آموزش کامل و تصویری شخصی سازی صفحه کلید لمسی در ویندوز 11

ما در وب سایت هستیم نوع تک در این پست ، ما می خواهیم یک آموزش و فیلم کامل در مورد شخصی سازی صفحه کلید لمسی در ویندوز 11 به شما ارائه دهیم ، بنابراین با ما همراه باشید تا این ویژگی هیجان انگیز را بهتر بشناسید.

با توجه به پیشرفت روزافزون فناوری ، شاهد تغییرات عمده ای در سیستم عامل های مختلف هستیم. یکی از ویژگی هایی که ویندوز 11 اخیراً به آن اشاره کرده صفحه کلیدهای لمسی است ، دقیقاً مانند صفحه کلیدهای تلفن های هوشمند! دلیل اصلی این ویژگی جابجایی لپ تاپ ها و رایانه ها برای پشتیبانی از صفحه های لمسی است.

به لطف این صفحه های لمسی ، ما دیگر به صفحه کلید فیزیکی احتیاج نداریم و از هر نوع تایپ متنی به راحتی می توانید نیازهای ما را برآورده کنید. با این حال ، مانند هر سیستم عامل دیگر ، شما می توانید صفحه کلید لمسی را در ویندوز 11 سفارشی کنید و در این پست ما به شما مشاوره لازم را می دهیم.

بنابراین اگر می خواهید از صفحه کلید لمسی ویندوز 11 استفاده کنید ، این پست را از دست ندهید.

روی آموزش شخصی سازی صفحه کلید در ویندوز 11 ضربه بزنید

برای شخصی سازی صفحه کلید لمسی ویندوز 11 شما باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا Win + I را فشار دهید تا صفحه تنظیمات ویندوز باز شود.
  • به Personalization> Touch Keyboard بروید.
  • لغزنده را برای تغییر اندازه صفحه کلید حرکت دهید.
  • از قسمت طرح زمینه صفحه کلید ، یک تم خاص برای صفحه کلید خود انتخاب کنید.
  • گزینه Main Background را فعال کنید.
  • از قسمت اندازه متن اصلی ، اندازه قلم صفحه کلید را به دلخواه تغییر دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از مراحل بالا دنبال کنید.

تنظیمات صفحه کلید ویندوز 11 را مرور کنید

همانطور که می دانید ، برای دسترسی به تنظیمات صفحه کلید لمسی در ویندوز 11 ، ابتدا باید به تنظیمات سیستم عامل مراجعه کنید. برای این منظور ، کلید ترکیبی Win + I را فشار دهید. هنگام نمایش لیست تنظیمات ، ابتدا گزینه Customization و سپس گزینه Touch keyboard را انتخاب کنید.

با رفتن به مسیر بالا ، می توانید انواع گزینه های پیکربندی را مشاهده کنید. گزینه هایی مانند اندازه صفحه کلید لمسی ، تم صفحه کلید ، پس زمینه صفحه کلید و …!

اگر می خواهید صفحه کلید را با لمس کردن ویندوز 11 متناسب با نیاز خود تغییر اندازه دهید ، کافیست نوار لغزنده را به گوشه بالا سمت چپ یا راست صفحه بکشید. اندازه صفحه کلید به طور پیش فرض روی 100 تنظیم شده است ، اما کاربران می توانند آن را بزرگ یا کوچک کنند.

در Windows 11 روی سفارشی کردن صفحه کلید ضربه بزنید

علاوه بر این ، اگر می خواهید بعد از انجام تغییرات اندازه را به حالت اولیه خود برگردانید ، فقط گزینه Default Reset را کلیک کنید.

با لمس ویندوز 11 تم صفحه کلید را تغییر دهید

یکی از بهترین راه های شخصی سازی صفحه کلید لمسی ویندوز 11 ، ایجاد تغییر در موضوع است. به طور پیش فرض ، سیستم عامل مجموعه ای از مضامین مختلف را در اختیار ما قرار می دهد. با این حال ، اگر هیچ یک از این موضوعات مورد توجه شما قرار نگرفت ، می توانید با استفاده از گزینه Custom Theme و سپس ویرایش ، یک تم شخصی ایجاد کنید.

در Windows 11 روی سفارشی کردن صفحه کلید ضربه بزنید

در این مضامین می توانید گزینه های مختلفی مانند رنگ قلم ، پس زمینه صفحه کلید ، شفافیت صفحه کلید یا هر چیز دیگری که قابل مشاهده است را تغییر دهید.

صفحه کلید لمسی را در ویندوز 11 سفارشی کنید

همانطور که در بالا ذکر شد ، در صفحه سفارشی سازی تم ، به راحتی می توانید پس زمینه صفحه کلید را تا حد ممکن فقط با یک لمس تغییر دهید.

آخرین گزینه برای ایجاد تغییر در صفحه کلید ویندوز 11 که بسیار هم محبوب است ، تغییر اندازه قلم است. بعضی اوقات ممکن است به حروف بزرگتر صفحه کلید احتیاج داشته باشیم. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که بر روی لیست کشویی با گزینه اندازه متن کلمه کلیدی کلیک کنید و یکی از سه اندازه نمایش داده شده را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

صفحه کلید لمسی را در ویندوز 11 سفارشی کنید

در آخر با کلیک روی گزینه Open Keyboard می توانید تغییرات ایجاد شده در صفحه کلید را مشاهده کنید.

اخرین حرف

یکی از محبوب ترین ویژگی های ویندوز 11 دسترسی به صفحه کلید لمسی مانند Android یا iOS است. مایکروسافت با دانستن محبوبیت این ویژگی ، گزینه های مختلف سفارشی سازی صفحه کلید را در اختیار کاربران قرار داده است که سعی کردیم آنها را به طور کامل معرفی کنیم. عزیزم ، می توانید نظر خود را از طریق کادر زیر با ما در میان بگذارید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *