وارد کننده قهوه چیست؟

وارد-کننده-قهوه-چیست؟

وارد کننده قهوه ، اما آن چیست؟ مهمتر از همه ، این یک حرفه و مهم نیست. وقتی در مورد شغل واردات قهوه صحبت می کنیم ، عمدتاً در مورد ترشح قهوه صحبت می کنیم. این نقش مهمی در تلاش برای کافه های استثنایی ، با کیفیت و کمیاب دارد. از طریق پست وبلاگ ما ، بدانید که این حرفه آرزو ، اهمیت آن و نقش اصلی یک وارد کننده چیست. در دست تولید کنندگان و کباب ها از اطلاعات یک شغل رویایی لذت ببرید. بیایید بین ماجراها ، کافه ها و قرائت ها به قلب حرفه ای استثنایی شیرجه بزنیم.

بگذارید درباره وارد کننده قهوه صحبت کنیم وارد کننده قهوه عمدتاً مسئولیت واردات قهوه سبز خام را بر عهده دارد. این دومی است که مسئولیت فروش قهوه های استثنایی را به طور مستقیم به کباب های علاقه مند به محصول خواهد داشت. بیایید بگوییم که وارد کننده قهوه مسافرتی است. او تصمیم دارد تا مناجات جدیدی را که مطابق با بیشترین معیارهای لحظه به لحظه مطابقت دارد ، تصرف کند. این دقیقاً مثل شغل بازاریابی است! دومی در حقیقت نقش نماینده ای را که با تهیه کننده ارتباط برقرار می کند ، ایفا می کند تا نحوه عملکرد محصول تریرو را پیدا کند و سپس با کباب صحبت کند.

وارد کننده قهوه در کشورها

وارد کننده سفر بسیار شلوغ خواهد کرد ، زیرا وی از طریق سفر است با تولید کنندگان جدید ، تعاونی های جدید ملاقات کنید وی همچنین برای جعل لینک از تولیدکنندگان شناخته شده بازدید می کند. یکی از اهداف اصلی سفرها بخصوص یادگیری است: یک تولید کننده یا تعاونی هر ساله روشهای کاری خود را بهبود می بخشند و این فرصتی برای وارد کننده است که بتواند اطلاعات بیشتری را کشف کند. بنابراین ، به او این امکان را می دهد که استدلال های بیشتری در مورد کباب ها داشته باشد تا بتواند شیک ترین قهوه خانه ها را بفروشد. با این حال ، این شغل فقط مربوط به مسافرت نیست. کارها بسیار دقیق تر است. بیایید آنها را کشف کنیم!

نقش در خاک

وارد کردن قهوه کافی نیست تا این کارش بشه این کار همچنین شامل بررسی کلیه مراحل تولید قهوه از ابتدا تا انتها است. چه کاشت و چه برداشت محصول ، وارد کننده باید تمام قسمت ها را تجزیه و تحلیل کند تا کیفیت گیلاس را ارزیابی کند. پس از انجام این کار دقیق ، او چند نمونه برای توزیع به کباب ها جمع آوری می کند. لازم به ذکر است که این شغل ممکن است برای سفر به چند کشور به سفرهای چند ماهه نیز نیاز داشته باشد.

وظیفه نهایی یک وارد کننده از قهوه

هنگامی که با نمونه بر روی زمین خود برگردد ، او به ویژه در تهیه برشته آنها با نمونه مراقبت خواهد کرد. این اجازه می دهد تا طعم و کیفیت قهوه آنالیز و ارزیابی شود. این جایی است که وارد کننده قهوه تصمیم می گیرد کدام نمونه ها را برای فروش مجدد به کباب های محلی خریداری کند. این کار نه تنها شامل مسافرت ، درک ، تجزیه و تحلیل ، ارزیابی زمین می باشد ، بلکه شامل انتخاب کافه های استثنایی است که به فروش می رسد.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *