هر آنچه در مورد دستگاه DRINKA باید بدانید

هر-آنچه-در-مورد-دستگاه-drinka-باید-بدانید

دستگاه های آشامیدنی در هر مشاغل نقشی اساسی دارند. آنها به کارمندان اجازه می دهند بدون اتلاف وقت در استراحت قهوه در خارج از دفتر ، نوشیدنی های با کیفیت قهوه درست کنند. این دستگاه ها همچنین بخشی از تجربه مهمان نوازی مطب هستند و به لطف آنها می توانیم یک نوشیدنی گرم و تحریک کننده در زمستان یا یک نوشیدنی سرد و گوارا در تابستان به بازدید کنندگان و مشتریان ارائه دهیم. تاکنون برای ارائه انواع نوشیدنی به کارمندان و مشتریان ، مجبور بوده ایم چندین دستگاه مختلف داشته باشیم ، اما امروز یک دستگاه وجود دارد که تمام نیازهای آشامیدنی را در یک مکان تأمین می کند.

چه نوشیدنی هایی را می توان در دستگاه Drinka تهیه کرد؟

دستگاه Drinka با هدف تهیه راه حل کامل برای همه کارمندان دفتر و میهمانانش ، با دقت و دقت طراحی شده است. برای این منظور ، دستگاه گزینه هایی را برای ایجاد انواع نوشیدنی ها طراحی می کند که متناسب با هر سلیقه ای باشد و حتی دفتر برای اهداف رویدادی استفاده کند:

  • نوشیدنی گرم: تولیدکنندگان دستگاه نوشیدنی مشتاق ایجاد دستگاه نوشیدنی بودند که انتخاب هرچه متنوع تری را به همراه داشته باشد. همراه با تزریق اسپرسو با کیفیت ، دستگاه می تواند نوشیدنی های اضافی قهوه را با استفاده از قهوه آسیاب شده و شیر تازه تولید کند. کاربر می تواند نوشیدنی را با توجه به خواسته های شخصی خود تنظیم کند و حتی میزان قند و کالری موجود در هر لیوان را کنترل کند. به غیر از قهوه با کیفیت ، دستگاه گزینه آب گرم را نیز ارائه می دهد ، به طوری که در صورت لزوم می توان از آن برای تهیه نوشیدنی های گرم دیگر مانند چای نیز استفاده کرد.
  • نوشیدنی سرد: بعدی نوشیدنی گرم ، دستگاه نوشیدنی همچنین شامل منوی غنی از نوشیدنی های سرد است. این از آب فیلتر شده به عنوان پایه ای برای نوشیدنی های سرد با طعم استفاده می کند و به شما امکان می دهد بین آب شفاف و آب گازدار یکی را انتخاب کنید. تمام نوشیدنی های مختلف را می توان بدون استفاده از مواد نگهدارنده ، و در عین حال حفظ کیفیت نوشیدنی های خوش طعم و خوشمزه تهیه کرد.

نگهداری و بهره برداری

یکی از معضلات اصلی در خرید دستگاه قهوه برای تجارت میزان سرمایه گذاری مورد نیاز است. این سرمایه گذاری می تواند در هنگام خرید چندین دستگاه – هر دو برای نوشیدنی های گرم و سرد – حتی بیشتر باشد. اما یک دستگاه نوشیدنی امکان نگهداری آسان ، ساده و اقتصادی را فراهم می کند:

  • نگهداری از خود: برخلاف سایر دستگاه ها ، دستگاه نوشیدنی نیازی به عملیات نگهداری پیچیده ندارد. این شامل تعمیر و نگهداری خودکار است که عملکرد دستگاه و دسترسی روزانه آن را حفظ می کند.
  • تمام نیازهای آشامیدنی در مقابل یک تامین کننده: این شاید مهمترین مزیت باشد از نوشیدنی دستگاه نوشیدنی ؛ به شما امکان می دهد انواع نوشیدنی ها را با استفاده از یک دستگاه تهیه کنید و البته موجودی قهوه و سایر مواد را از همان منبع تهیه کنید. به این ترتیب مدیریت نگهداری و بهره برداری ساده و راحت می شود.
  • صفحه لمسی: دستگاه نوشیدنی نیز با توجه به کاربر طراحی شده است. این مجهز به یک رابط کاربر پسند و یک صفحه لمسی بصری و با کاربرد آسان است.

برای کیست؟

به دلیل قابلیت استفاده و سهولت استفاده ، یک دستگاه نوشیدنی می تواند در هر اداره ادغام شود و در چندین منطقه استراتژیک در محل کار قرار گیرد:

  • در اتاق انتظار: مشاغلی که میزبان بسیاری از مشتریان و بازدیدکنندگان است معمولاً علاقه مند به ایجاد یک تجربه خدمات عالی هستند. به همین منظور می توان یک ماشین آشامیدنی در قسمت انتظار قرار داد که به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا از نوشیدنی های خوب تا زمانی که منتظر نوبت خود هستند لذت ببرند. کارمندان ، و به آنها اجازه دهید از نوشیدنی های خوشمزه لذت ببرند. به این ترتیب دستگاه دو هدف را به همراه خواهد داشت – کارمندان نیازی به صرف وقت و هزینه خود برای خرید نوشیدنی نخواهند داشت و مدیران دارای کارکنان کارآمدتر و راضی تر خواهند بود.
  • پاسخ: اگر در محل کار پذیرایی برای مشتریان یا مهمانان وجود داشته باشد ، دستگاه نوشیدنی نیز می تواند در آنجا قرار گیرد. این امر روند پذیرایی را بسیار دلپذیرتر کرده و مبنایی مناسب برای ایجاد رابطه مثبت با مشتریان و بازدیدکنندگان در محل خواهد بود.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *