آسیاب دستی یا برقی؟ مزایا و معایب !

آسیاب-دستی-یا-برقی؟-مزایا-و-معایب-!

بین آسیاب دستی یا برقی انتخاب کنید تا قهوه استثنایی خود را خرد کنید؟ اینجاست که انتخاب دشوار خواهد بود. جوانب مثبت و منفی را وزن کنید ، نمی دانید چگونه انتخاب کنید ، شک کنید … چرخ دستی قهوه یا چرخ قهوه برقی؛ این یک تصمیم آسان نیست سرمایه گذاری ، سرعت ، کیفیت ، حمل و نقل ، همه نکات برای تجزیه و تحلیل مهم هستند تا بتوانید انتخاب نهایی خود را انجام دهید. از طریق پست وبلاگ ما ، دریابید که یک چرخ دستی و یک چرخ برقی برای انتخاب قهوه شما چیست. بنابراین قهوه خود را بدون هیچ گونه تردیدی در مورد انتخابی ، آسیاب کنید!

چرخ قهوه ، تاریخ

برای قدردانی از مزایا و مضرات کارخانه دستی یا برقی ، بیایید داستان زیبا از چرخ قهوه را بخوانید. چند وقت است که در مورد آسیاب صحبت می کنیم؟ چه مدت از آن استفاده شده است؟ چه کسی آن را اختراع کرده است؟ بیایید داستان خارق العاده ای از یک شی را کشف کنیم که می تواند چند دانه قهوه بو داده شده را خرد کند تا زیباترین عطرها را استخراج کند …

هیچگاه اختراع واقعی

وجود نداشته است. چرخ قهوه. در ابتدا ، هنگامی که کباب شدن کشف شد ، سریع فهمید که آسیاب های ادویه جات ترشی جات قهوه به همان اندازه یک ادویه مناسب هستند. بنابراین ، اولین روش سنگ زنی همانند ادویه جات ترشی جات بود.

آسیاب دستی یا برقی ؛ این در اروپا و ترکیه است که ابتدا در مورد آن صحبت می کنیم! در قرن 16 هفتم قرن اول بود که اولین بار ظاهر شد آسیاب دستی که به شکل استوانه باشد. از جنس مس یا برنج ساخته می شود ، با میل لنگ در بالای آن ، امکان تنظیم استحکام و ظرافت کارخانه آسیاب با وزن دست فراهم می شود. تاریخچه چرخ قهوه خیلی سریع شروع می شود ، ما در پایان صدها نوع مختلف را برای ارائه انواع مختلف ایجاد می کنیم. بنابراین رقابت از قبل شروع شده بود …

سوال معروف؛ چرخ دستی دستی یا برقی؟

مزایای دستگاه چرخ دستی قهوه:

ما می دانیم که نقطه قوت یک کارخانه دستی قیمت است. این بسیار اقتصادی است ، زیرا می توانید آن را از CHF 40 در بازار پیدا کنید. استفاده از آسیاب دستی بی پایان است ، زیرا مدار الکتریکی / رایانه ای وجود ندارد. شما در آسیاب صرفه جویی می کنید ، اما نه تنها: دانه های قهوه ارزان تر از زمین هستند ، زیرا زمین نیاز به تهویه / تولید بیشتری دارد. عملی ، آسان برای استفاده ، مانند یک چرخ فرمان می چرخد. این کاملاً مناسب قهوه صاف کننده است.

مضرات دستگاه قهوه دستی :

متأسفانه بدست آوردن ظرافت کامل با آسیاب دستی کار دشواری است ، زیرا چرخ های سنگ زنی توسط دست شما کنترل می شوند. ممکن است نتوانید یک عصاره استثنایی برای اسپرسو بدست آورید. دومین نقطه ضعف چرخ دستی دستی اندازه و ظرفیت ها است: اگر شما یک چرخ کوچک انتخاب کرده اید و قصد تهیه قهوه برای چند نفر را دارید ، باید چندین بار این عمل تکرار شود.

مزایای استفاده از آسیاب برقی :

سنگ زنی با اندازه های از پیش تعریف شده روی آن بسیار دقیق تر است برگه فنی. ظروف بسیار بزرگتر هستند.

آسیاب برقی بسیار سریعتر است ، زیرا هیچ کار دستی در آن وجود ندارد.

مهمتر از همه ، باعث صرفه جویی در وقت شما می شود!

مضرات یک آسیاب برقی :

هنوز به سرمایه گذاری احتیاج دارید ، زیرا در بازار ، کمتر از CHF نخواهید یافت 60 .- برای داشتن کیفیت سنگ زنی خوب.

دقیقاً مانند دستگاه اتوماتیک ، یک ماشین خودکار ، چرخ قهوه برقی هنوز هم در حین سنگ زنی سروصدا ایجاد می کند.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *