگیز است که به برنامه نویسان کمک می کند تا مفاهیم کدنویسی را به طور کامل درک کنند.

همچنین برخی از موضوعات مانند خطاهای رایج برنامه نویسی شی گرا، برنامه نویسی توزیع شده RMI و سوکت ها و رشته های شبکه را پوشش می دهد.

ارتباط دانلود کتاب جاوا تمرکز بر: tutorialsfield.com/head-first-java

8- کتابی موثر برای جاوا

این کتابی در مورد جاوا است که برای برنامه نویسان جاوا ضروری است. اگر می خواهید حرفه ای جاوا شوید، باید این کتاب را بخوانید.

نویسنده تمام مفاهیم جاوا را در عمل توضیح می دهد. این کتاب نه تنها برای مبتدیان بلکه برای توسعه دهندگان پیشرفته جاوا نیز بسیار مفید است.

آخرین نسخه Effective Java برای جاوا 7، 8 و 9 نوشته شده است. این کتاب به شما کمک می کند تا کدنویسی جاوا را بسیار آسان و کارآمد یاد بگیرید.

لینک دانلود: tutorialsfield.com/راهنمای-زبان-برنامه-نویسی-جاوا

9- کتاب جاوا با مراحل آسان (جاوا در مراحل آسان)

جاوا در مراحل آسان

این یکی دیگر از کتاب های عالی در زمینه یادگیری برنامه نویسی جاوا است که به راحتی می توانید آن را دنبال کنید.مهم ترین ویژگی این کتاب این است که زبان آن به قدری ساده است که برای یادگیری برنامه نویسی جاوا مشکلی نخواهید داشت.

محتوای این کتاب به گونه ای ارائه شده است که حتی اگر در برنامه نویسی جاوا مبتدی مطلق باشید، می توانید به سرعت جاوا را یاد بگیرید و به راحتی مباحث را دنبال کنید.

از نصب جاوا تا راه اندازی محیط و اجرای برنامه های جاوا از خط فرمان، همه اینها بدون زحمت در این کتاب آموزش داده شده است. علاوه بر این، مفاهیم برنامه نویسی شی گرا، مدیریت فایل، تصمیم گیری و انشعاب و مباحث پیشرفته ای مانند جاوا سوینگ و اندروید نیز تا حدودی پوشش داده شده است.

یکی از چیزهایی که در مورد این کتاب خیلی دوست داشتم این است که به دلیل تصاویر و نمادهای رنگارنگ، از خواندن این کتاب بسیار لذت خواهید برد و می توانید آن را برای مدت طولانی بدون حوصله بخوانید.

لینک دانلود: tutorialsfield.com/java-in-easy-steps-covers-java-9

نتیجه

در این مقاله دانلود کتاب جاوا ما تعداد زیادی کتاب در زمینه جاوا را معرفی کرده ایم که همگی برای مبتدیان و برخی از آنها برای حرفه ای ها مفید هستند و امیدواریم با این مقاله انتخاب کتاب مناسب برای مبتدیان آسان تر شده باشد. اگر از کتاب های جاوا اسکریپت خوبی استفاده کرده اید که در این مقاله به آنها پرداخته نشده است، خوشحال می شویم که به شما اطلاع دهیم تا سایر دوستان نیز از آن بهره مند شوند.

اما باید به خاطر داشته باشید که با یادگیری هر زبان برنامه نویسی، نمی توان تنها به کتاب اکتفا کرد و باید مهارت های کدنویسی خود را از طریق آموزش های ویدئویی و سایر رسانه ها بهبود بخشید. در زیر یکی از بهترین آموزش های برنامه نویسی کشور را که توسط فرادرس تهیه شده را قرار داده ایم که علاوه بر استفاده از کتاب می توانید از این درس ها نیز استفاده کنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *