چای سبز در ژاپن ، کاملاً داستانی است

چای-سبز-در-ژاپن-،-کاملاً-داستانی-است

چای سبز در ژاپن ، مقاله ای که شاید به خاطر داشته باشید. ما می دانیم که چای بیشتر از ژاپن می آید. مثل قهوه است ، هی. بیشتر قهوه ها از برزیل به ما می رسند زیرا بزرگترین تولید کننده قهوه در جهان است. برای چای ، ما همان رهبر ، ژاپن را داریم. بین فرهنگ ، مزایا ، انواع ، تاریخچه ، یک مقاله وبلاگ را کشف کنید که بهترین عطرهای چای دم کرده را به شما یادآوری می کند. از طریق مقاله روز ما ، عطرهای استثنایی چای سبز ژاپنی را مرور کنید.

تاریخچه ، چای سبز در ژاپن


ژاپن هفتمین تولید کننده چای در جهان است. با این حال ، داستان به سادگی با بهره مندی از طبیعت آغاز نمی شود. چای در آنجا رشد نمی کرد مانند قهوه در اتیوپی – به طور طبیعی. چای سبز در قرن 18 از چین وارد می شد. امروزه ژاپن جایگاه خود را در میان 10 بزرگترین تولیدکنندگان چای در جهان حفظ کرده است.

تا به امروز ، ژاپن به دلیل تولید بیشتر چای سبز شناخته شده است. چای ژاپنی 3 تا 4 بار در سال برداشت می شود که اولین برداشت از مارس تا مه آغاز می شود. علاوه بر این ، دوره های حساس ، این همان چیزی است که طعم و مزه چای ژاپنی را تصفیه می کند. در قلب ژاپن تقریباً 80٪ Sencha تولید خواهد شد. سپس از انواع چای صحبت خواهیم کرد.

چای سبز در ژاپن ، برخی حکایات؟


به نظر می رسد چای در فرهنگ ژاپن از اهمیت زیادی برخوردار است ، زیرا گفته می شود این چای یکی از عوامل اصلی ماندگاری ژاپن است. آیا می دانید مصرف قوری در ژاپن حدود 20 لیتر در هر سال در سال تخمین زده می شود؟

فواید چای سبز در ژاپن بی شمار به نظر می رسد … خلاصه ضد پیری ، کاهش وزن ، طول عمر ، بهبود سیستم ایمنی بدن ، سلامتی. ژاپن مطمئناً محصول خود را می داند!

در حال رشد چای سبز در ژاپن


همه جا چای کاشته می شود! هم در شمال و هم در جنوب. با این حال ، 20٪ مزارع در قلب فوجی ، در شیزووکا است. با گذراندن دوره های خاکستر از کوه فوجی ، تولیدکنندگان درختان مدافع کاشته اند که برای محافظت از فرهنگ چای نقشی سایه دار بازی می کنند. سایه زنی همچنین به محافظت از گیاهان چای در برابر سرما کمک می کند.

معروف ترین انواع چای سبز خوب در ژاپن


همانطور که قبلاً مشاهده شد ، Sencha بیشترین تولید را خواهد داشت. در واقع ، این سویه یکی از شناخته شده ترین ها در جهان است. در واقع ، ژاپنی ها این یکی را به هر کسی که می خواهد چای خود را کشف کند ، توصیه می کند. ما همچنین در مورد انواع Gyokuru ، Genmaicha ، Hojicha ، Kukicha و Matcha صحبت خواهیم کرد. در حال حاضر صدها نوع چای در ژاپن مورد بهره برداری قرار می گیرد و این سانکا است که از قرن 18 عالی سلطنت می کند. نت های یددار آن با رایحه سبزیجات تازه طعم بسیار خاصی از یک فنجان را می دهد … به همین دلیل ما آن را خیلی دوست داریم.


و شما ، چای مورد علاقه شما از ژاپن چیست؟

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *