کره شیر دارید؟ | هایلسوتورگ: میجا هیلسو و lfsstls


همه نمی توانند شیر بخورند

اگر چنین است ، مقداری کلسیم به غیر از محصولات لبنی به ارث ببرید. البته ، می توان کلسیم را به صورت قرص مصرف کرد ، اما نسبت به کلسیم موجود در غذایی که هضم می شود ، سالم است.

لبنیات تنها راه برای ساختن استخوان های سالم نیست. آنها برای کسانی که شیر زیادی دارند و مقدار زیادی کلسیم در رژیم غذایی دارند مفید هستند.

دانه های سویا

دانه های سویا پخته شده سرشار از ویتامین های گروه B ، آهن و کلسیم است. یک فنجان از این حبوبات حاوی 261 میلی گرم کلسیم است.

Tf

دانه های سویا کالری بسیار کمی دارند اما حاوی مقادیر زیادی کلسیم هستند. نصف فنجان چای Tf اضافی فقط 120 کالری دارد اما به اندازه یک فنجان شیر کلسیم دارد.

کلم

این میخک زیبا و سبز سرشار از ویتامین های A ، C و K است و همچنین برای سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است و همچنین حاوی بتا کاروتن و کلسیم است که باعث تقویت استخوان ها می شود. یک فنجان کلم پیچ حاوی 94 میلی گرم کلسیم است.

منتلور

اگر در رژیم غذایی خود به کلسیم بیشتری نیاز دارید ، کره بادام زمینی را با روغن بادام جایگزین کنید. روغن بادام حاوی کلسیم و فسفر بسیار بیشتری است که سه ماده معدنی هستند و برای تقویت استخوان ها با کلسیم کار می کنند. 1/4 فنجان بادام حاوی 75 میلی گرم کلسیم است.

Grnt grnmeti.

بسیاری از سبزیجات سبز نیز پر از کلسیم هستند. این مواد به ویژه اسفناج ، آجیل سبز ، خردل ، لوبیا سبز و غذاهای دریایی را شامل می شود. این بو چوی را بپزید و بدن خود را با کلسیم پر کنید.

Sesam fr

همه می دانند که کلسیم موجود در محصولات لبنی امکان پذیر است. کنجد نیز موجود است. و حدود 90 میلی گرم کلسیم در هر قاشق غذاخوری دانه کنجد است.

نرخ بهره urrkair.

مطالعات نشان می دهد که آلو خشک می تواند سلامت استخوان را در افراد در هر سنی بهبود بخشد. kk s کالکینو urkar fkjur همچنین منبع خوبی از کلسیم است. به عنوان مثال: 6 پرنده خشک حاوی 150 میلی گرم کلسیم هستند.

بروکل (Spergilkl).

سبز و زیبا و من در مورد خوش سلیقگی صحبت نمی کنم. یک لیوان بروکل شامل 50 میلی گرم کلسیم است.

a اطلاعات زیادی در مورد پوکی استخوان و بیشتر مربوط به کلسیم در su besthealthmag.ca است

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *