چگونه واتس اپ را غیرفعال کنیم و آن را برای همیشه حذف کنیم؟

برنامه واتساپ یکی از محبوب ترین پیام رسان های هال هازر دونیا می کوسود می شود تحت متا کرانی کار دارد. با این حال، علی کی کریں این کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کے کود، از نیکک هی کے کے کے کے کے کردی دور کرد.

اگر از واتس اپ خوشتان نمی آید و نمی خواهید مدتی از این نرم افزار دور بمانید، توصیه می کنیم برای غیرفعال و حذف دائمی واتس اپ این مقاله را ادامه دهید.

ایا باید اکانت واطس اپپ کود را دلمت و ایا کا کیم کنیم.

اگر می‌خواهید از برنامه خارج شوید، واتس‌اپ تنها یک گزینه را به شما ارائه می‌دهد، اکانت خود را حذف کنید. با استفاده از این روش، تمام اطلاعات حساب، پیام های قبلی، گروه هایی که به آنها ملحق شده اید و در نهایت یک نسخه پشتیبان تهیه می شود درایو گوگل شما ديلتم ورع شد.

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

در های که با دلمیت کسبوت تومی بین شما از می رود، استما شما می کا که بری دریم بری دریم از این پلتامتر غیرفعال می شود. اگرچه قابلیت رسمی در واتس اپ ندارد، اما همچنان با راه حل های مختلف در دسترس است.

حالا این انتخاب شماست، چه بخواهید به طور موقت استفاده از پلتفرم را متوقف کنید یا آن را برای همیشه حذف کنید، می توانید یک گزینه را بر دیگری انتخاب کنید.

چگونه اکانت واتس اپ خود را به طور موقت غیرفعال کنیم؟

از آنجایی که هیچ راه رسمی برای غیرفعال کردن اکانت واتس اپ شما وجود ندارد، فقط می توانید واتس اپ خود را بدون حذف کامل با استفاده از مراحل زیر ناپدید کنید. شما در واتس اپ فعال نیستید.

برنامه استاپ واتس

பெர்கு அக்க்கு நெர்பார் நெர்பார்பார்பார் வ்கு

توقف نیرو یکی از بهترین ویژگی های اندروید عدم اجرای واتس اپ در نظر گرفته شده است که به شما کمک می کند این نرم افزار را در پس زمینه اجرا نکنید. با استفاده از Wi-Fi در я داده های تلفن همراه، و یا کاتیلیکیم در این مورد. شما آفلاین به نظر می رسید.

  • بخش تنظیمات گوش بده
  • صفحه را به پایین اسکرول کنید و سپس به گزینه مورد نظر بروید برنامه ها اصابت
  • واتس اپ را استفاده کرده و در فیلمی کردی توقف اجباری انتخاب کنید

با استفاده از این روش هیچ پیامی در پس زمینه گوشی شما نمایش داده نمی شود. بنابراین می توانید مطمئن باشید که حساب شما همیشه آفلاین خواهد بود.

نحوه حذف اکانت واتساپ

اگر می خواهید حساب واتس اپ خود را برای همیشه حذف کنید، بسته به پلتفرمی که استفاده می کنید، ممکن است کمی متفاوت باشد. در ادامه مطلب می توانید نحوه حذف اکانت دائمی واتس اپ در نسخه های اندروید و iOS را مطالعه کنید.

حذف برنامه wats حساب کاربری در اندروید

حذف اکانت واتساپ در اندروید

  • برنامه را باز کنید و سپس آیکون را اجرا کنید سه نقطه روی برنامه در گوشه سمت راست ضربه بزنید.
  • در منوی پید کریں تنظیمات انتخاب کنید
  • به مصير حساب > حذف حساب من برو
  • در بخس کشور نام نوجوان را انتخاب کنید
  • خیر تلفن وارد
  • بر روی بریک Delete My Account اصابت
  • брай выбраться высокой программы Delete My Account انتخاب کنید

حذف یک حساب واتساپ در iOS iOS

حذف اکانت واتساپ در آیفون

  • برنامه برنامه Whats را عجرا کرده و سبسب بر روی کردی تنظیمات روی پایین صفحه ضربه بزنید.
  • در پنجره جدید به مسیر حساب > حذف حساب من برو
  • نوجوان را بررسی کنید و سپس شماره همراه خود را وارد کنید.
  • بر روی بریک Delete My Account اصابت در آن بخش وطاس آپپا از شما می پرسد که دیلی می کند کیسب کود را کیبت کیدلید. اگر آرگومان می خواهید، فقط می توانید از گزینه استفاده کنید بعد کلیک
  • دوباره دوباره Delete My Account تحمیل بازی تا کسب کسب و کار شما بری کی کی دلیت شود.

با تنمر آين فرائة، اکانت شما حذف و سپس واتساپ شما از سيستم حذف خواهد شد.

ಹಾಗಿಕ್ತಿಕಿ ಕೆಸಿಕಿಕ್ ಕ್ತಿಸೆ ಕ್ದ್ತಿಕ್ ಮೆ ಕ್ತಿಕೆ ಕ್ತಿಕಿಕ್ ، ಕಾಗಿಕ್ತಿಕಿ ಮಿಕ್ತ್ಟಿ؟

طبق گفته‌های واتس‌اپ، پس از انجام این قابلیت، این پلتفرم اطلاعات شما را حذف می‌کند و تا ۹۰ روز آینده هر چیزی که به اطلاعات اکانت شما متصل است حذف خواهد شد. البته توجه داشته باشید که این شرایط شامل اطلاعات مربوط به گروه هایی که ایجاد کرده اید یا پیام هایی که با سایر کاربران به اشتراک گذاشته اید نمی شود.

واتس اپ را غیرفعال یا حذف کنید

اگر می خواهید برای مدتی از این پلتفرم دور بمانید یا می خواهید از جایگزینی بهتر از آن استفاده کنید، منابع ذکر شده در این مقاله قابل مجازات هستند. با این حال، لطفاً توجه داشته باشید که غیرفعال کردن واتس‌اپ در واقع امکان‌پذیر نیست، اما همچنان می‌توانید از راه‌های دیگری برای نشان دادن خود در حالت آفلاین استفاده کنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *