بهترین کپسول نسپرسو 2021 ، سازگار!

بهترین-کپسول-نسپرسو-2021-،-سازگار!

بهترین کپسول های نسپرسو 2021 ، در محدوده ما از کپسول های سازگار Nespresso® ، در 3 مورد برتر قرار دارند انواع در 2021 ، 3 قهوه کاملاً متفاوت در کپسول ها به دلیل خاصیت و طعم های منحصر به فرد آنها انتخاب می شوند. بدون تأخیر بیشتر انتخاب بهترین قهوه های دارای امتیاز در محصولات ما را کشف کنید. در محدوده کپسول ها ، بیش از 63 قهوه های مختلف در آنجا طبقه بندی می شوند. ما هر دو قهوه معمولی و قهوه ارگانیک و همچنین ماکس هاولار را ارائه می دهیم. ما از terroirs برای انتخاب بهترین لوبیا برای تولید یک کپسول استثنایی استفاده می کنیم. تمام محصولات ما و به ویژه دوزهای قهوه در کارگاه ما در میرین تولید می شود ، جایی که ما با احترام به منشور “ساخت ژنو” برای قهوه خوب ، با اثر Zero Intermediate و در یک اتصال کوتاه بازی می کنیم ، محلی و قابل پیگیری است. آیا می خواهید قهوه ای را که در این منطقه درست شده است ، چند قدم از خانه خود بچشید؟ ابتدا 3 مورد برتر از بهترین کپسول های سازگار را کشف کنید.

بهترین کپسول های نسپرسو 1947 ، Mocca Luxe در سازگار

در میان بهترین کپسول های سازگار Nespresso® 2021 ، یکی از قهوه های ما اغلب ظاهر می شود: Mocca Luxe . با طیف وسیعی از دانه ها و آسیاب ، آرزوی ما این بود که یک کپسول قهوه از دستور العمل های معتبر زیبا ساخته شده توسط تئوفیل ( ایده او در تهیه یک دستور العمل 7 گراند کروس همیشه ما را متحیر کرده است ، بنابراین ما چند سال پیش تصمیم گرفتیم از این دستور به عنوان نسخه کپسول سازگار Nespresso® استفاده کنیم. کپسولهای Mocca ما هم اکنون در موجود هستند) دوزهایی یا در 10 دوزهایی برای کنجکاوی که مایل به کشف آن است. Mocca Luxe در جایگاه اول قرار دارد و از نزدیک دو دستور العمل استثنایی دنبال می شود که همه از آنها استقبال می کنند. بیایید انتخاب های زیر را کشف کنیم!

بهترین کپسول نسپرسو 1947 ، ترکیب ایتالیایی در کپسول های سازگار

در وهله دوم ، جای تعجب نیست که قهوه ترکیب ایتالیایی را پیدا خواهیم کرد. آیا می دانید ، مانند انواع Mocca Luxe ، قهوه ایتالیایی با دقت توسط Théophile Trottet در 1947؟ Teophile که قهوه ای نرم و بسیار متعادل است ، می خواست طعم ایتالیایی را در محدوده خود پیدا کند. پس از آن بود که او تصمیم گرفت 7 Grands Crus دیگر را از میان تفریحاتی که به آنها سفر کرده انتخاب کند تا ترکیب ایتالیایی ایتالیایی خود را از طریق آهسته برشته و شگفت انگیز ، صنعت گر. برای تعالی بخشیدن به این قهوه ، کپسول های سازگار Nespresso را در نسخه ای از 30 دوزها یا پیدا می کنیم دوزهایی برای بزرگترین دوستداران قهوه غلیظ یا ایتالیایی. قهوه ایتالیایی در رتبه دوم قرار دارد ، با رایحه هایی که فراموش کردن برای کام ما دشوار است …

بهترین کپسول های نسپرسو 1947 ، این بار ، جهان آلی موجود در کپسول های سازگار

در میان بهترین ها کپسول های نسپرسو 2021 ، انتخاب کاملاً متفاوتی وجود دارد: سپس در مورد دوزهای قهوه ارگانیک صحبت خواهیم کرد ! تعجبی ندارد که ما در جایگاه سوم Esperanza Bio مورد علاقه خود توسط 50 کپسول قهوه. عنبر بو داده ، ترکیب آن 70٪ Arabica و ٪ Robusta که در سراسر قاره های تولید کننده انتخاب می شود ، باعث لذت طعم می شود. این قهوه ارگانیک کشت می شود احترام به طبیعت و انسان و همچنین محیط پیرامون آن ، ارائه عطرهای استثنایی از گل میخک و میوه رسیده در انتها ، که در قسمت پشت کام تسلط دارند. ما از نسخه خود Esperanza 250 الهام گرفتیم G کپسول های ارگانیک Nespresso® خود را برای دوستداران قهوه ارگانیک و محترم تهیه کنید.

همه طیف های ما کپسول نسپرسو را کشف کنید compatible سازگار بصورت آنلاین یا فروشگاهی در Click & Collect.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *