جوشانده قهوه سبز

جوشانده-قهوه-سبز

بیایید امروز موضوع جدیدی را کشف کنیم که جوشانده قهوه سبز است. بیایید ابتدا تعریف جوشانده را یاد بگیریم ، و توضیح قهوه سبز را به مرحله نهایی این عمل می رسانیم. چرا جوشانده های قهوه سبز درست می کنیم؟ چگونه این مرحله را طی می کنید؟ یک پست اختصاصی وبلاگ را در این مورد کشف کنید که به شما امکان می دهد حتی بیشتر درباره همه نکات و اسرار قهوه خام اطلاعات بیشتری کسب کنید ، بنابراین می توانید از طعم های آن قدردانی کنید. جوشانده یک موضوع نسبتاً مهم است که برای همه مصرف کنندگان قابل استفاده نیست. مانند همه نوشیدنی های انرژی زا ، ما به شما توصیه می کنیم که در حد متوسط ​​مصرف کنید.

جوشانده ، بیایید در مورد قهوه سبز

صحبت کنیم
برای اینکه بتوانید در مورد این موضوع بحث کنید ، ابتدا باید نکاتی را در مورد قهوه سبز بدانید. قهوه سبز یک نوع خاص نیست ، بلکه فقط قهوه خام است ، مرحله ای که قبل از بو دادن پیدا می شود. در واقع ، قهوه در بوته هایی رشد می کند که گیلاس های قرمز ، زرد ، صورتی ، نارنجی تولید می کنند. همه چیز در اینجا به تنوع بستگی دارد. پس از 9 ماه رشد ، گیلاس باز از دو دانه سبز تشکیل شده است. قبل از قرار دادن در کیسه های جوت برای حمل به دستگاه های برشته ، دومی تحت درمان قرار می گیرد ، شسته می شود. قهوه سبز بوی خاصی ندارد. کمی بوی محیط یونجه ، طراوت یا چوبی را می دهد. با این حال ، قهوه سبز از هزاران عطر تشکیل شده است ، که فقط هنگام بو دادن آشکار می شود.

جوشانده قهوه سبز ، چرا؟


قهوه ، چای یا هر نوشیدنی مشابه دیگر به دلیل خاصیت تحریک کنندگی بدن شناخته شده اند. در حالت خام ، قهوه از مولکول های بزرگ کافئین تشکیل شده است که می تواند در حین پختن از بین برود. هنگام ذکر مولکول ها ، ما به طور خاص در مورد اسید کلروژنیک صحبت خواهیم کرد. در مقالات قبلی ما ، در مورد مضامین آنتی اکسیدان موجود در قهوه بحث کردیم: اسید کلروژنیک در واقع یک آنتی اکسیدان است که در بدن ما برای مقابله با پیری سلولهای ضعیف ما عمل می کند!

چگونه جوشانده قهوه سبز تهیه کنیم؟


چه چیزی اول جوشانده؟ این موضوع ما را فریب می دهد. در حقیقت ، این عمل استخراج اجزای تشکیل دهنده غذایی مانند قهوه توسط مایعی است که به جوش آمده است. به بیان ساده: این روشی است برای خیساندن عنصر خام در آب جوشیده شده تا غنای آن را استخراج کند.

با این حال ، برای قهوه سبز ، ما در مورد یک جوشانده بسیار ساده صحبت خواهیم کرد که شامل فقط آب سرد ، حتی خیلی سرد است …

چگونه این عمل را ادامه می دهید؟


شمردن ده کافی است یا دو هفته دانه قهوه سبز و آنها را در پایین یک لیوان یا شیشه عمیق پر از آب جوشانده قرار دهید. این آماده سازی باید برای 24 ساعت در پایین یخچال قرار داده شود. صبح روز بعد باید مراقب باشید که دانه ها و ذرات ریز بالای آب از بین برود و جوشانده کامل شود.

این روش “دم کردن سرد” قهوه سبز امکان استخراج کافی کافئین را فراهم می کند.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *