ویژوال استودیو فشرده را دانلود کنید و ویژگی های این نرم افزار را معرفی کنید

در این مقاله قصد داریم دانلود Visual Studio Compact برای استفاده از این نرم افزار کوچک بدون هیچ مشکلی. در زیر ویژگی ها و مزایای آن را لیست می کنیم.

ویژوال استودیو که با نام‌های Microsoft Visual Studio و VS نیز شناخته می‌شود، یک محیط توسعه یکپارچه برای مایکروسافت ویندوز است. این ابزاری برای نوشتن برنامه های کامپیوتری، وب سایت ها، برنامه های کاربردی وب و خدمات وب است. این شامل یک ویرایشگر کد، دیباگر، رابط کاربری گرافیکی و ابزارهای طراحی پایگاه داده است و از اکثر سیستم های کنترل ویرایش اولیه پشتیبانی می کند. این نسخه هم در نسخه رایگان “Community” و هم در نسخه تجاری پولی موجود است.

از آنجایی که جامعه ما بیش از پیش به رایانه، تلفن و تبلت وابسته می شود، نه تنها استفاده از وب سایت ها، برنامه ها و برنامه ها مفید خواهد بود، بلکه در زندگی امروزی ضروری است.دانلود Visual Studio Compact

چه کسب و کار شما مبتنی بر فناوری باشد یا به برنامه ای نیاز داشته باشید که هیچ کس دیگری ایجاد نکرده باشد، قابلیت کدنویسی برای شما و کسب و کارها در سراسر جهان بسیار مهم است.

با این حال، برای توسعه برنامه‌ها، به نرم‌افزاری نیاز دارید که به شما امکان می‌دهد به طور مؤثر کد بنویسید و ویرایش کنید، بنابراین توصیه می‌کنیم ویژوال استودیو کوچک را دانلود کنید که هم ریگان است و هم حجم کمی دارد و روی اکثر سیستم‌ها کار می‌کند.

برای کار با یک برنامه کوچک در ویژوال استودیو فقط باید یکی از زبان های برنامه نویسی را به خاطر بسپارید تا بتوانید از ویژگی های منحصر به فرد این IDE استفاده کنید. در زیر یکی از بهترین آموزش های برنامه نویسی کشور که مربوط به فرادرس می باشد آورده شده است که در صورت علاقه مندی به یادگیری برنامه نویسی می توانید از آن استفاده نمایید.

ویژگی های ویژوال استودیو

Microsoft Visual Studio یک محیط توسعه یکپارچه است. این در اصل برنامه ای است که به شما امکان طراحی، نوشتن و ویرایش کد را می دهد.

ویژوال استودیو نسبت به سایر برنامه ها مفیدتر است و به شما امکان می دهد تقریباً از هر زبان برنامه نویسی استفاده کنید. آنها عبارتند از:

  • C، C ++، C ++ / CLI
  • نه
  • جاوا اسکریپت
  • TypeScript
  • XML
  • XSLT
  • HTML
  • CSS

عناصر دیگری مانند Python، Ruby، Node.js و N از طریق افزونه ها در دسترس هستند. همچنین با دانلود Visual Studio Compact علاوه بر این، این ویژگی ها در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

دانلود Visual Studio Compact

این لیست تقریباً کامل است، به این معنی که شما گزینه های بسیار متنوعی دارید. مایکروسافت ویژوال استودیو در تلاش است تا برای همه نیازهای کدنویسی کامل و جامع باشد.

یک استودیوی تصویری کوچک

دانلود Visual Studio Compact علاوه بر داشتن تمامی امکانات ویژوال استودیو، فضای کمتری را در سیستم شما نسبت به نسخه اصلی اشغال خواهد کرد. ابتدا ویژگی های ویژوال استودیو کوچک را شرح می دهیم و سپس لینک دانلود را در محل شما قرار می دهیم.

نسخه‌های دیگری از این نرم‌افزار وجود دارد که چون مقاله طولانی نیست، به آن‌ها نمی‌پردازیم، اما اگر علاقه‌مند به مطالعه بیشتر در مورد نسخه‌های مختلف ویژوال استودیو هستید، لینک زیر راهنمای کاملی برای شما خواهد بود.

1- تحولات در یک استودیوی تصویری کوچک

دانلود Visual Studio Compact

  • ویژوال استودیو بدون در نظر گرفتن زبان شما در رمزگذاری به شما کمک می کند و راهنمایی می کند.
  • IntelliSense APIS را هنگام تایپ توصیف می کند و از تکمیل خودکار برای سرعت بخشیدن به کدنویسی شما استفاده می کند
  • این مکان شما را در کد نویسی ردیابی می کند، حتی زمانی که به دنبال بخش های دیگر کد هستید
  • ویژگی یافتن همه پیوندها به شما امکان می دهد نتایج خود را گروه بندی، فیلتر و جستجو کنید
  • لنز کد به شما امکان می دهد ساختار تماس کد خود را درک کنید و به ویژگی های مرتبط بروید، در حالی که به شما اطلاع می دهد آخرین بار چه کسی کد را ویرایش کرده است.
  • نمادهای لامپ به شما اطلاع می دهند که چه زمانی باید یک خطای رایج کدنویسی را برطرف کنید، حتی زمانی که کد را برای اولین بار وارد می کنید.
  • لیست خطا تمام مشکلات کدنویسی شما را در یک فضا فشرده می کند، بنابراین می توانید به راحتی تمام مشکلات خود را حل کنید
  • Code Link می تواند به دنبال راه حل های بالقوه برای مشکلات دشوار باشد
  • ویژوال استودیو تمام کارهای بازسازی اولیه را برای شما با پیشرفت پروژه انجام می دهد

2- عیب یابی یا رفع اشکال

  • دیباگر حتی اگر به چندین زبان رمزگذاری کنید کار می کند
  • مهم نیست کد شما در کجا اجرا می شود (ویندوز، اندروید، آژور، iOS و غیره)، به راحتی می توانید آن را حذف کنید.
  • ویژوال استودیو به شما کنترل کامل بر اشکال زدایی می دهد و به شما امکان می دهد رشته ها را در هر کجا که می خواهید متوقف کنید و کد را بررسی کنید.
  • همچنین به شما انعطاف پذیری برای بازرسی کد می دهد و به شما امکان می دهد متغیرها و عبارات پیچیده را در هر نقطه از کد مشاهده کنید.
  • در صورت استثنا نیز اطلاعیه ای دریافت خواهید کرد
  • این برنامه به شما اجازه می دهد تا به راحتی کد را در رشته های متعدد بررسی کنید
  • PerfTips و ابزارهای تشخیصی به شما این امکان را می‌دهند که درباره عملکرد کد و ویژگی‌های حافظه خود اطلاعات بیشتری کسب کنید

3- آزمایش

  • ویژوال استودیو تعداد زیادی قالب و چارچوب ارائه می دهد، بنابراین می توانید از تست های فردی استفاده، اجرا و اشکال زدایی کنید.
  • IntelliTest تلاش لازم برای ایجاد و نگهداری تست های فردی را کاهش می دهد.
  • تست زنده تضمین می کند که تغییرات شما باعث خرابی تست ها نمی شود.
  • تست رابط کاربری به شما امکان می دهد برنامه خود را از طریق رابط کاربری دستکاری کنید.
  • در مقیاس بزرگ، می توانید کد خود را در برابر صدها هزار کاربر رقیب در سراسر جهان آزمایش کنید.
  • همچنان می‌توانید نتایج آزمایش را در حین سازماندهی، اجرا و اشکال‌زدایی آزمایش مشاهده کنید. بعد از هر کدگذاری می توانید تست ها را به صورت خودکار اجرا کنید

برای استفاده از این ویژگی ها باید به طور کامل کار با این نرم افزار را یاد بگیرید، بنابراین در زیر یکی از بهترین آموزش های رایگان ویژوال استودیو برای آموزش کار با این نرم افزار آورده شده است.

محیط توسعه یکپارچه (IDE) چیست؟

دانلود Visual Studio Compact

محیط توسعه یکپارچه (IDE) نرم افزار توسعه اپلیکیشن است که ابزارهای توسعه رایج را در یک رابط کاربری گرافیکی (GUI) ادغام می کند. IDE معمولاً شامل موارد زیر است:

  • ویرایشگر کد منبع : ویرایشگر متنی که می تواند به شما در نوشتن کد با ویژگی هایی مانند برجسته سازی بصری، تکمیل خودکار خاص زبان و خطاهای بررسی کد کمک کند.
  • اتوماسیون ساخت و ساز محلی ابزارهایی که کارهای ساده و تکراری را به‌عنوان بخشی از ایجاد نرم‌افزار در محل برای استفاده توسط یک توسعه‌دهنده خودکار خودکار می‌کنند، مانند کامپایل کد منبع رایانه در باینری، بسته‌بندی فایل‌های باینری، و انجام آزمایش خودکار.
  • اشکال زدا : برنامه ای برای آزمایش برنامه های دیگر که می تواند به صورت گرافیکی محل خطا را در کد منبع نمایش دهد.

دانلود Visual Studio Compact به عنوان یک محیط توسعه حرفه ای یکپارچه، به شما کمک می کند تا برنامه نویسی طولانی را به سرعت انجام دهید. همچنین به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا به سرعت رمزگذاری برنامه های جدید را آغاز کنند و نیاز به پیکربندی دستی و ادغام چندین ابزار را در طول فرآیند نصب از بین ببرند. توسعه دهندگان همچنین مجبور نیستند ساعت ها را به تنهایی صرف یادگیری نحوه استفاده از ابزارهای مختلف کنند، زمانی که همه ابزارها روی یک دسکتاپ ارائه می شوند.

سایر ویژگی های مشترک IDE کمک به توسعه دهندگان در سازماندهی گردش کار و حل مشکلات است. IDE ها کد را همانطور که نوشته شده است تجزیه و تحلیل می کنند تا خطاهای ناشی از خطای انسانی در زمان واقعی شناسایی شوند. از آنجایی که برنامه ها با یک رابط کاربری گرافیکی نمایش داده می شوند، توسعه دهندگان می توانند اقداماتی را بدون جابجایی بین برنامه ها انجام دهند. برجسته سازی همچنین در اکثر IDE هایی که از کاراکترهای بصری برای تشخیص گرامر در ویرایشگر متن استفاده می کنند، رایج است. برخی از IDE ها همچنین شامل مرورگرهایی برای کلاس ها و اشیاء و همچنین نمودارهای سلسله مراتبی برای زبان های خاص هستند.

امروزه اکثر تیم‌های توسعه سازمانی یک IDE از پیش پیکربندی شده را انتخاب می‌کنند که به بهترین وجه با برنامه‌های خاص آن‌ها مطابقت دارد، بنابراین سؤال این نیست که آیا IDE را بپذیریم یا نه، بلکه سؤال این است که کدام IDE را انتخاب کنیم. ما ویژوال استودیو و یک لینک به مقاله را توصیه می کنیم دانلود Visual Studio Compact می توانید از این IDE حرفه ای استفاده کنید.

دانلود Visual Studio Compact

دانلود Visual Studio Compact

ما ویژگی ها و برنامه های کاربردی Visual Studio و انواع IDE ها را در بالا توضیح داده ایم. در زیر می خواهیم بهترین نسخه و کوچکترین نسخه را قرار دهیم تا به راحتی بتوانید یک استودیوی تصویری کوچک بگیر.

برای دانلود Visual Studio Compact در ارتباط برای دانلود از سایت معتبر مایکروسافت کلیک کنید.

این نسخه برای علاقه مندان به این IDE به صورت رایگان در دسترس است و می توانید از آن بر روی تمامی رایانه های ویندوزی خود استفاده کنید.

اگر می خواهید آموزش کد نویسی را با ویژوال استودیو یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به آموزش برنامه نویسی اپلیکیشن C # Fraders بیندازید. در این آموزش که به طور کامل به ویژوال استودیو می پردازد. به صورت حرفه ای با این نرم افزار آشنا می شوید و در این محیط کد نویسی را یاد می گیرید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *