چای یا چای گیاهی؟

چای-یا-چای-گیاهی؟

چای یا چای گیاهی ، پس؟ تفاوت اصلی چیست؟ چگونه یک چای گیاهی خوب را در خانه دم کرده یا تهیه می کنید؟ امروز ما در حال بحث در مورد یک موضوع مهم در زمینه چای هستیم که به شما امکان می دهد تفاوت های اصلی بین چای و چای را کشف کنید تا از همه فضایل آنها قدردانی کنید. یکی بهتر از دیگری نیست: در واقع ، هر یک از این مقدمات مزایا و فضایل خاص خود را دارد. بنابراین چه چیزی باید در مورد چای و چای گیاهی به یاد داشته باشیم؟ بیایید بدون تأخیر بیشتر موضوعی را که دوست داریم و روشهای مختلف تهیه را که باعث می شود چای را خیلی دوست داشته باشیم برجسته کند ، کشف کنیم! چای یا چای گیاهی؟ ما در چند خط زیر همه چیز را برای شما آشکار می کنیم!

چای یا چای گیاهی ، ابتدا چای گیاهی!

آیا می دانید کلمه “تزریق” در واقع کل محیط فنی تزریق برگ و یا گیاهان را در بر می گیرد؟ بنابراین روش تزریق یکی از روشهای بسیار مورد استفاده در سراسر جهان برای تهیه یک چای گیاهی زیبا در خانه است. تهیه چای گیاهی در واقع بسیار ساده است: ابتدا لازم است که جز component اصلی آن ، برگ ها باشد. کافی است برگهای مناسب گیاهانی را که باعث عاشق شدن چای می شوند ، مناسب کنیم. فقط کافی است به برگهایی که می خواهید برای مدت زمان تزریق متوسط ​​دم بکشید ، آب جوشانده اضافه کنید که قبل از رفتن به مرحله آخر بین 5 تا دقیقه متغیر است. که در حال فیلتر شدن است. شما باید وسیله خوبی برای فیلتر کردن چای داشته باشید تا در هنگام چشیدن از داشتن قطعات ریز ریز جلوگیری کنید ، که این امر می تواند به سرعت در تزریق مورد انتظار دخالت کند! اشتباه اصلی ساختن آب جوش است. این روش خطر سوزاندن برخی از فضایل گیاهان و غیر قابل نوشیدن آماده سازی آن را دارد. چرا ؟ آب جوش از طریق بخار تولید شده رایحه ها و فضایل را بخار می کند. در پایان ، فقط یک فنجان را بچشید. علاوه بر این ، یک چای گیاهی ، برای اینکه کاملاً آماده شود ، باید در کل دوره تزریق پوشانده شود.

چای یا چای گیاهی؟ بیایید نگاهی دقیق تر بیندازیم!

خیلی سریع می توانیم این دو اصطلاح را که مخالف یکدیگر هستند اشتباه بگیریم. با این حال ، تنها تفاوت چای با چای گیاهی در ترکیب است ، نه چیز دیگری. به طور خلاصه ، این یک روش آماده سازی است که حاوی تین کافئین مانند است و در نتیجه عناصر مهیج را استخراج می کند. با استفاده از برگ درخت چای ایجاد می شود. چای گیاهی ، به نوبه خود ، از عصاره های گیاهی 100٪ طبیعی و بدون تین تشکیل شده است. در واقع ، چای گیاهی نوشیدنی ای است که فواید و لذت های زیادی را به همراه دارد بدون آنکه به خطر بیفتد یک مقدار تئین. آیا می دانید چای می تواند رنگ های مختلفی داشته باشد؟ ما در مورد انواع سبز ، زرد ، سفید و حتی سیاه صحبت خواهیم کرد. هر یک از رنگ ها توسط مزایا و فضایل مستقل امضا می شود. به دنبال یک چای تحریک کننده خوب هستید؟ تنها کاری که شما باید انجام دهید انتخاب گیاهی است که دوست دارید هر روز از آن لذت ببرید.

توجه: theine و کافئین دارای پارامترهای یکسان و مهیج هستند اجزای سازنده ، اما به طور متفاوتی خود را استخراج می کنند. در حالی که کافئین از درخت قهوه (درخت قهوه) استخراج می شود ، تین از برگ چای یا گیاه استخراج می شود.

چای یا چای گیاهی یا چای گیاهی؟ این اصطلاحات خیلی نزدیک هستند!

چای یا چای گیاهی یا حتی دم کرده ، اصطلاحاتی که برای دانستن تفاوت دقیق خیلی نزدیک هستند. بیایید تفاوت های ساده را دریابیم! چای یک نوشیدنی انرژی زا است که دقیقاً مانند قهوه حاوی تین است. این نوشیدنی در سرما به اندازه گرما دلپذیر است. انواع مختلفی از نوشیدنی ها مانند Iced Tea در دسترس است. چای گیاهی یک داروی گیاهی طبیعی است که هیچ مقدار تین منتشر نمی کند ، که برای عصرها ایده آل است! در مورد تزریق چطور؟ آیا ما در مورد آن صحبت می کنیم؟ تزریق فقط یک استعاره است! این یک روش تزریق یا تکنیک آماده سازی است. برخلاف تصور عمومی ، این نوشیدنی نیست. تزریق عمل دم کردن چای یا چای گیاهی است!

طیف وسیعی از چای سبز شل ، سیاه ، رویبوس ، گیاهی ما را کشف کنید چای و سم زدایی … و موارد دیگر با کلیک کردن روی اینجا !

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *