چگونه از اضافه شدن به گروه ها در تلگرام جلوگیری کنیم؟

نحوه جلوگیری از پیوستن به گروه های تلگرامی ممکن است برای برخی بی اهمیت به نظر برسد. اما اگر به طور اتفاقی در یک روز عضو 100 گروه شوید ، این مشکل شما را نگران خواهد کرد.

در این راهنما ، ما نحوه جلوگیری از اضافه شدن افراد تصادفی به گروه های تصادفی را به اشتراک می گذاریم ، اما بگذارید ابتدا به آن بپردازیم. ادامه دادن با تک نوع با من باش.

بیایید مستقیماً به موضوع بپردازیم ، تلگرام عالی است ، اما یکی از مهمترین مسائلی که هنگام استفاده از برنامه با آن روبرو می شویم این است که افراد من را به گروه های تصادفی اضافه می کنند. و بدون اجازه من ، به 100 گروه اضافه شدم و حذف آنها یکی پس از دیگری زمان بر و خسته کننده خواهد بود.

و بدتر از همه ، اکثر این گروه ها به کلاهبرداری توسط افراد اشاره می کنند ، اگر تعداد مشخصی از افراد را در گروه قرار دهید ، پول زیادی دریافت می کنید. برخی افراد اتصالات مخرب آلوده به ویروس را به اشتراک می گذارند و اگر روی آن کلیک کنید ، تلفن یا سیستم شما آلوده می شود.

از افزودن افراد تصادفی به گروه های تلگرام خودداری کنید

در زیر گام به گام توضیح خواهیم داد که می توانید از اضافه شدن به گروه ها در تلگرام جلوگیری کرده و بدون هیچ مشکلی از این برنامه استفاده کنید.

به موسسه خیریه مرجع کمک کنید

  1. برنامه تلگرام را در دستگاه Android یا iOS خود باز کنید.
  2. حالا روی منوی برگر در گوشه سمت چپ بالای دستگاه Android خود ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید. در دستگاه iOS خود ، روی دکمه راه اندازی در گوشه سمت راست پایین صفحه اصلی ضربه بزنید.
  3. در تنظیمات ، Privacy and security را انتخاب کنید. حریم خصوصی و امنیت را لمس کنیداز پیوستن به گروه خودداری کنید
  4. اکنون روی Groups and settings (“چه کسی می تواند مرا به گپ های گروهی اضافه کند؟”) “چه کسی می تواند مرا به چت های گروهی اضافه کند؟” را خواهید دید. با دو گزینه: همه و مخاطبین من.
  5. مخاطبین من را انتخاب کنید
    از پیوستن به گروه خودداری کنید
  6. همچنین می توانید ممنوعیت هایی مانند ممنوعیت افزودن یک مخاطب خاص به گروه ها را اضافه کنید. از طرف دیگر ، همیشه می توانید مخاطبین (مورد اعتماد) را فعال کنید تا شما را به گروه ها اضافه کند. این مورد در بخش “استثنا” گنجانده شده است.
  7. پس از انجام این کار ، می توانید به طور کامل از این مشکل خلاص شوید.

اگر مخاطبین شما باعث این کار شده اند ، آن قسمت را در قسمت استثناء نیز غیرفعال کنید.

از اضافه شدن به گروه تلگرام جلوگیری کنید

ما روشهای جلوگیری از اضافه شدن به گروههای تصادفی را در بالا به طور کامل توضیح دادیم تا بتوانید بدون هیچ مشکلی از این برنامه چت آنلاین استفاده کنید. با این حال ، این روند می تواند پس از انجام تنظیمات ادامه یابد ، برای جلوگیری از این امر ، باید افرادی را که شما را به گروه های تصادفی دعوت می کنند ، شناسایی کرده و شخص را در موارد استثناء غیرفعال کنید.

برای انجام این کار ، گروهی را که به آن دعوت شده بودید بررسی کنید و در قسمت چت ، ببینید چه کسی شما را به آن گروه دعوت کرده است ، سپس به تنظیمات بروید و اجازه دعوت از آن شخص را به گروه بگیرید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *