کافه سانتا ایزابل

کافه-سانتا-ایزابل

Café Santa Isabel ، یک قهوه لوبیای استثنایی از قهوه های کمیاب ما که در توضیح آن برای شما کوتاهی نخواهیم کرد. قهوه سانتا ایزابل چیست؟ ویژگی های خاص یک قهوه از گواتمالا چیست؟ قهوه عالی و عالی ما در قلب کشور کجا رشد کرده است؟ از طریق مقاله ما ، تمام مشخصات یک قهوه terroir را که کافه سانتا ایزابل است کشف کنید. بدانید که از کجا نام محبوب خود را پیدا کرده است. داستانی از فرهنگ ، خانواده و نسل که شما را ناخوشایند نخواهد کرد. یک Cru فوق العاده خوشمزه در یک مزه با روش زیبای Slow Coffee.

Café Santa Isabel ، در گواتمالا


گواتمالا به عنوان تولید کننده در رتبه 5 جهان قرار دارد و قهوه را به نقطه قوت اقتصاد کشور تبدیل کرده است. قهوه در یک خاک بسیار سبز و غنی و بسیار آتشفشانی پرورش می یابد. خاک آتشفشانی باعث ایجاد قهوه حتی بهتر می شود. بیش از خانواده های ( در سراسر کشور ، مشعل از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود و از طریق رشد غلات امرار معاش می کند. در قرن 17 بود که فرهنگ در این سرزمین ظاهر شد ، اما فقط جدی گرفته شد ‘از 1850 ، با دیدن پتانسیل چنین فرهنگی. خانواده های گواتمالایی برای ارائه قهوه با کیفیت با هر فنجان ، در 8 منطقه بزرگ زمینی در این کشور تولید می کنند. دنیای قهوه گواتمالا به طور فزاینده ای مورد استقبال قرار می گیرد ، زیرا خانواده ها به طور فزاینده ای به یک روش تولید پایدار که از طریق آن طیف وسیعی از قهوه از قهوه با کیفیت استاندارد تا قهوه مخصوص ما قصد داریم روی قهوه های ویژه تمرکز کنیم.

Café Santa Isabel، این چیست قهوه؟


Le Café Santa Isabel در واقع نام مزرعه ای است که در قلب گواتمالا ، دقیق تر در منطقه آنتیگوا واقع شده است. خاک terroir بسیار آتشفشانی است ، بنابراین منجر به کشت قهوه می شود. افق های سبز نفس گیر است. کاشت شرکت Café Santa Isabel در یک فرآیند سایه زنی انجام می شود که با استفاده از درختان طبیعی همسایه انجام می شود و درختان قهوه را از باد و هوای بد محافظت می کند. این روش همچنین شامل کند شدن سرعت کشت قهوه به منظور متراکم و پیچیده شدن دانه های قهوه است. در قلب مزرعه قهوه Santa Isabel Bueno Vista ، انواع بوربن با استفاده از تیمار شسته شده برای ایجاد خاصیت اسیدی زیبا در هنگام بو دادن تولید می شود.

کافه سانتا ایزابل ، جزئیات بیشتر

مزرعه در ارتفاع بسیار بالایی قرار دارد ، جایی که درختان بین 1 ‘کاشته می شوند 450 و ارتفاع 1 ‘650. خوزه گابریل دل سید باترس ، تهیه کننده ، با احتیاط زیادی از مزرعه سانتا ایزابل مراقبت می کند و از تولید قهوه با کیفیت در زمین ، در قلب آنتیگوا لذت می برد. خاک غنی از رطوبت کم است که نقش زیادی در طعم نهایی قهوه دارد. مساحت مزرعه خوزه 26 است. 8 هکتار آن 000. 5 برای پرورش قهوه استفاده می شود. خوزه متعهد به انجام کلیه مراحل قهوه است: از کشت تا فرآوری نهایی قبل از حمل و نقل.


کافه سانتا ایزابل بو داده


خوزه ، یک بار که بو داده شد ، نت های عالی از شکلات و میوه را ارائه می دهد. با یک کباب کهربا ، ما بر تعادل اسیدیته ، بدن و رایحه برای یک قهوه هماهنگ تمرکز می کنیم.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *