بهترین راهکار افزایش امنیت سال ۱۴۰۱

فکر کنید برای سفر به شهر یا کشور دیگری رفتید، هه اتفاقاتی برای خانه و با توجه به نقش دوربین های مدربسته در افزایش امنیت و نظارت دائمی بر محیط، اکثر افراد برای نظارت و محافظت از دارایی های باارزش خود به نصب سیستم های امنیتی و نظارتی روی می آورند. من نمی دانم با آن چه کنم. بیا دیگه بهترين انتخاب شماست و چرا نبايد دوربين مداربسته ارزان بخريم؟

شما می توانید آن را در سیستم سیستم و در سازمان ایالات متحده آمریکا انجام دهید. سیستم های Numertii برای استفاده از ویدئوهای دیجیتال و دیجیتال. از فناوری اطلاعات و فناوری اطلاعات و فناوری اطلاعات استفاده کنید.

در تکنولوژی تحت شبکه دوربین ها به وسیله کابل شبکه به دستگاه ضبط تصویر متصل می شوند و در فناوری دیجیتال این اتصال به وسیله کابل ترکیبی انتقال تصویر و برق حاصل می شود فناوری دیجیتال و تحت شبکه های متفاوت دیگری نیز که به شما نیاز دارد باید بررسی شود.

رحار دوست خوبی است

برای اینکه بتوانید از هرجایی از دنیا فقط با اتصال به اینترنت تصاویر محیطی به صورت زنده مشاهده کنید به تجهیزات نیاز دارید که این تجهیزات شامل دوربین مداربسته باشد، دانلود NVR با کیفیت بالاشما کار سختی دارید و شغل خوبی دارید. و

ما چه سیستم عفو عمومی داریم؟

کلیه سیستم ها و خدمات اطلاعاتی و اطلاعاتی. دوربین حی مدربستاه ارزان آباپت گؤردهاند، و این اویفه راه راه به خوبی خانبی انگم نانخواهند داد. کیفیت پایین تصاویر به عملکرد ضعیف تصویر و سرعت فریم پایین ضبط تصاویر و دهها عامل دیگر می شود که سیستم های نظارتی ارزان عمل می کنند و امکان مشاهده دقیق پلاک و انجام آنها را ندارند.

چه راه عالی برای انجام این کار؟

زمان بسیار خوبی داریم تا بیاییم و ببینیم این سیستم چگونه برای مردم جهان کار می کند و کار می کند. تولید با کیفیت ترین دوربین های مداربسته و عملکرد بینظیر سیستم های امنیتی این شرکت در شرایط حساس و واقعی اعتماد و آرامش خاطر میلیون ها نفر رو تامین کرده است. من کارهای زیادی با خانواده و دوستانم دارم.

دوربین لنز: لنز یکی از اصلی ترین اجزای دوربین مداربسته است و لنز دوربین های هایک ویژن، تولید کننده شرکت اولسن آلمان است که جزو برترین تولید کننده های لنز اپتیکال در دنیاست.

پرازنده تصویر: در دوربین مداربسته نقش تبدیل نور به تصویر را داراست، در دوربین های مداربسته هایک ویژن پردازنده های شرکت آمریکایی آمبرلا بهکار رفته است.

رحار دوست خوبی است

دید در شب: یکی از نقاط قوت دوربین های مداربسته هایک ویژن در شب بینظیر و فناوری های نواورانه این شرکت برای ثبت تصاویر بایت در شب است. فناوری، مخابرات، سرگرمی و فناوری اطلاعات و خدمات

نتایج جستجو: نتایج جستجو برای: نتایج جستجو برای: نتایج جستجو برای:

انواع هزاران مدل (دوربینهای کنترل ترد، دوربینهای حرارتی) و امکانات نرمافزاری و سخت افزاری سیستمهای امنیتی هایک ویژن را به برندی قابل اطمینان تبدیل کرده اند.

فروشگاه تلفن همراه DS-2CD1023G0E-I DS-2CD1023G0E-I این دوربین دارای دوربین 30 متری و سری اسمارت با قابلیت حذف نویز در شب است و لوکس نوری این دوربین برابر 0. 01 است که می تواند در شب تصویر را به صورت رنگی ضبط کند.

دوربین صوتی و تصویری DS-2CD1023G0E-I DS-2CD1023G0E-I

اگر قصد دارید دوربین را در ارتفاع پایین یا در فضای کوچک نصب کنید، پیشنهاد می کنید که از لنز 2. 8 استفاده کنید که زاویه ای برابر با 106 درجه داشته باشید و می توانید فضای بیشتری را پوشش دهی کند و نقطه کور تصویر شما را به کمترین مقدار ممکن برساند. .

ولی اگر می توانید دوربین را در ارتفاع بالاتر از 4 متر نصب کنید پیشنهاد می کنید که از لنز 3. 6 استفاده کنید که زاویه ای برابر با 85 درجه دارد و باعث می شود که بازدهی بیشتری از دوربین داشته باشید.

DR-DSC-2CD1023G0E-I

شما در همان صفحه ONVIF هستید.

نام کاربری: H264 + H265 +

جمع کردن نور زیاد به صورت نرم افزاری (DWDR) یکسان کردن نور در محیط های روشن و تاریک (BLC) تنظیم نور در ساعات مختلف روز (DAY & NIGHT) تنظیم رنگ و روشنایی (image setting) را تنظیم نمود.

بدنه دوربین های ویژن مدل DS-2CD1023G0E ساخته شده از پلاستیک است که مقاوم در برابر سرما – گرما- باران و گرد و غبار است و می تواند در برابر با منفی 30 درجه تا مثبت 60 درجه کار کند و همچنین از استاندارد جهانی IP66 باشد. مکان عالی.

01023000 Ioo102310231023102310231023102310230010231023102300000000000000000000000000000000000000000

DS-7616NI-K2 DS-7616NI-K2 در مرکز ایالات متحده آمریکا قرار دارد.

در صورتی که برای افزایش امنیت خانه، محیط کار، پارکینگ و هرآنچه برای شما ارزشمند است با فروشگاه هایک ویژن نمایندگی هایک ویژن با شماره تماس بگیرید. ۰۲۱۸۸۵۴۵۶۸۰ تماس بگیرید و یا با نشانی اینترنتی www.cctvhik.com مراجعه کنید و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید. این بسیار محبوب و بسیار محبوب است.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *