தியுக்க்கு தெருக்கு பெர்கு பியு ப்ிிகு

بزرگردان باسن که به آن بزرگردان گلوتعال نیز می گویند، آخور به دادان باسنی گردتر، سفت تر و جوان تر می شود. روش های بیزرکردن بسن میگانی پوت شل و پیته را از بین ببرند یا سطح صاف باسن را گردتر کندن. در برخی موارد، جراح پلاستیک شما ممکن است تکنیک های جراحی را ترکیب کند تا نتایجی را که می خواهید برای شما ایجاد کند.

انواع سورگوم کوردن باسان چیست؟

אחל בגירוג קרדן באסן אז סה וופע שפרים שדה אסט:

  • جراحی باسن: جراح پلاستیک ایمپلنت های سیلیکونی را در باسن شما کاشت می کند.
  • لیفت باسن برزیلی (BBL): یک جراح پلاستیک چربی را از یک قسمت بدن شما خارج می کند (لیپوساکشن) و برای حجم بیشتر به باسن شما تزریق می کند.
  • لفت باسن: plastic surgeon شما بوست عدل را برمی دارد تا بسن شما را بله ببرد تا زهری خوش حدت تر هدل بهد بهد.

প্র্ত্য বাসান چیست؟

  • تزریق در واقت تصفيف تحميل از تاريخ قصيرة، سعريتي بريا تصفيف الطبيع از يك قسمت بدن به قسمت ديگر است.
  • هدف از بین بردن چربی از ناحیه مانند معده یا شکم و استفاده از آن برای تمیز کردن یا افزایش سایز ناحیه دیگر مانند سینه یا پاها نیست. انتقال چربی از طریق جراحی که شامل قسمت های پایینی بدن است، اغلب به عنوان لیفت باسن برزیلی (BBL) شناخته می شود.
  • تصفيه تحبي از تاريخ جريرة يك تحديث بزروج است. اما، نتایج تضمین شده نیست و خطراتی وجود دارد.

لیفت باسن برزیلی چیست؟

لیفت باسن برزیلی یک روش کوچک و تهاجمی که از جراحی پلاستیک مانند لیپوساکشن برای برداشتن چربی از نواحی ناخواسته که بیشتر آن را می خواهید استفاده می کند.

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

مزایای لیفت باسن برزیلی چیست؟

لیفت باسن برزیلی توسط جراح پلاستیک مجرب انجام می شود و مزایای زیادی دارد:

  • این روش نسبت به سایر جریریه ها از جمال کاشت بسن سیلیکونی ایمن تر است.
  • افکت فازی به نازر می رسند.
  • اثرات ممکن است برای مدت طولانی باقی بماند.
  • من می توانم اعتماد به نفس شما را افزایش دهم.

خطرات و مزایای لیفت باسن برزیلی چیست؟

تنمر لفت بسن برزیلی را به همیر دارد، از جمال:

  • باسن شما دولی رگ های کونی و نیوری جادی است. اگر در حین جراحی کانولا با هر ساختار برخورد کند، می تواند منجر به آسیب، آمبولی چربی یا مرگ شود.
  • کبودی
  • عفونت
  • تغییر رنگ خشخاش یا تغییر احساس خشخاش.
  • تورم یا تورم

وقتی می جوم به سر کار بردم؟

بسته به جوجلتان، باید بوازید بین 10 تا 14 روز پا از زرکی به باسن به سر کار خود بازگردید.

چه برایمنی باید بید این پروگرازه ها بخ بسن، بخ مثنیه ход گفتتا کنم؟

به ویژه، قرار ملاقات های منظم پیگیری را با پزشک خود برنامه ریزی کنید. بعد از یک هفته، پزشک بخیه های شما را بریده و برس های شما را بررسی می کند. در طول این مدت، جراح شما همچنین میزان بهبودی بدن شما را ارزیابی می کند و تعیین می کند که آیا به اندازه کافی بهبود یافته اید یا خیر.

سپس چهار تا شش هفته و سه ماه طول می کشد، سپس برای ارزیابی پیشرفت خود به پزشک مراجعه کنید. پس از سه مه، جراحر شما باید سوائت داشته باشید که بدن شما را تا این روش به این روش به این روش به این روش داده است.

که سعولی باید از جراه خودت ببرسم؟

  • চান্তা ক্র্তা ক্র্তা বেস্সান ব্সকান
  • ايا مي جومن قابل انجام از تراق ليپوساكشن روي باسنم به زهر عرض المزيد برسم؟
  • چگونه درد و درد را درمان می کنید؟
  • איא באיד ריטים קוד רא קוד ראגשון קנם؟ برای حفظ اندامم باید دراینی کاند کنم؟
  • برای حفظ فرم باسن که ترجمیسی نمع دهم؟
  • چه برایم می زنند دِم دِرِم دَرِم دَرِم فعلاً هَا در پیشنهادات ژندیِ کنِمُنِم کنِمنت؟
  • گیاه پایه سیلیکونی چیست؟ آیا این گزینه برای من بهتر است؟

هدف از تزریق چربی در لگن چیست؟

هدا از ام عمل قرئة به باسن است است تباک بریدی از ستیدین، نسبت یدا آل انتزر به باسن یک زن کیترین اشت 0.7 (70% – 72%) است. بنابراین، به منظور برجسته کردن آناتومی آناتومیک مهم لگن زنان، جراحان زیبایی دارای مجوز که این نسبت‌ها و فاکتورهای تفسیری را درک می‌کنند، می‌توانند فرم بدن مورد نظر را برای بیماران خود ایجاد کنند.

איא אין ערקים עבור בה באסן אים אסט؟

اخیراً در اخبار چندین مورد مرگ و میر مربوط به بلند کردن لگن برزیلی به دلیل آمبولی چربی (ذرات چربی چربی که مربوط به ریه افراد است) منتشر شده است. متاصفانه، تمام آن مرج و ميرها به تحميل با تحميل با تحميل و حقيقت تحميل در هماي نمع بخس تحميل از امل تحميل بود. مهم این است که به یاد داشته باشید که مهم است بدانید که چه کاری انجام می دهید.

ابتدا دکتر ایزد پناه فقط آن دسته از کاندیدایی را انتخاب می کند که شرایط بدنی خوبی داشته و سالم هستند، بیهوشی عمومی را تحمل می کنند و وضعیت مستعد (روی معده) را در حین عمل تحمل می کنند. همچنین افرادی را انتخاب می کند که چاق نیستند و شاخص توده بدنی (BMI) زیر 30 یا کمتر دارند، زیرا بیماران چاق کاندیدای ایده آل برای تزریق چربی باسن نیستند. دوم، تمام پروتکل های ایمنی را در طول فرآیند انتقال چربی انجام می دهد و حفظ می کند، زیرا فقط از ابزارهای جراحی تخصصی برای به حداقل رساندن سوراخ شدن رگ های خونی عمیق استفاده می کند.

روند معمول بهدودی پاز از زرکه بهدی به باسن چیست؟

پس از عبادت به باسن، به مدت کند ساعت در اتک ریکاوری می مانید تا به هوش آید. بسیار مهم است که یک نفر مانند یک دوست یا یکی از اعضای خانواده در 24 ساعت اول بعد از عمل در کنار شما بماند تا از سلامتی شما اطمینان حاصل کند و به شما کمک کند.

توصیه می شود به مدت 2 هفته به طور مستقیم روی باسن خود فشار ندهید، بنابراین صبر کنید تا روی شکم خود استراحت کنید یا پاهای خود را دراز کنید. ممکن است 24 تا 48 ساعت پس از جراحی دوش بگیرید و با احتیاط در خانه حرکت کنید. تقریباً 80 درصد تورم لیپوساکشن ظرف 2 هفته از بین می رود و نتیجه نهایی تقریباً در 3 تا 4 ماه قابل توجه خواهد بود – اگرچه نتایج ممکن است متفاوت باشد. با این حال، اکثر مراجعین در طول چند هفته نتایج چشمگیری خواهند دید زیرا تورم و کبودی کمتر است.

تزریق چربی

سخن پیانی

به تورکلی در تول لفت بسان برزیلی، جراح پلاستیک رسوبات چربی را از سایر قسمت های بدن شما خارج می کند و در نواحی اطراف لگن شما قرار می گیرد. پس از بهدودی، باسن شما کردید، کیشتر بیرون زهدی و شکلی متونتون (متقارن) داشت. بدن از بدن شما که بدن آن ها حمد شده است، خطوط (شکل) بدن ساف تری کے داشت.

جلب عتيدم شما عزيزان يكي از تعلم دوكتر عزدّناه است شما می‌کودی با خیالی آسوده و با کمترین اورگر استریک باسرید کود را به یشان بسرید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت www.drkambiz-izadpnah.com مراجعه نمایید. অন্য়া বার্তে ব্র্যান্যান্য঍ ক্র্ক پیج اینستاگرام دوکتر عزدپناه دنبال کردن



منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *