چگونه در Appland کسب درآمد کنیم

امروزه بسیاری از کاربران با نام Metavari و بازی هایی مانند Upland آشنا هستند. در این مقاله قصد داریم در طول مقاله ابتدا به توضیح مختصری از بازی، نحوه ثبت نام و سپس کسب درآمد از بازی بپردازیم.

Appland چیست؟

ارتفاع

Upland یک بازی آنلاین مبتنی بر بلاک چین است که به همه کاربران امکان خرید و فروش دارایی های خود را می دهد. با این بازی شما قادر خواهید بود دارایی های مجازی خود را در اقصی نقاط جهان بفروشید یا به دارایی های خود اضافه کنید، بنابراین پس از ثبت نام در سایت و دریافت UPX (ارز در Upland) می توانید زمین های دیجیتالی قابل فروش در سراسر جهان را خریداری کنید. .

همچنین می توانید ساخت بازی خود را با Spark شروع کنید و حتی آنها را اجاره یا بفروشید.

در Upland ثبت نام کنید

نحوه ثبت نام در Appland

  • ابتدا لینک را وارد کنید بالا که باید انجام شود.
  • فیلدهای خالی را به ترتیب قرار دهید.
  • نام کاربری: در این قسمت نام مستعار یا همان نام اکانت خود را وارد کنید. (نام نمایه باید بیشتر از 4 کاراکتر باشد)
  • آدرس ایمیل: در قسمت دوم آدرس ایمیل فعال خود را وارد کنید.
  • رمز عبور: رمز عبور خود را وارد کنید. (رمز عبور باید بیشتر از 8 کاراکتر باشد)
  • روی ثبت کلیک کنید.
  • پس از ثبت ایمیل، لینک فعال سازی برای شما ارسال می شود که پس از وارد کردن ایمیل، باید آن را فعال کنید.

همچنین باید اشاره کنیم که در صورت شناسایی ارتباط Techtip پس از رسیدن به سطح UPLANDER در سایت عضو شوید و هر دو کاربر از 5 تا 100 هزار UPX هدیه دریافت خواهند کرد. بنابراین توصیه می کنیم برای دریافت جایزه از لینک دعوت نامه ثبت نام کنید.

نحوه بازی در Upland

بازی Upland

پس از تکمیل ثبت نام و ورود به سایت، در اولین فعالیت خود باید آیکون حساب کاربری خود را تنظیم کرده و سپس کشوری را که می خواهید قطعه یا زمین را در آن خریداری کنید، انتخاب کرده و سپس فعالیت خود را شروع کنید. (باید توجه داشته باشید که برای شروع، کشوری را انتخاب کنید که زمین ها ارزان تر هستند). پس از انجام تنظیمات کلی، آیکون شما بر روی نقشه ظاهر می شود که به طور خودکار در اطراف نقشه حرکت می کند.

بازدید کننده

بازدید کننده، پس از ایجاد یک حساب کاربری و ورود به سایت، حساب شما به عنوان یک بازدید کننده شناخته می شود. در این صورت حساب شما به مدت 7 روز در حالت بازدید کننده باقی می ماند، بنابراین می توانید با خرید و فروش قطعه و آپلود اکانت، حجم دارایی خود را به 10 هزار UPX برسانید.

آپلندر

Uplander در واقع حساب Uplander شما را پس از افزایش دارایی Upland 10000 UPX و تأیید شماره تلفن همراه شما تغییر داد. همچنین می توانید مقداری UPX برای ارتقاء حساب خود به Uplander خریداری کنید.

نحوه خرید زمین

خرید زمین در Upland

برای خرید زمین، کافی است در وب سایت آپلند ثبت نام کنید و ایالتی را برای خرید آن انتخاب کنید. پس از انجام تنظیمات اولیه، نماد شما به طور خودکار به قسمت مورد نظر منتقل می شود.

در مناطق قابل مشاهده می توانید خانه هایی را در رنگ های آبی، سبز روشن، سبز کم رنگ، خاکستری و سفید ببینید. هر کدام از رنگ ها معنا و مفهوم خاصی دارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم

فرزند پسر

آبی به این معنی است که مصرف کنندگان این قطعه زمین را خریداری کرده اند و در واقع این قطعه زمین قابل خرید نیست.

سبز

این رنگ در واقع همان مناطقی است که مصرف کنندگان پس از خرید زمین دوباره این قطعه را برای فروش قرار می دهند و هر مصرف کننده ای در صورت توان مالی می تواند صاحب این قطعه شود.

خاکستری

در واقع وقتی یک قطعه یا زمین خاکستری است به این معنی است که آن قطعه خصوصی نیست و مصرف کنندگان می توانند آن زمین را خریداری کنند.

سفید

مناطق سفید در واقع فروخته نشده است.

برای خرید زمین در آپلند باید نماد قطعه آبی خود را تا حد امکان نزدیک به خانه مورد نظر ارسال کنید. در این صورت خانه مورد نظر شما از سفید به سبز کم رنگ تغییر می کند. در این صورت می توانید با کلیک بر روی زمین و سپس گزینه خرید قطعه را خریداری کنید.

توجه داشته باشید که ارسال آیکون روی قطعات آبی UPX را چند برابر می کند. همچنین می توانید تا 11 مورد ارسالی را برای ارسال نماد خود ذخیره کنید.

پس از ورود به بازی، حدود 4500 UPX به صورت خودکار برای اکانت شما فعال می شود و می توانید تا 7 روز دیگر به عنوان کاربر بازدیدکننده در آپلند شروع به کار کنید.

در ابتدا خرید قطعات با زمینه خاکستری و کتیبه FSA توصیه می شود، زیرا این قطعه زمین نسبت به سایر قطعات قیمت پایین تری دارد.

کسب UPX در Upland

UPX چیست؟

UPX در واقع میزان دارایی های شما در بازی است. به عنوان مثال، هر 1 USD معادل 1000 UPX است. علاوه بر کسب درآمد UPX از فروش زمین، می توانید UPX را نیز به طور مستقیم خریداری کنید.

همانطور که می دانید با خرید هر قطعه زمین در آپلند می توانید روزانه تعداد مشخصی UPX دریافت کنید. در واقع، هر پلات هر روز مقدار کمی UPX برای شما استخراج می کند، بنابراین می توانید با خرید هر قطعه و قرار دادن آن در مجموعه خود، دارایی های خود را افزایش دهید.

علاوه بر این، می توانید دارایی های خود را با خرید و فروش قطعات دارای برچسب FSA افزایش دهید.

زمینی به نام FSA بخرید

FSA در واقع آغاز یک محاکمه عادلانه است. بازیکنانی که وضعیت حساب کاربری ویزیتور و آپلندر کمتر از 100000 UPX دارند، می‌توانند نقشه‌های تعیین‌شده توسط FSA را خریداری کنند.

در این بازی خرید زمین FSA، البته ارزان، توصیه می شود، زیرا همان قطعه را می توان پس از خرید با چند برابر قیمت به فروش رساند. همچنین لازم به ذکر است که زمین دارای برچسب FSA تنها به بازدیدکنندگان و کاربران جنگل نشان داده می شود و کاربران سطح بالاتر قادر به خرید چنین زمینی نخواهند بود.

مجموعه کامل

مجموعه را در Upland کامل کنید

پر کردن مجموعه ها یکی از راه های کسب درآمد در Upland است. به عنوان مثال، می توانید با خرید خانه ای در خیابان، برخی از مجموعه های بازی را تکمیل کنید. در این صورت می توانید UPX بیشتری دریافت کنید.

خرید زمین

در برخی از ایالت ها، با خرید هر قطعه می توانید UPX بیشتری دریافت کنید. به عنوان مثال، با خرید زمین در نزدیکی فرودگاه ها، ایستگاه های قطار، خط ساحلی یا خرید زمین در مراکز خرید هر شهر، می توانید روزانه UPX بیشتری دریافت کنید. البته باید در نظر داشته باشید که خرید زمین در چنین مناطقی به UPX بیشتری نیاز دارد.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *