کرونا تایم – چگونه قهوه می تواند بر روحیه ما تأثیر بگذارد

کرونا-تایم-–-چگونه-قهوه-می-تواند-بر-روحیه-ما-تأثیر-بگذارد

دوره کرونا همه ما را مجبور می کند که فاصله اجتماعی داشته باشیم ، در خانه بسته نشویم و از تفریح ​​با خانواده بزرگ و دوستان نزدیک خود صرف نظر کنیم. به آن اضافه کنید که افت قابل توجه درآمد ناشی از هزینه های بیماری در مورد کارمندان یا مشاغلی که در مورد خود اشتغالی ها امکان پذیر نیست ، فوراً خواهید فهمید که چرا درصد قابل توجهی از اسرائیلی ها به صفرا سیاه می روند. شما باید قهوه سیاه بنوشید و شرایط از قبل کمتر وحشتناک به نظر می رسد. باورتان نمی شود؟ برای خودتان یک فنجان قهوه درست کنید و سطرهای جلوی خود را بخوانید.

قهوه و تأثیر آن بر مغز

این یک واقعیت شناخته شده است که مصرف کافئین سطح هوشیاری ما را افزایش می دهد ، بنابراین پس از نوشیدن یک فنجان قهوه ، احساس خستگی برای مدتی از ما دور می شود. اما آیا می دانید کافئین نیز تأثیر زیادی در روحیه ما دارد؟ بسیاری از مطالعات نشان داده اند كه ارتباط مستقیمی بین مصرف كافئین و ترشح كننده های عصبی در مغز وجود دارد كه به خلق و خوی ما از جمله سروتونین و دوپامین مرتبط هستند. افزایش سروتونین از بروز احساس افسردگی جلوگیری می کند در حالی که افزایش دوپامین باعث احساس لذت می شود ، ما را آرام می کند و حتی به عنوان افزایش میل جنسی شناخته می شود. بنابراین اگر در دوران بسته شدن احساس ناراحتی جزئی در قلب خود دارید ، یک فنجان قهوه برای خود درست کنید و به زودی لبخند می آید.

نوشیدن قهوه با هم باعث بهبود روحیه نیز می شود

این که آیا این یک نشست اجتماعی / خانوادگی کوچک در مدت زمان کوتاه بین تعطیلی ها یا جلسه همکاران در دفتر داخل کپسولی است که به آن تقسیم شده اید ، بدانید که نوشیدن قهوه در دوستی همچنین باعث خلق و خو می شود. بنابراین توصیه می شود تا جایی که ممکن است از این مزیت استفاده کرده و یک دستگاه قهوه ساز با کیفیت برای این لحظات کوتاه تخمگذار خریداری کنید ، به این امید که به زودی دوباره بخشی از برنامه عادی ما شوند. امروزه دستگاههای مختلف قهوه وجود دارند که می توانند قهوه مورد علاقه همه را تولید کنند. بر روی آن ، که تجربه نوشیدن را با هم بیشتر ارتقا می دهد و بیشتر به بهبود روحیه هر یک از دوستان و خانواده کمک می کند.

ارتباط بین قهوه ، تناسب اندام و روحیه خوب

صحبت های زیادی در مورد ارتباط بین ذهن سالم و بدن سالم وجود دارد ، به این معنی که برای بهبود خلق و خوی در دوره تاج ، توصیه می شود که اینجا و آنجا نیز ورزش کنید. مطمئناً خوشحال خواهید شد اگر بدانید که نوشیدن قهوه می تواند شما را با یک سنگ دو پرنده شکار کند – هم برای بهبود آموزش تناسب اندام و هم برای تقویت روحیه. مشخص شده است که مصرف کافئین ، یک ربع تا نیم ساعت قبل و بلافاصله بعد از ورزش ، فعالیت متابولیکی بدن را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد تا بتوانیم قدرت بیشتری تولید کنیم و چربی ها را به طور موثرتری بسوزانیم. و این چگونه با روحیه ما ارتباط دارد؟ این بسیار ساده است – هرچه فعالیت بدنی ما م moreثرتر باشد ، روحیه و نوعی سرخوشی بالاتر است که دستیابی به آن از راه های طبیعی دیگر دشوار است.

پس برای چی منتظری؟ یک دستگاه قهوه ساز با کیفیت بخرید و با هر جرعه خلق و خوی خود را بهبود بخشید.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *