بعضی از اسرار کباب شده را خیال می کنید؟

بعضی-از-اسرار-کباب-شده-را-خیال-می-کنید؟

برخی از اسرار بو داده ، شما را وسوسه می کنید؟

پخت و پز ، که به عنوان سرخ کردن قهوه سبز نیز شناخته می شود ، اسرار عالی را حفظ می کند! اولین قوانینی که باید در هنگام پخت و پز کردن لوبیا سبز رعایت کنید کدام است؟ ارقامی که برای به دست آوردن آشپزی مصنوعی واقعی به یاد می آورید چیست؟ یا ، چه موارد مهمی برای به یاد آوردن هنگامی که دانه های قهوه “سوخته” می شوند چیست؟ مقاله وبلاگ روز ما ، تمام اطلاعات واضح و شفاف یک طعم مصنوعی و اجدادی را آشکار می کند ، که در تهیه نهایی خود عطرهای قهوه خاک آن را احترام و حفظ می کند.

قوانین آشپزی هنگام صحبت کردن در مورد اسرار برشته


در دنیای کباب ها ، همان قوانین باید رعایت شود که قهوه پخته شده است اول از همه ، هر کباب قلب و وقت خود را در آن می گذارد ، این اولین قانون خواهد بود.

بیایید جدی تر باشیم. چه دستورالعمل پخت و پز را باید رعایت کنید؟


پخت و پز نه خیلی طولانی و نه خیلی کوتاه: کباب ها می دانند چگونه بازی کنند در زمان برشته شدن ما در مورد بو دادن نه خیلی کوتاه و نه خیلی طولانی صحبت خواهیم کرد. ما یک پخت و پز را بین 8 تا 20 دقیقه تخمین می زنیم … همه چیز به انواع آن بستگی دارد.

منحنی بو دادن: این مرحله طول می کشد شکل S هنگامی که منحنی توسط متخصصان قهوه تجزیه و تحلیل می شود.

از تغییر درجه اجتناب می شود: Roasters می دانند که پخت و پز موفقیت آمیز برای مدت طولانی به شکست بستگی دارد. -کاهش درجه / درجه حرارت.

کاهش منظم درجه ها: کباب ها هنگام شروع درجه کباب موفقیت آمیز هنگام شروع درجه ها را کاهش می دهند.

اولین ترک را تشخیص دهید: این اولین رشد دانه است. در این مرحله ، قهوه (٪ وزن کل خود را از دست داده و تمامی عطرها را آزاد می کند. آنها تا پایان پخت و پز پیشرفت می کنند.

خنک کننده: همه به عنوان یک کباب محترم خود احترام می گذارند ، همه اهمیت خنک کننده را تشخیص می دهند. این مرحله معروف که متوقف کردن پخت و پز دانه به هسته آن است.

به طور کلی تر ، چه باید در اسرار پخت و پز حفظ شود؟

شوک حرارتی را مرحله ای می نامیم که قهوه سبز خام باشد و در قلب طبل غوطه ور شود که قبلاً بین 160 و گرم می شود). ) درجه قبلاً. قهوه به طور متوسط ​​در دمای محیط 20 درجه سانتیگراد است ، شوک حرارتی در این زمان اتفاق می افتد ، هنگامی که 20 ° C با پیش گرمایش 220 درجه سانتی گراد تقاطع می کنیم: سپس به طور متوسط ​​به 90 درجه سانتیگراد می کشیم .

کارامل ، کاراملیزه کردن در قلب اسرار بو داده


از درجه حرارت متوسط ​​150 درجه سانتیگراد است که ما از کاراملیزه شدن صحبت خواهیم کرد. قندهای موجود در لوبیا سبز ، قهوه سبز قهوه ای می شوند (مرحله ای به نام واکنش مایارد). سپس به اولین شکافی که تمام عطرهای قهوه پخته شده را آزاد می کند نزدیک می شویم ، (٪ وزن کل قهوه ها را آزاد می کند.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *