۷ نکته مهم در عکاسی تجاری که باید بدانید!

عکاسی تجاری یا تبلیغاتی یکی از حوزه های عکاسی است که در تجارت آنلاین و دیجیتال مارکتینگ قرار دارد. در ابتدا باید گفت که این نوع عکاسی نیاز به دوربین های حرفه ای DSLR، سافت باکس و … دارد و معمولا با دوربین گوشی نمی توان آن را پیاده سازی کرد. در ربعة به 7 تنظة خاصة محمل در مدر عکاسی تبلیغاتی ما پرداخت خواهیم کرد این مقاله را بخوانید که چه چیزی برای کارفرما و چه چیزی برای شما که قصد دارید در این زمینه فعالیت کنید مفید است.

عکاسی تجاری چیست؟

عکاسی تجاری چیست؟

عکس‌های بی‌رحمانه عکس‌ها برای محصولات کار و برندهای تجاری، از برندهای کار و دیگر برازنый ist. در آن روش از فوتاکری از تکینکی ها کاشم می خورد از تکیکنی ها کاکیه بری استکرین به کہ بہ کشم می خورد، بہ کہ ہے این نوع عکاسی در زمینه های مختلف (مانند نمایش اسلاید در وب سایت، بیلبوردهای بزرگ شهری و تبلیغات تلویزیونی ثابت) استفاده می شود.

انواع عکاسی تجاری شمال که استماین می شود؟

عکاسی تجاری بر اساس موضوع:

  • مدل عکاسی (پرتره): برای بریک از شرکت های بزرک، پرزنت و فرشت هرف ای استمانی برای مدیرین شرکت های بریک است. از این نوع عکاسی برای مدل سازی محصولات آرایشی و بهداشتی یا لباس های مختلف و برای معرفی افراد به سازمان ها استفاده می شود.
  • عکاسی محصول: пробима через недвижимость фотографии бесплатно. این سبک از عکاسی معمولا به سه روش انجام می شود: عکاسی تزئینی (ساخته شده با دکور)، عکاسی مدل (ساخته شده با مدل های انسانی) و عکاسی صنعتی سفید (برای نمایش در فروشگاه های اینترنتی).
  • عکاسی از غذا: يكي از فوله هاي عکاسي تبلیغاتی جذاب, عکاسی از ديوست. استفاده از تزیینات جذاب، غذاهای مهیج و تکنیک های کاردستی باعث دیده شدن و ماندگاری بیشتر محصولات در ذهن می شود.
  • عکاسی معماری: برای از کرید می شود کرد می شود عکاسی تبلیغاتی از سترکتور ها و تعریف التوریسی تاصیر کیدی در جلب نازر منتدی به دائت

عکاسی تجاری بر اساس نوع استفاده:

  • آگهی ها: در سبوك از فوتاكريه هذا منتدلي است و مي بهستما ليف استائل را به شماء. مثلا عکسی از ورود یک مدل زیبا به مکانی با آن همه رایحه عطر یا عکس همبرگر و سس و سبزیجات در کنار آتش که حس تازگی ایجاد می کند.
  • فروشگاه آنلاین: ين نوف فوتاكري از توصيل هذا توصيفي است و بايد را تا حد آلي ايني و بدون دخل و تصفيف دهد دهد. اکثر این عکس ها به گونه ای گرفته شده اند که محصول به رنگ سفید در پس زمینه دیده می شود.
  • کاتالوگ و بروشور: ویژگی خاص این نوع عکاسی بستگی به محصولی دارد که استفاده می کنید و با آن کار می کنید. با آن حال، زماني كه بري يكتاولغ فيكردي مي كندي، بايد به كاربك كاكتول فيكر كندي. شما در حال نارین داستانی ستردین کے کے کے کہے

مهمترین نکات در عکاسی تجاری

نکات عکاسی تجاری

  1. نمونه کار خود را با دقت کامل کنید.

این نکته است मुश्च स्त भाई बेडीही बह नाशर अमा यकऀ بسیاری از عکاسان تجاری نمی دانند چگونه نمونه های عکاسی تجاری خوب و موثر را برای نمونه کارهای خود ایجاد کنند. سعی کنید در هر شاخه (غذا، پوشاک، معماری، مدل و …) نمونه کار داشته باشید.

  1. سنگ بورک سیمو نزدن است!

بسیاری از عکاسان حرفه خود را با افراد و شرکت های کوچک آغاز کرده اند. اگر می خواهید این شعبه را به عنوان شغل واقعی خود انتخاب کنید، ابتدا به انجام پروژه های عکاسی اپل، سامسونگ یا نایک فکر نکنید و با پروژه های کوچک شروع کنید و روی مهارت های خود کار کنید.

  1. روی بریف و شرکتی هی مرکتیزی کیند.

به عنوان یک عکاس، شما قطعا روحیه خلاق و دید هنری دارید، اما به هر حال، اگر می خواهید به آن مانند یک تجارت نگاه کنید، باید قیمت گذاری خود را داشته باشید، مهارت های بازاریابی را به دست آورید و پیشنهاد را به مشتریان ارائه دهید. زمانی که دقیقاً بدانید مشتری چه انتظاراتی دارد، برنامه نویسی، اجرا و ویرایش تصاویر آسان تر می شود. سعی کنید در اولین جلسه به درخواست نهایی مشتری نزدیک شوید و از گزینه های مشتری اجتناب کنید. চারাক্তে স্যান স্যাদ দ্র্ত্যান মেত্যান ম্র্য ব্র্য সুদ্দ সুদ্দ!

  1. تا من نظرات در مورد عکسبرداری.

کیدی از ایده های افراد، تصریمیا به دیه های شما افعلی است. سعی کنید سایت هایی مانند Pinterest را بر اساس علایق و سبک های عکاسی، عکس ها و ایده های خلاقانه خود مرور کنید. در كار به شما منتديت خيلي خوبي از تعليقات يديه هاي خود مي دهد

  1. استودیو و نورپردازی

درست است که در عکاسی مهارت یک عکاس بسیار مهم است، اما تجهیزات عکاسی شامل دوربین حرفه ای DSLR، نورپردازی، دکور و… می شود. به خاطر داشتن جزئیات کوچک، می توانند دنیای متفاوتی را خلق کنند. تغییر رنگ رفلکتور برای گرمتر کردن نور، افزودن نور بیشتر به محصول برای روشن تر کردن آن…

  1. یک تیم قوی بسازید.

اگر هر نوع عکاسی را انتخاب کنید، در نهایت به بیش از یک جفت دست برای کمک نیاز خواهید داشت. یک کارشناس می تواند در نورپردازی و کارهای کلی در طول عکاسی کمک کند. يكي دير از علمة كليدي تيم شما بايد يك فتوشاپ قرب خوب بحث به هذا هذا هاي قوي بهدا و في كرة و في المعادن آن كر را ديده كنيد. (اگر در ابتدای کار خود هستید، باید خودتان آن را انجام دهید.)

  1. به روز سبحد

سبوك هاي فوتوگريا، من هر كيز عدين، افلاه به ترند و مد سال استنت. در هلی که های ماینامیلیستی در کار می کند که هام بوباد در شهد، مشک است سال بعد از این بهوبادی را لے لے بشکند. اینستاگرام و پینترست منابع بسیار خوبی برای به روز ماندن در مورد آنچه برندهای بزرگ و عکاسان انجام می دهند هستند.

در وب سایت استودیو ایران وب لایف מי עבור מעבר קובי דר מרד אינ סבק פוטטורים פידאנים.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *