کافه دو کنگو ، داستان یک کافه زیبا

کافه-دو-کنگو-،-داستان-یک-کافه-زیبا

لو کافه دو کنگو ، آیا تا به حال از آن شنیده اید؟ آیا تاکنون چند داستان در مورد قهوه در حال رشد و ویژگی های آن شنیده اید؟ از طریق مقاله ما تمامی خصوصیات یک قهوه زیبا کنگو را کشف کنید. برای شروع روز مرخصی خود به یک عاشق قهوه ایده آل تبدیل شوید. بین استان دو لاک Kivu ، محصولی که کمتر از 80 به طور مرتب ادامه داشته است ، گونه های مختلف تولید شده در قلب کشور ، فرهنگی را کشف کنید که باعث می شود کمی بیشتر تلاش کنید. CONGO ، یک فرهنگ قهوه استثنایی که از طریق آن قهوه خود را Kivu ارائه می دهیم.

برخی از اطلاعات کلی در مورد Café du Congo

The Café du Congo به خصوص از لحاظ ویژگی های تولیدی مورد استقبال قرار می گیرد. در واقع ، جمهوری دموکراتیک کنگو در عین حال دارای آب و هوای بسیار گرم و مرطوب در عین حال ، مخلوط و تعادل کاملی دارد و این ، در کل قلمرو آن است. چیزی برای تولید خوب وجود دارد! کنگو اقتصادی دارد که عمدتا مبتنی بر کشاورزی است. از جمله قهوه ، روغن ، شکر و بسیاری از مواد غذایی دیگر که روزانه مصرف می کنیم. بدون اطلاع ما از آن ، جمهوری دموکراتیک کنگو برای قرن ها کالاهای مصرفی را به ما عرضه کرده است. شکر ، روغن نخل و حتی قهوه … همه این محصولات قلب و معده ما را پر می کنند!

آغاز رشد قهوه در کنگو

تاریخ قهوه در کنگو به تاریخ اتیوپی ، که کشور مبدا قهوه است ، نمی رسد. برای کنگو ، داستان خیلی دیرتر شروع می شود ، یا در 000 قرن قرن. در پایان قرن 000 e ، دهکده های کنگو سقوط کردند در یک کشف بزرگ! برگهای سبز که قهوه ای وحشی از قهوه را نشان می دهند بدون آنکه ما آن را بدانیم … تا به امروز ، رقم کشف شده در 000 قرن قرن هنوز هم در قلب منطقه تولید می شود.

مستعمره بلژیک ، در آغاز قرن 19 e قرن ، تصمیم گرفت ، در محل ، توسعه یابد تحقیقات فرهنگی ، مانند روبوستا. تولید قهوه به دلیل مستعمرات همیشه در کشور بسیار دشوار بوده است. تا اواسط قرن 20 هفتم قرن نهم بود کنگو استقلال خود را بدست آورد و با تولید نزدیک 100 استقلال خود را به بازار قهوه راه اندازی کرد. تن قهوه. در این دوره بود که چندین تعاونی تولیدکننده قهوه ایجاد شد که چندین تولیدکننده را در سراسر کشور گردهم می آورد ، خصوصاً از منطقه کیوو.

Le café du کنگو ، چگونه؟

بنابراین کشور 80٪ را تولید می کند روبوستا در برابر 19٪ Arabica. مانند اندونزی و هند ، Robusta نیز به دلیل ساخت مخلوط Grands Crus به خوبی شناخته شده است. با این حال ، کنگو به ویژه از قهوه استثنایی که در نسخه Arabica در منطقه Kivu جنوبی ، قهوه ای که امروز به شما ارائه می دهیم ، قدردانی می شود.

آنالیز حسی

قهوه Kivu یک قهوه بسیار پر کالباس است که دارای نت های میوه ای و تند است. اسیدیته ایجاد شده در هنگام برشته کردن متوسط ​​است. برای شروع خوب روز ایده آل است ، زیرا طعم آن ماندگار است. برای طعم دادن ، کاملا!

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *