آشنایی با میزبان برای صبا استثنایی است

امروزه بسیاری از صاحبان کسب و کار به دنبال راه اندازی یک وب سایت برای کسب و کار خود هستند، معمولا در ابتدا، با توجه به اینکه تعداد بازدیدکنندگان وب سایت ما زیاد نیست، استفاده از هاست اشتراکی گزینه مناسبی است.

پس از مدتی با افزایش تعداد بازدیدکنندگان و گسترش کسب و کار، منابع یک هاست اشتراکی پاسخگوی نیازهای ما نیست و با مشکلاتی از جمله کند شدن سرعت وب سایت مواجه می شویم. هنگام جستجو در اینترنت، می توانیم سرور مجازی را به عنوان یک انتخاب ایده آل برای وب سایت خود در نظر بگیریم.

اگر زمان و دانش کافی برای مدیریت سرور داشته باشیم، سرور مجازی انتخاب خوبی برای دستیابی به سرعت و امنیت بالاتر است. هزینه سرورهای مجازی کمتر از سرورهای اختصاصی و بیشتر از هاست های اشتراکی است.

اما اگر دانش و زمان کافی برای مدیریت سرور نداریم، چه سرویسی را انتخاب کنیم؟

هاست اختصاصی نوعی سرور مجازی است که مانند هاست اشتراکی، به صورت مدیریت شده در اختیار کاربر قرار می گیرد.

در سرور مجازی کاربر باید کارهای مربوط به مدیریت سیستم عامل و کنترل پنل را انجام دهد. اما خدمات هاست تخصصی به صورت مدیریت شده در اختیار کاربر قرار می گیرد.

در هاست اشتراکی، چندین سایت منابع را روی یک سرور فیزیکی به اشتراک می گذارند. اما با هاست اختصاصی مانند vps، به جای اشتراک‌گذاری منابع سرور از صدها سایت، منابع فیزیکی سرور به چند بخش تقسیم می‌شوند و هر کاربر یک بخش را اجاره می‌کند. علاوه بر منابع ویژه، به کاربر دسترسی کامل به روت داده می شود.

منابع سخت افزاری اختصاص داده شده به هاست های تخصصی، نه پلن ها هاست لینوکس و ویندوز خیلی حرفه ای تر

مزایای هاست تخصصی عبارتند از: اختصاصی بودن منابع، امنیت و کنترل بیشتر، IP ویژه، سرعت و کارایی بالاتر.

صبح هست

هاست اختصاصی توسط بسیاری از شرکت های هاست ارائه نمی شود. این سرویس ابتدا توسط شرکت صباحست در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفت.

هاست تخصصی مناسب برای دستیابی به سرعت و عملکرد بهتر و امنیت بالاتر وب سایت های پربازدید بزرگ.

هزینه هاست اختصاصی بسیار کمتر از یک سرور اختصاصی است.

در صورت سفارش Sabha VPS به مدت یکسال، گواهی SSL رایگان نیز ارائه می شود.

داشتن گواهینامه SSL برای تمامی وب سایت ها به خصوص فروشگاه های آنلاین ضروری است. اگر فروشگاه ما نماد قفل در کنار آدرس خود نداشته باشد، مشتریان به ما اعتماد نخواهند کرد.

گواهی SSL یک لایه امنیتی ویژه به وب سایت ما اضافه می کند تا بتوانیم اطلاعات حساس مانند شماره کارت اعتباری و سایر اطلاعات شخصی را بپذیریم.

برای انتخاب مکان سرور باید به مکان بازدیدکنندگان خود توجه کنیم. سرورهای صباحست در بهترین دیتاسنترهای ایران، آلمان و فرانسه قرار دارند. در صباحست هزینه اقامت خصوصی در ایران و خارج از کشور یکسان است.

یکی دیگر از مزایای هاست اختصاصی صبا این است که آپ تایم نزدیک به 100 درصد است. اندازه گیری زمان کارکرد با ابزارهای معتبر موجود امکان پذیر است.

از ویژگی های هاست اختصاصی صباحست می توان به استفاده از Raid 5 برای افزایش آپ تایم، دسترسی کامل به سیستم عامل، IP اختصاصی، پهنای باند نامحدود، پشتیبان گیری روزانه و پشتیبانی 24 ساعته اشاره کرد.

هاست اختصاصی صباحست با پنج طرح مختلف ارائه می شود. پلن های DH-4 و DH-5 از وب سرور LightSpeed ​​و سایر پلن ها از وب سرور APACHE استفاده می کنند.

هنگام خرید هاست تخصصی می توانیم سیستم عامل لینوکس یا ویندوز را انتخاب کنیم. در تمامی پلن های هاست تخصصی صباحست امکان سفارش کنترل پنل پلسک یا سی پنل بسته به نیاز ما وجود دارد.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *