چگونه به شیراز سفر کنیم؟

شیراز یکی از زیباترین و تاریخی ترین شهرهای ایران عزیز ما است. بهار معمولا بهترین زمان برای بازدید از این شهر است. با سفر به این شهر می توانید از جاذبه های مختلف تاریخی و فرهنگی این شهر دیدن کرده و خاطره ای فراموش نشدنی از این سفر را در ذهن خود ایجاد کنید. در این مقاله می خواهیم شما را راهنمایی کنیم تا بتوانید با انتخاب مسیر مناسب و روش سفر ، راحت تر و با نگرانی کمتری به شیراز سفر کنید. اگر در یکی از شهرهای تهران ، تبریز ، مشهد یا بندرعباس زندگی می کنید ، این مقاله به شما در سفر به شیراز کمک زیادی می کند.

شیراز

با ماشین به شیراز سفر کنید

اگر ساکن تهران هستید و می خواهید با ماشین به شیراز سفر کنید ، باید مسافتی در حدود 930 کیلومتر را طی کنید که بین 10 تا 11 ساعت طول می کشد. اگر در تبریز زندگی می کنید ، مسافت بیشتری پیش رو دارید و برای رسیدن به شیراز باید حدود 1400 کیلومتر را طی کنید. این بدان معناست که شما حدود 16 ساعت دیگر در جاده خواهید بود. اگر می خواهید از مشهد به شیراز سفر کنید ، حدود 1450 کیلومتر راه دارید و حدود 17 ساعت طول می کشد. اما اگر در بندرعباس زندگی می کنید ، برای رسیدن به شیراز باید حدود 550 کیلومتر را طی کنید و در نهایت در 7 ساعت به آنجا خواهید رسید. طبیعتاً سفر با این فاصله با ماشین برای مشهدی ها و تبریزی ها بسیار فرساینده خواهد بود.

با هواپیما به شیراز سفر کنید

اگر می خواهید زمان کمتری را برای رسیدن به شهر زیبای شیراز صرف کنید ، آن را بخرید بلیط های هواپیمایی از طریق وب سایت یا برنامه Snaptrip می توانید به راحتی به این شهر برسید. اگر ساکن تهران هستید ، می توانید آن را خریداری کنید بلیط هواپیما تهران تهران شیراز این فاصله را در حدود 1 ساعت و 30 دقیقه طی کنید. تبریزی ها در 2 ساعت ، مشهدی ها در 1 ساعت و 45 دقیقه و عباسی بندر می توانند این فاصله را در مدت 1 ساعت و 10 دقیقه با هواپیما طی کنند.

به موسسه خیریه مرجع کمک کنید

سفر با هواپیما به شیراز

اگر مسافر جاده هستید و مسافت های طولانی را با ماشین در جاده طی می کنید و حوصله ندارید ، حتماً برای سفر به شیراز از یک ماشین شخصی استفاده کنید و از زیبایی جاده لذت ببرید. اما اگر زمان مورد نیاز برای سفر به شیراز زیاد نیست یا نمی توانید منتظر سفرهای طولانی باشید ، می توانید خرید کنید بلیط هواپیما برای سیستم یا با بهترین قیمت بلیط چارتر از طریق وب سایت اسنپ تریپ ، از هر نقطه ایران به شهر زیبای شیراز سفر کنید. کافی است وارد وب سایت یا برنامه Snaptrip شوید و مبدا و مقصد خود و همچنین زمان پرواز را انتخاب کنید تا بلیط خود را با بهترین قیمت تهیه کنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *