کافه آمریکاییو ، چیست؟

کافه-آمریکاییو-،-چیست؟

کافه Americano همچنین Café آمریکایی را صدا کرد … چیست؟ مانند اسپرسو ، قهوه ، قهوه رینو ، رستریتو ، قهوه خفیف ، انواع قهوه ها قصه خوبی برای گفتن دارند. چگونه این اصطلاح در واژگان قهوه ما قرار گرفت؟ بدیهی است ، همیشه جالب است که قبل از سفارش یکی از آنها ، قهوه Americano را بدانید. اما بیایید با آن روبرو شویم … این نام تمایل دارد که شما را به رویا تبدیل کند! بنابراین چرا یک کافه Américano را در تاریخ بعدی خود در رستوران محلی سفارش نمی دهید؟ تمام تحقیقات ما راجع به قهوه آمریکایی را کشف کنید … تا آب دهان شما آب شود!

کافه آمریکاییو ، آن چیست؟


Café Americano نوشیدنی است که با تهیه اسپرسو و اضافه کردن مقدار آن به دست می آید آب گرم مهم در ابتدا ، نوشیدنی آمریکایی به تنهایی ، مرکب از اسپرسو و آب کافی بود. امروزه ، مصرف کنندگان با اضافه کردن شیر اضافی یا شکر طبیعی ، مانند شکر نیشکر ، این دستور غذا را در خانه تهیه می کنند تا طعم های دلپذیرتری نیز به آن اضافه شود. با این حال ، یک نوشیدنی مرکب طبیعی ، بدون مواد اضافی ، حتی بهتر نیز هست. چی میگی؟


کافه آمریکاییو ، بنوش که نباشی سردرگم


کسانی که روش های تهیه یک قهوه خوب آمریکایی را نادیده می گیرند یا قهوه با روشی ملایم که “قهوه آهسته” نیز نامیده می شود باعث سردرگمی این دو خاصیت زیبا می شود. بنابراین چه ویژگی های این تزریقات وجود دارد که آنها را تا این حد منحصر به فرد می کند؟

یک قهوه آهسته با یک آسیاب بسیار غلیظ و سازگار با فیلتر تزریق می شود قهوه ساز تزریق بطور متوسط ​​4 دقیقه طول می کشد و عمدتاً برای قهوه های مخصوص از یک قطعه ساخته می شود ، زمینی که به دلیل ویژگی های آن مشخص شده است. استخراج از طریق فیلتر با سرعت زمان انجام می شود و تحت فشار قرار نمی گیرد.

Un قهوه Americano در دو مرحله تهیه می شود: اول ، اسپرسو تمام عیار با یک دستگاه سنتی مناسب استخراج می شود. استخراج معمولاً در 25 ثانیه صورت می گیرد. سپس مقدار زیادی آب به اسپرسو اضافه کنید تا در اندازه “آمریکایی” بازی کند.

سرچشمه کافه Americano


اگرچه اعتقاد بر این است که نام آن یادآور ریشه های آمریکایی است ، اما معلوم است که قهوه آمریکایی مستقیم از اروپا می آید. طبق تاریخ ، قهوه آمریکایی در جنگ جهانی دوم متولد شده است. در واقع ، اسپرسو ایتالیایی برای سربازان اروپایی خیلی قوی است ، آنها تصمیم می گیرند که آماده سازی را در آب گرم رقیق کنند. این روش نه تنها باعث کاهش قدرت قهوه ایتالیایی می شود بلکه باعث افزایش قهوه کوتاه با فرمت طولانی می شود. این امر به سربازان اجازه می دهد تا قهوه بسیار طولانی تری داشته باشند و چیزی را برای طعم دادن به آنها ارائه دهند.

کافه امروز آمریکاییو


امروز می توانید یک قهوه آمریکایی را در هر نوار منطقه بخواهید. Baristas همه آن را به همان روش برای شما آماده می کنند! جرات پیدا کردن یک روش جدید تهیه و مزه دار کردن ، و “کافه آمریکاییو” خود را برای لذت بردن از طعم جدید بخواهید.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *