آیا می خواهید بهره وری بیشتری در کار داشته باشید؟ قهوه بنوش

آیا-می-خواهید-بهره-وری-بیشتری-در-کار-داشته-باشید؟-قهوه-بنوش

آیا قهوه برای بهبود هوشیاری واقعاً خوب است؟ آیا این فقط یک افسانه است؟ آیا این تحقیق ثابت شده است؟ شاید برعکس – آیا علوم فضیلت قهوه را رد کرده اند؟ به نظر می رسد هیچ سوالی وجود ندارد که این مدت طولانی با ما بوده باشد ، مانند این س seemال به ظاهر ساده. بنابراین بیایید ببینیم:

یک داستان بشنوید

سالها پیش ، در یک سرزمین دوردست (سوئد) ، پادشاهی وجود داشت که اینقدر قهوه را دوست نداشت (گوستاو سوم).

این نوشیدنی محبوب به قدری مورد پسند پادشاه قرار نگرفت ، که آن را خطرناک تعریف کرد و تصمیم گرفت آزمایشی را اثبات کند. او دوقلوی محکوم به اعدام را انتخاب کرد و به آنها پیشنهاد عفو کرد ، در ازای معامله بعدی: تعهد به نوشیدن سه کوزه نوشیدنی در روز ، هر روز ، تا آخرین روز آنها. یکی قهوه می نوشد و دیگری چای می نوشد. آنچه برای آنها انجام خواهد شد ، یک جفت پزشک تعیین شده برای این کار را بررسی می کنند. البته – هدف این بود که ببیند ، در میان چیزهای دیگر ، چه مدت عمر می کنند و کدام یک از آنها ابتدا می میرند. نتیجه؟ اندازه مدی که اول مرد ، در واقع این دو پزشک بودند. در صف دیگر برای رفتن به جهانی که همه چیز خوب است ، در واقع پادشاه بود. قبل از او سن یکی از دو برادر – دقیقاً همان کسی که هر روز با نوشیدن مقادیر تجاری چای موافقت کرد ، درگذشت. و چه کسی می ماند؟ .. حدس زدید .. نوشابه قهوه ، بیشتر از همه عمر طولانی کرد. نتیجه گیری: چای برای سلامتی خطرناک است! شوخی کردم نتیجه این است که شاه نتوانست اثبات کند که قهوه برای سلامتی مضر است.

پس حقیقت چیست؟

از یک طرف ، قهوه حاوی کافئین است و هیچ سوالی وجود ندارد که کافئین تا حدی خستگی را خنثی می کند. از طرف دیگر ، جنبه هایی وجود دارد که تصویر را پیچیده می کند ، مانند سوال در مورد دوزها ، اثر روانشناختی تهیه قهوه و حتی بوی آن ، اثر خودكاراقی انتظار افزایش هوشیاری ، اثر قند اضافه شده به قهوه ، ایجاد تحمل به قهوه و موارد دیگر. در حالی که کارشناسان استدلال می کنند و مطالعات بارها و بارها نشان می دهد ، یک نشانه صریح در این زمینه وجود دارد: مردم در حال رأی مثبت هستند. مردم سالها به مقدار زیاد قهوه می نوشند. در میان چیزهای دیگر و تا حد زیادی زیادی ، به منظور “بیدار شدن”. این معنی زیادی دارد.

دستورالعمل های ایمنی

هوشیاری و بازدهی بیشتری دارد ، این کاملاً واضح است. آیا خطرات نیز در آن وجود دارد؟ “دستورالعمل های ایمنی” قبل از اینکه بخواهید یک فنجان دیگر بسازید؟ طبق علم ، کافئین می تواند عوارضی مانند حالت تهوع و سردرد داشته باشد. اما به نظر می رسد این پدیده ها بیشتر توسط دانشمندان شناخته شده است ، در حالی که افراد معمولی که قهوه مصرف می کنند کمتر با آنها آشنا هستند. اثرات دیگری نیز وجود دارد و احتمالاً بیشتر به مصرف بیش از حد قهوه مربوط می شود. این برای هر ماده ای هرگز ایده خوبی نیست.

قهوه درست کردید؟

قهوه سازی در سالهای اخیر به حوزه بسیار گسترده ای در غرب تبدیل شده است. امروزه دستگاه های قهوه برای تجارت در بسیاری از محل های کار یافت می شوند. در خانه های شخصی نیز همین مسئله وجود دارد. مدتهاست که موضوع ساده ای از “چقدر شکر” ، یک قاشق چای خوری قهوه چرب و فنجان وجود ندارد. بنابراین اگر می خواهید بهره وری بیشتری در کار داشته باشید ، یک راه حل وجود دارد و یک راه ساده و نتیجه گیری وجود دارد: قهوه بنوشید!

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *